VMRO-DPMNE fajëson LSDM-në për hekurudhën, LSDM-në fajëson VMRO-DPMNE-në dhe të gjithë po e ndërtonin atë
Mëngjesin e sotëm të dyja palët kanë “bombarduar” njëra-tjetrën me komunikata dhe letra. Por nga akuzat qytetarët nuk kanë asgjë, përveç dy tentativave të dështuara dhe 200 milionë euro të shpenzuara.
Hekurudha drejt Bullgarisë u bë shënjestër e akuzave të ndërsjella mes VMRO-DPMNE-së dhe LSDM-së. Mëngjesin e sotëm të dyja palët kanë “bombarduar” njëra-tjetrën me komunikata dhe letra. Por nga akuzat qytetarët nuk kanë asgjë, përveç dy tentativave të dështuara dhe 200 milionë euro të shpenzuara. Në përpjekjen e parë që nga viti 1994 për të ndërtuar një hekurudhë drejt Bullgarisë janë shpenzuar 120 milionë dollarë. Në tentativën e dytë, e cila ka filluar në vitin 2014, janë shpenzuar 81,3 milionë euro për fazën e parë dhe të dytë, ku përfshihet traseja nga Kumanova deri në Kriva Pallankë, ku ka punë pjesërisht të përfunduara. Për fazën e tretë tashmë është miratuar një kredi prej 350 milionë euro dhe është marrë një grant prej 150 milionë eurosh.
Deputeti i VMRO-DPMNE-së në Kuvend, Brane Petrushevski, mëngjesin e sotëm e ka thirrur Prokurorinë Publike për të hetuar se si kemi mundur të kemi ndërtuar një hekurudhë ku një kilometër kushton 23 milionë euro.
- A e ngriti çmimin qeveria e SDS-së dhe BDI-së dhe kush duhej të ishte pjesë e projektit hekurudhor drejt Bullgarisë që përfundon në një tunel pa fund? A kishin ndërmend SDS dhe BDI të derdhnin qindra miliona euro nga hekurudha në Bullgari përmes nënkontraktorëve, pavarësisht se ajo mund të mos funksionojë për dekada. Pse SDS, kur e dinin që nuk mund të funksiononte, e vuri shtetin nën detyrim? A ka pasur SDS-ja vetëm një motiv, dhe ai është që të shpenzojë paratë nga BERZH dhe nga buxheti, pavarësisht nëse projekti në fund do t'ia vlejë apo jo? Këto pyetje Petrushevski i bëri publikisht.
LSDM menjëherë u përgjigj:
“Së pari kanë marrë karton të verdhë nga BE-ja që po e financojnë dhe më pas kanë demonstruar moskoordinim të plotë në Qeveri. Ministri i Financave ditë më parë tha se paratë për hekurudhën për Bullgarinë nuk mund të ripërdoren, por dje VMRO-DPMNE përsëri kërkoi që ato mjete të shkojnë në hekurudhën për në Greqi. Kush po luan kë këtu? Përfaqësuesi hungarez në Qeverinë e Maqedonisë, Aleksandar Nikolovski thotë se do të kërkojë konvertimin e mjeteve, kolegu Mutsunski i thotë se nuk mundet. A ka një kapiten në bord? VMRO-DPMNE, pasi e kuptoi se nuk mund t'i ripërdorin paratë dhe aq më tepër që projekti është nën mbikëqyrjen dhe kontrollin e plotë të BE-së, dëshiron të tregojë krim dhe para të shpërdoruara. U themi që të hetojnë lirisht rastin në vend që të dërgojnë njoftime të kota”, u përgjigj LSDM.
Hekurudha është ndërtuar nga të gjitha qeveritë deri tani. Përpjekja e parë filloi në vitin 1994, kur kryeministër ishte Branko Crvenkovski dhe u shty deri në vitin 2004. Në vitin 2014, kur kryeministër ishte Nikolla Gruevski, u hodhën sërish themelet.
Qeveria aktuale i ka dhënë fund projektit, duke gjykuar se nuk do të na vlejë. Ndërsa ministri i Transportit dhe Lidhjeve Aleksandar Nikolovski dhe kryeministri Hristijan Mickoski njoftuan se do të kërkojnë konvertimin e kredisë së miratuar prej 350 milionë euro, nga 175 milionë nga BERZH dhe BEI, në mënyrë që një pjesë e parave të përdoren. për hekurudhën drejt Greqisë.
Në konferencën për shtyp, ministri i Financave ishte i vendosur se një kredi e dedikuar nuk mund të ripërdoret, por vetëm “mund t'u kërkohet të rezervojnë paratë dhe ne të aplikojmë dhe të miratohemi për një shumë të tillë”.
Dimitrieska-Koçoska: Kreditë për hekurudhën nuk mund të ricaktohen