Çiklistët duan që të gjitha rrugët në Shkup, përveç bulevardeve, të jenë Zona 30

Foto: Arkivi

Nga “Në rrota” thonë se ngasja e përshtatur me kushtet në një zonë të populluar shpëton jetë, kurse shpejtësia vret, ndaj nëse dikush me vetëdije vozit më shpejt se sa lejohet në zonën e banuar, duhet të mbajë përgjegjësi për vrasje me paramendim.

Numri i madh aksidentet e komunikacionit në të cilin fatkeqësisht ka viktima, duke përfshirë këmbësorë dhe çiklistë, si pasojë e shpejtësisë së parregulluar të disa kalorësve, janë arsyeja që çiklistët prej kohësh kanë kërkuar nga autoritetet që të prezantojnë të ashtuquajturat. Zona 30 në sa më shumë rrugë. Sipas tyre, kufizimi i shpejtësisë në 30 kilometra në orë është zgjidhja e të gjitha këtyre problemeve.

Nga iniciativa qytetare "Në rrota" Ata besojnë se i gjithë Shkupi (përveç bulevardeve) duhet të bëhet Zona 30, dhe bulevardet nuk duhet të lëvizin më shumë se 50 kilometra në orë.

Vozitja në kushte të përshtatura në një zonë të populluar shpëton jetë dhe shpejtësia vret. Duke ditur këtë fakt, nëse dikush me vetëdije vozit më shpejt se sa lejohet përmes zgjidhjes, ai duhet të mbahet përgjegjës për vrasje me paramendim. Policia duhet të angazhohet dhe të shfrytëzojë të gjitha potencialet njerëzore dhe teknologjike që të mos ketë asnjë person të pandëshkuar që ka kaluar 50 kilometra në orë. Qyteti duhet të projektojë bulevardet me korsi më të ngushta (maksimumi 3 metra) dhe rrezatime më të vogla kthese që korrespondojnë me shpejtësi deri në 50 kilometra në orë, në vend të shpejtësive deri në 90 kilometra në orë. Mund të përdorë edhe masa qetësuese të trafikut të përshtatshme për bulevardet. Qyteti duhet të përgatisë edhe dokumentin Vision Zero – dokument strategjik për zero viktima në trafik, për përgatitjen e të cilit Këshilli votoi një muaj më parë – thonë nga “Në rrota”.

Çiklistët u bëjnë thirrje bashkive që të shpallin menjëherë të gjitha rrugët e tyre Zonën 30.

Rritja e shpejtësisë rrit në mënyrë eksponenciale mundësinë e një përfundimi fatal. Me shpejtësi 30 km/orë mundësia e mbijetesës është 90%, në 50 km/orë, mundësia e mbijetesës është 60%, në 60 km/orë zvogëlohet në 20%, dhe tashmë me shpejtësi mbi 70 km/orë, mundësia e mbijetesës së këmbësorëve është 0 për qind – informon “Në rrota”.

Kur bëhet fjalë për prezantimin e Zonës 30 në rrugë, megjithëse janë në kryeqytet, sipas apasionistëve të çiklizmit, ato janë ende në një numër shumë më të vogël se sa duhet të jenë realisht.

Aude Komuna Kisella Vodë Ata thonë se si vetëqeverisje lokale mbështesin të gjitha iniciativat që promovojnë lëvizjen e lirë të të gjitha kategorive të pjesëmarrësve në trafik, përfshirë edhe çiklistët.

Mirëpo, përcaktimi i shpejtësisë së lejuar nuk është në kompetencë të Komunës së Kisella Vodës, por ne si pushtet lokal ndërmarrim aktivitete për rritjen e sigurisë së të gjithë pjesëmarrësve në trafik, gjegjësisht punojmë intensivisht në përmirësimin e infrastrukturës që përdorin çiklistët – thonë nga. kjo komunë e Shkupit.

Aude Komuna e KarposhitNga ana tjetër, thonë se është e nevojshme të fillohet një iniciativë për futjen e zonës 30 nga banorët e komunës, por edhe nga administrata komunale dhe të dorëzohet në Drejtorinë për komunikacion të Qytetit të Shkupit.

Sa i përket kontakteve me grupin e entuziastëve për çiklizëm më të mirë të Shkupit “Në rrota”, deri më tani nuk janë takuar me Sektorin për menaxhim me tokën dhe punë komunale, ndonëse kanë pasur disa kontakte me lidershipin e mëparshëm të pushtetit lokal. Megjithatë, për një zgjidhje konstruktive të kërkesës, sipas mendimit tonë, një punëtori mund të zhvillohet nga të gjitha palët e interesuara, qytetarët, administrata komunale, përfaqësuesit e grupit "Në rrota", ekspertët nga qyteti (inxhinierët e trafikut) dhe përfaqësues të Në ngarkim të trafikut punon Sekretariati i Brendshëm, i cili do të gjente një zgjidhje optimale për arritjen e qëllimit – thonë nga Komuna e Karposhit.

Prandaj, për propozimin e rrugëve në të cilat do të zbatohej Zona 30, ata theksojnë rrugët Moskovska, Ljubljanska, Manapo, si rrugë të qytetit, si dhe rrugët nën juridiksionin e tyre, p.sh. Marrëveshja e Bledit, Paris, Pragë, Varshavë, Bukuresht. dhe të tjera mbi të cilat është e mundur performanca teknike.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës