JSP/Foto: Sloboden Pechat/Slobodan Djuric

Në "reklamat lëvizëse" të JSP-së, pasagjerët nuk e dinë as ku kanë arritur dhe ku të zbresin nga autobusi.

JSP ka një kontratë reklamimi me kompaninë “Marathon” të nënshkruar për 10 vjet, e cila është e vlefshme deri në vitin 2028, në të cilën mesa duket nuk ndalohet suvatimi i të gjithë autobusit me reklama. Nuk dihet nëse kompania mund të ndikojë në mënyrën e reklamimit në përgjithësi, pasi prej andej ato janë krejtësisht jo transparente për publikun.

Në disa autobusë të JSP-së, ndjesia është si të hipësh në një kanaçe të mbyllur, në të cilën pasagjeri nuk e ka idenë se ku ka arritur në rrugën e tij për në destinacionin e dëshiruar. Autobusët që janë reklama celulare të ngjitura mbi dritare gjithashtu krijojnë një ndjenjë të pakëndshme për pasagjerët, të cilët duhet të shikojnë nga dritarja e shoferit për të parë nëse ndalesa e tyre po afrohet ose mund të shohin se ku janë vetëm kur hapet dera në stacion.

Kohët e fundit kemi qenë dëshmitarë kur një grua, duke folur në telefon, po mundohej t'i tregonte tjetrit se ku ndodhej në moment. Pasi u përpoq pa sukses të shihte diçka nga dritarja, ai u ngrit në këmbë, hapi dritaren dhe, duke shikuar, zbuloi se autobusi po kalonte pranë Katedrales.

Nuk e di kush i lejon të mbulojnë të gjitha xhamat me reklama, a nuk mjaftojnë autobusët e mbetur që nuk do t'i shqetësojnë pasagjerët. Është një ndjenjë e tmerrshme kur hip në një autobus të tillë, njeriu është plotësisht i çorientuar. Është veçanërisht e keqe kur është e mbushur me njerëz në automjet, kështu që nuk mund të shihni as nga xhami i përparmë. I numëroj stacionet që të di kur duhet të zbres. Po njerëzit që nuk e njohin mjaft mirë qytetin dhe që orientohen nga disa pika referimi apo ndërtesa të famshme? Kjo është vërtet e papranueshme dhe asgjë për askënd. Askush nuk po merr asgjë për t'u siguruar qytetarëve kushte normale transporti - thotë një qytetar i revoltuar.

JSP/Foto: Sloboden Pechat/Slobodan Djuric

JSP “Shkup”, si dhe shumë pyetje të tjera, nuk përgjigjen se kur do të ndalet praktika e ngjitjes së reklamave në autobusët që mbulojnë të gjitha xhamat, nga të cilët njerëzit nuk mund të shohin se ku kanë arritur gjatë hipjes në autobus.

Kujtojmë se JSP ka kontratë reklamimi me kompaninë “Marathon” të nënshkruar për 10 vjet, e cila është e vlefshme deri në vitin 2028, që do të thotë edhe tre vite të tjera, në të cilat qartazi nuk ndalohet mbulimi i gjithë autobusit me reklama. Gjithashtu nuk dihet nëse kompania mund të ndikojë në mënyrën e reklamimit në përgjithësi, sepse prej andej janë krejtësisht jotransparente ndaj publikut apo thjesht nuk u interesojnë problemet që kanë pasagjerët edhe pse nuk bëhen publike. transport falas, por paguani rregullisht shërbimin.

JSP/Foto: Sloboden Pechat/Slobodan Djuric

Një problem tjetër me të cilin ballafaqohen qytetarët që përdorin autobusët çdo ditë është edhe papastërtia e automjeteve brenda dhe jashtë. Janë të rralla në të cilat ka kushte të mira për transport. Në disa autobusë pjesa e jashtme është aq e ndotur, saqë edhe pse nuk ka reklama në xhamat, nuk mund të shohësh përmes tyre për shkak të papastërtisë.

Në këtë drejtim, JSP-ja vazhdimisht ka theksuar se higjiena mbahet çdo ditë në të gjitha automjetet që vihen në qarkullim, se autobusët lahen nga jashtë në fund të ditës dhe grumbullohen mbeturinat nga automjeti, por nuk harrojnë kurrë Kushtet johigjienike në autobusë fajësojnë qytetarët të cilët, siç pretendojnë ata, sillen në mënyrë të pahijshme në aspektin e higjienës. Por nëse automjetet lahen çdo natë, atëherë si arrijnë të grumbullojnë kaq shumë papastërti nga stacioni i parë?

Foto: Shtypi i Lirë

Ka shumë mangësi dhe probleme me transportin publik në dy vitet e fundit. Situata me rregullsinë ka ndryshuar pak pasi dy muaj më parë nisën sërish qarkullimin e transportuesve privatë, çka do të thotë se pasagjerët nuk presin më asnjë orë në stacionet e autobusëve. Por gjithçka tjetër mbetet e njëjtë – i njëjti mjet i vjetër hekurudhor, autobusë “të arnuar” që funksionojnë për dekada të tëra, disa me trupa të shpuar, sinjalizues të thyer dhe dritat e pasme, me numra rreshtash të shkruar me shënues letre.

Mëngjesin e sotëm, për shembull, në bulevardin Partizanski, një autobus i linjës 7 ka shkarkuar pasagjerët me shpjegimin se autobusi është prishur, ndonëse sipas pasagjerëve, autobusi nuk ka shfaqur “shenja” të tilla gjatë lëvizjes së tyre.

Më pas një nga kontrollorët, të cilët ishin të pranishëm edhe në 7, i “përshëndeti” njërit prej autobusëve që kalonin, i cili ndaloi në korsinë e mesme të bulevardit, hapi dyert dhe u shtrënguam mes makinave për të hipur dhe për të shkuar në punë. në kohë. Pra, është e tmerrshme ajo që po ndodh me transportin, ata nuk kujdesen për sigurinë e pasagjerëve. Dikush do të lëndohet nga improvizimet e tyre - thotë një nga pasagjerët për incidentin e djeshëm.

JSP/Foto: Sloboden Pechat/Slobodan Djuric

Qëndrimi i një pjese të drejtuesve të mjeteve ndaj qytetarëve mbetet i pandryshuar, gjë që për shumë është shumë poshtëruese.

Në stacionin afër Rekordit në drejtim të Qendrës, pothuajse asnjë autobus nuk ndalon pikërisht në stacion, ku presin rregullisht shumë qytetarë. Ata vazhdojnë të ecin edhe 20 metra ose më shumë pas stacionit dhe më pas hapin dyert dhe njerëzit detyrohen të vrapojnë përgjatë autobusit për të hyrë në të. Pra kush arrin, arrin. Është turp që duhet t'i presim, që autobusët e tyre janë "të prishur", kështu që vazhdojnë të luajnë me ne - thotë Dejan B. nga Gjorçe Petrov.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 100 DENARË

Video e ditës