Veninova: Serialet maqedonase mund të jenë po aq të suksesshëm sa filmat, por stacionet televizive nuk e ndjejnë nevojën për të bërë një program të vërtetë artistik.

Eleonora Veninova, regjisor/Foto: Sloboden Pechat

Debutimi artistik i regjisores Eleonora Velinova, Overexposed, pati premierën botërore në Festivalin e Filmit në Kajro këtë muaj, por u ndalua nga duke u shfaqur për një audiencë më të gjerë për arsye që nuk janë mjaftueshëm të qarta. Vendimi i censurës egjiptiane preku edhe disa filma të tjerë që ishin në garën zyrtare për çmime në Festivalin e Filmit në Kajro. Publiku vendas do të mund ta shohë këtë film të ri artistik maqedonas në kinema në pranverë.

- Premiera maqedonase është planifikuar diku në fund të marsit ose në fillim të prillit të vitit të ardhshëm, dhe kemi arsye për këtë. Në muajin e kaluar kemi pasur 4 filma maqedonas në kinema dhe aktualisht kemi një film maqedonas. Momenti i parë është që ne nuk duhet të garojmë me njëri-tjetrin dhe tjetri është Botërori në futboll, madje premiera jonë në Kajro përkoi me hapjen e kampionatit të futbollit. Dhe një arsye tjetër është fakti që është dimër dhe nuk ka ngrohje në sallat tona të kinemasë për shkak të masave shtrënguese. Dhe ky ishte rekomandimi nga bashkëpunëtorët tanë të marketingut, që të presim armëpushimin maqedonas në pranverë, pra kur të kenë kaluar të gjitha festat e Vitit të Ri, Krishtlindjeve, Epifanisë, pushimeve etj etj., tha drejtoresha Eleonora Veninova. në paraqitjen e ftuar në “Utrinski Pechat”.

“Paraekspozuar” është rrëfimi i një çifti të martuar që ndodhen me pushime në Ohër, ku vajza e miqve të ngushtë vjen për t'i vizituar dhe krijon një efekt domino në marrëdhënien e tyre martesore, duke i bërë ata të rishikojnë lidhjen dhe martesën në tërësi. Bashkëshortët interpretohen nga aktorët Blagoj Veselinov dhe Kamka Tocinovska, ndërsa Sara Klimovska luan rolin e vajzës që hyn në jetën e tyre martesore.

Veninova aktualisht është në përfundim të filmit të ri me metrazh të shkurtër “Walk”, të cilin e ka xhiruar muajin e kaluar, si dhe është duke punuar në skenarë për serialet televizive dhe skenarin e filmit të saj të ardhshëm të metrazhit të gjatë. Meqë ra fjala, Veninova ishte autor dhe regjisor i disa prej episodeve të serialeve të njohura maqedonase "Gjumi", "Insajderi", "Na Terapija", "Familia Markovski" të cilat pesë vjet më parë u shfaqën njëkohësisht në televizionet kryesore maqedonase. por pas kësaj asaj nuk i është vënë re një prodhim i tillë i një programi artistik vendor.

- Në vitin 2017 dolën 5 seriale maqedonase, disa në sezonin e parë, disa në të dytin, dhe të pesë i kam punuar. Ka shumë arsye pse nuk filmohen më shumë seriale. Nëse e krahasojmë me Serbinë, është një treg pesë herë më i madh se i yni. Ka një buxhet të shtetit. Janë televizione private që financojnë vetë xhirimet. Tek ne televizionet private e gjejnë disi një mënyrë për ta kapërcyer këtë, për të regjistruar programe që nuk janë drama, por kalohen si drama dhe në këtë drejtim nuk e ndiejnë nevojën të bëjnë një program të vërtetë dramë. Nuk duhet të jenë seriale, sepse kjo është thjesht për ta. Fakti është se një pjesë e madhe e serialeve që dolën në vitin 2017 janë realizuar me para nga financierë të huaj. Për momentin, me sa di unë, vetëm televizioni maqedonas regjistron seriale, dhe me çfarë kriteri nuk e di sepse kam hasur vetëm në një konkurs për seriale dhe ishte një gjë shumë e çuditshme e shkruar në njërën anë dhe unë nuk Nuk e di se si aprovohen serialet që janë regjistruar dhe thjesht, situata është mjaft depresive në atë fushë, thotë Veninova.

Regjisori i ri dhe i suksesshëm e lokalizon problemin që programet artistike vendase nuk prodhohen më në një shkallë të tillë në televizionet private që kanë detyrim ligjor të prodhojnë programe vendase, por e shmangin me mjeshtëri. Prej vitesh, televizionet private shfaqin seriale rajonale, kryesisht seriale dramatike turke dhe pothuajse serbe.

- Problemi është se ne e promovojmë kulturën maqedonase përmes filmave. Filmat tanë kanë sukses në rolin e tyre si promovues i kulturës maqedonase. Ndryshe është me serialet dhe ai segment u është lënë aktorëve privatë - televizioneve. Ne kemi nevojë për një serial dramatik që do të dalë nga studio dhe do të bëhet fjalë për fjalë në një film. Idetë dhe skenarët nuk janë problem, edhe pse një producent apo redaktor televiziv do t'ju thotë se nuk ka skenarë, nuk është e vërtetë. Këtu kam skenarë, njoh kolegë të tjerë që kanë ide për seriale, madje edhe skenarë të shkruar për të paktën episodin e parë, për shembull, por nuk ka financues. Nuk e di cila është zgjidhja. Serialet mund të jenë njësoj si filmat që janë bërë për ne. Si një ambasador dhe përfaqësues i vërtetë i kulturës sonë. Nëse arrijmë të bëjmë një serial mjaft cilësor dhe që do të transmetohet në Serbi në vend që të transmetohen vetëm serialet e tyre këtu apo në Turqi, pse të mos eksportojmë edhe në Gjermani, ka kanale televizive ART, ZDF që tregojnë seriale të huaja dhe mbidubojini ato. Për të bërë një përparim, shteti ose duhet të fillojë të zbatojë ligjet më rigorozisht, dhe kjo nuk është pika më e fortë e shtetit për të zbatuar ligjet e veta, ose thjesht stacionet televizive të një vullneti të mirë duhet të fillojnë të prodhojnë programe cilësore dramatike vendase. Veninova ka thënë...

Si shembull pozitiv ajo vuri në dukje serialin dramatik për fëmijë “Zoki Poki” në MTV, i cili është mjaft i suksesshëm dhe është shitur në vendet skandinave, por sezoni i dytë i këtij produkti të suksesshëm maqedonas ende nuk është regjistruar.

E pyetur se si të bëhet një sitcom i mirë me humor universal që do të pushtojë audiencën edhe përtej kufijve shtetërorë, Veninova thotë:

-"Overslept" është specifik dhe ato sitcom janë specifike. Ata shiten me vështirësi jashtë shtetit, veçanërisht sa më shumë të shkosh jashtë kufijve të rajonit, ai humor bëhet më pak qesharak, për fat të keq. Dhe nuk janë vetëm sitcom-et tona. Sitcom-et angleze dhe amerikane shkojnë mirë në të gjithë botën, por ka sitcom që shkojnë mirë në Serbi, në Bullgari, në Gjermani, por ne nuk i shohim këtu sepse ai lloj humori që shkruhet në sitcom vështirë se udhëton, edhe pse "Gjumi" u shfaq në Bullgari. I gjithë seriali duhet të vendoset ndryshe përsa i përket aksionit dramatik, personazheve dhe vetë humorit, nëse doni ta eksportoni, u përgjigj regjisori.

Ajo e mirëpriti idenë e ndërtimit të një qyteti filmik në Maqedoni përgjatë kufirit me Serbinë dhe Bullgarinë, ku industria e filmit hollivudian do të prodhojë filma hit, por si disa investime të tjera, edhe kjo ide e aktorit dhe producentit John Malkovich ka ngecur. në disa nga institucionet shtetërore.

Video e ditës