Suksesi i Artit të Shtatë mbështetet në titujt: Sa i rëndësishëm është një titull filmi?

Foto: Unsplash

Arti i shtatë po evoluon vazhdimisht dhe roli i tij në formësimin e jetës së përditshme njerëzore po merr vrull. Kështu, edhe mënyra se si "paketohet dhe emërohet" produkti bëhet gjithnjë e më e rëndësishme.

Sa shpesh shikoni një rimorkio ose lexoni komplotin e një filmi para se të vendosni ta publikoni atë, dhe sa shpesh e merrni vendimin tuaj bazuar në vetë titullin e filmit? Kjo e fundit ka të ngjarë të ketë më shumë gjasa, sepse… për të qenë i sinqertë, kokoshkat shpejt zhduken nga pjata.

Por edhe kur vendosni të merrni kohë për të hulumtuar se për çfarë bëhet fjalë, me siguri keni vënë re se titulli luan një rol të madh në mënyrën se si i qaseni filmit, të paktën në mënyrë të pandërgjegjshme.

Ndërsa libri nuk duhet të gjykohet nga kopertina e tij, është e pamundur të injorohet fakti që titujt e filmave mund të jenë më të rëndësishëm nga sa e kuptojmë. Jo vetëm nga pikëpamja artistike, por edhe nga pikëpamja e marketingut.

Kur lëvizni poshtë Netflix për disa minuta, shikimi juaj do të jetë "i ngjitur" në titullin që "tingëllon" më tërheqës për trurin tuaj. Diçka si kur një reklamë e mirë në Facebook dhe Google do t'ju bëjë të klikoni dhe blini produktin.

Një titull i mirë filmi jo vetëm që pasqyron thelbin e filmit, por gjithashtu ka për detyrë të tërheqë vëmendjen e shikuesit, gjë që kërkon të paktën një nivel të caktuar të njohurive për psikikën njerëzore.

Të dalësh me një titull të mirë filmi është "e gjithë shkenca"

Arti i shtatë po evoluon vazhdimisht dhe roli i tij në formësimin e jetës së përditshme njerëzore po merr vrull. Kështu, edhe mënyra se si "paketohet dhe emërohet" produkti bëhet gjithnjë e më e rëndësishme.

Industria e filmit shpenzon shuma të mëdha çdo vit në mënyrë që të prodhojë sa më shumë blockbusters të jetë e mundur. Duke ditur sa kushton një produkt cilësor i filmit, kompanitë e mëdha prodhuese investojnë në regjisorë, skenaristë dhe aktorë të talentuar, dhe përveç kësaj, ata nuk kursejnë as vetë titullin e filmit.

Në ditët e sotme, shuma të mëdha parash investohen në ekipe njerëzish të specializuar në krijimin e emrave tërheqës për kompanitë, bizneset dhe produktet. Gjithmonë ekziston një alternativë më e lirë, siç janë gjeneruesit e panumërt të emrave të bizneseve, por atëherë ndryshimi është menjëherë i dukshëm. Theshtë e njëjtë me titujt e filmave.

Në librin e tij The 15-Minute Film Method, i cili fokusohet në bazat e shkrimit të skenarit, Wallace Wang veçon një segment të tërë mbi titujt e filmave dhe rëndësinë e tyre.

- Titujt e filmave janë përshtypja e parë e auditorit për atë që po ndodh në skenar. Çdo film ka nevojë për një titull. Ai mund të vendosë tonin e skenarit dhe t'u japë njerëzve një arsye për ta parë atë (ose ta shmangin atë fare). Titulli i mirë lë të kuptohet se për çfarë bëhet fjalë filmi dhe ju bën të dëshironi ta shikoni. Kur nuk e dini se çfarë po merrni, ndoshta nuk do të shqetësoheni as për të parë. - shkruan Wang, duke krahasuar titujt e filmave me etiketat e produkteve në supermarkete.

- Imagjinoni një kuti plotësisht të zbrazët, të shënuar në një gjuhë të huaj ose thjesht të etiketuar "Punon". Shanset për të marrë kohë për ta hapur atë janë minimale, dhe e njëjta gjë vlen edhe për një titull filmi. Ai thote.

Faqja e filmit Badomate ofron një shembull të shkëlqyeshëm për këtë dhe shpjegon pse titulli i filmit "Ti jeton vetëm dy herë" ngjall kuriozitet - arsyeja qëndron në lojën paradoksale me moton e famshme "jeton vetëm një herë" që shikuesi menjëherë dëshiron ta kuptojë si sapo e dëgjon.

Qëllimi përfundimtar është të gjesh titullin e duhur përmes të cilit të krijosh një identitet dhe stil që do të mishërojë historinë në film.

Titull filmi i mirë, i keq dhe i shëmtuar. Qfare eshte dallimi?

Ndoshta mënyra më e thjeshtë për të emëruar një film është të përdorni një emër personazhi. Shembujt përfshijnë Forrest Gump, Thelma & Louise, Harold & Maud, Rocky, etj. Por nëse personazhi në film nuk është më një figurë e njohur publike, si "Gandhi", "Bronson" ose "Churchill", këta tituj kanë potencialin të mbeten të pakuptimtë dhe pa interes. Edhe pse thonë se për kë bëhet fjalë filmi, ata nuk zbulojnë se për çfarë bëhet fjalë, ndërsa titujt që zbulojnë zhanrin e filmit, si "Warriors" ose "Gladiator", edhe pse të thjeshtë, ndoshta janë një zgjedhje pak më e mirë.

Titujt që zbulojnë vendndodhjen e aksionit janë gjithashtu të arritshëm për audiencën, kështu që kur lexoni "Titanic", "Pearl Harbor" ose "Casino", ju tashmë keni një ide se çfarë do të shihni, veçanërisht nëse vendi ka një kuptim të caktuar për auditorin. A do të tërhiqte vëmendjen një film me titull "Portugalia" me të njëjtin intensitet? Me siguri jo.

Përveç vetë vendndodhjes, afati kohor mund të shërbejë edhe si titull. Të tilla janë "2001: Një Odisea Hapësinore", "1941", "Dita pas Nesër" ose "1917", sepse si shembujt e mëparshëm, këta tituj sugjerojnë se për çfarë bëhet fjalë filmi.

Shpesh do të hasni tituj filmash që përshkruajnë atmosferën e historisë, madje disa përdorin ironi për të ngjallur interesin e auditorit, siç është "Moska e Hudson". Disa thjesht përmbledhin vetë historinë, të tilla si "Arratisja nga Nju Jorku" ose "Shpëtimi i ushtarit Ryan".

Një titull i gjatë dhe i ndërlikuar nuk do të thotë domosdoshmërisht një titull i mirë. Ndonjëherë vetëm një fjalë që nuk zbulon asgjë është e mjaftueshme, si titulli i filmit "That". Cfare eshte ajo"? Kurioziteti ndizet menjëherë.

Tarantino është një nga ata regjisorë që lë pas një sërë titujsh të mëdhenj filmash, si "Qen kasap", "Bastardë famëkeq", "Tregime të lira", "Tetë të urryer" dhe "Kill Bill". Rima në titullin origjinal në gjuhën angleze është në mënyrë të parezistueshme tërheqëse.

Faqja e filmit Screen Crash ka publikuar një listë me 50 titujt e filmave më të mirë, përfshirë "Kthehu në të Ardhmen", "Bulevardi Twilight", "Good, Bad and Ugly", "Elm Street Nightmare", "Portret i" The Lady in zjarri "," Rebel pa shkak "," Çfarë të bësh me një njeri të vdekur në Denver "," Shkëlqimi i përjetshëm i mendjes së papërlyer "," Zoti fal - Unë nuk bëj! "," Gjarpërinjtë në aeroplan ", "Die Male", "Shoqëria e poetëve të vdekur", "Dhe kuajt i vrasin, apo jo?", "Të gjitha ngjyrat e errësirës", "Takime të ngushta të llojit të tretë".

Ndërsa "Hollywood Reporter" u veçua si më e keqja: "Pffft", "Blackenstein", "Zardoz", "Santa Claus me muskuj", "Anglezi që u ngjit në një kodër dhe zbriti nga mali", "Wong Fu, ju faleminderit për gjithçka! "Julie Newmar", "Operacioni Dumbo", "Vëlla, ku është makina ime?", "Ne blemë një kopsht zoologjik", "Jo", etj.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës