Qendra e Artit Polyphony ka prodhuar dy edicione të reja të muzikës klasike

Qendra e Artit Polyphony, si producent, dhe Davor Jordanovski, si botues, kanë nxjerrë dy CD me muzikë klasike nga artistët e muzikës vendase, violinistja Sanja леuplevska Boiral dhe pianistja Janinka Nevçeeva.

Violinistja Sanja леuplevska Boiral, e cila ka jetuar dhe punuar në Kanada për një kohë të gjatë dhe gjatë karrierës së saj muzikore ka performuar me një numër artistësh shumë të përkushtuar nga e gjithë bota, prezanton albumin e saj "Airs, Dances and the Lost Tango" një koleksion të këngë dhe valle autentike dhe artistike të shkruara për violinë në formë klasike.

Në album janë publikuar tetë kompozime, disa prej tyre të regjistruara në recitale solo dhe performanca studio të Suplevskës në vendin tonë dhe në mbarë botën, dhe me mbështetjen e Ministrisë së Kulturës dhe Qendrës së Artit Polifoni këtë vit ajo incizoi disa kompozime të tjera. të cilat ajo kishte kohë që synonte t'i realizonte, për të plotësuar idenë e albumit.

Sanja леuplevska - Përzgjedhjen e veprave e konceptova në mënyrë që albumi të jetë plot surpriza për dëgjuesin.

- Edhe pse kompozimet e albumit i lidh zhanri, jo rastësisht janë në kontrast me njëra-tjetrën. Me synimin për t'u lidhur me tendencat moderne të dëgjuesit modern, e konceptova përzgjedhjen e veprave në mënyrë që albumi të jetë plot surpriza për dëgjuesin - nga këngët e famshme virtuoze të Sarasate (origjinale dhe aranzhman), tek tango për tre nga Piazzolla ( violinë, violonçel dhe piano). ), pastaj e butë Bachova Sarabanda (nga opusi për violinë solo), si dhe valle dhe këngë të shpejta të kompozitorëve maqedonas (bazuar në meloditë tona të përjetshme). Sigurisht që zgjedhja e kompozimeve dhe performanca janë shumë personale, për të cilat do të mund të kthehesha shumë më në detaje në një rast tjetër. Pas njëzet vitesh angazhim profesional jashtë vendit tonë, ndihem pjesëtar i disa mentaliteteve krejtësisht të kundërta, karakteristikat e të cilave mendoj se mund të vihen re gjatë realizimit të këtij albumi.

Në këtë kontekst, artistë që më shoqërojnë në album nuk shfaqen vetëm nga vendi ynë, por edhe nga Kanadaja, Kuba dhe Rusia, të cilët shquhen me filozofi të ndryshme interpretuese. Pasi kalova në shumicën e segmenteve të profesionit tim (duke interpretuar solo, në grupe të ndryshme dhomash, në orkestra të operës dhe filarmonisë, si dhe në ansamble barok, muzikë filmi dhe muzikalë), u ktheva në shtëpi në Orkestrën e Operës dhe Baletit të Maqedonisë, ku ariet dhe vallëzimet janë një rutinë e përditshme e përkushtimit të vërtetë. Përveç këtij rasti, për këtë album ka edhe të tjera, e disa prej tyre janë të fshehura diku në tekstin dhe muzikën e CD-së - sqaroi violinistja Sanja Suplevska.

Ndër bashkëpunëtorët e Suplevskës në albumin e saj janë pianistja kubane Ariana Rodriguez, violonçelisti rus Kiril Kalmukov, kompozitori kanadez me origjinë maqedonase Davor Jordanovski dhe pianistja maqedonase Janinka Nevçeva. Pikërisht Nevçeva për të njëjtin produksion boton albumin e saj të dyfishtë tematik, në të cilin janë botuar interpretimet e saj të shtatë sonatave nga opusi i hershëm i Bethoven-it për piano.

- Zgjedhja u imponua natyrshëm, duke pasur parasysh se sonatat e Bethoven-it i punoj herë pas here, prej shumë vitesh. Në të kaluarën, sonatat e tij për piano më refuzonin, por me kalimin e kohës fillova të kuptoj peshën e tyre artistike. Dhe kështu e shfrytëzova kohën time të lirë duke iu përkushtuar, përkatësisht, sonatave të Bethoven-it. Disa prej tyre (përfshirë edhe opusin e vonë) i kisha luajtur në ditët e mia studentore, por gjithmonë më dukej se po gërvishtja sipërfaqen e interpretimit. Është e qartë se me këtë në mendje, ishte një sfidë për mua të shkoja më thellë. Në këtë kuptim, nuk mund të përcaktoj saktësisht se sa kohë më është dashur për të regjistruar këtë album, sepse ndërthuret përvoja shumëvjeçare, në të cilat janë realizuar takime dhe bashkëpunime frymëzuese me muzikantë të ndryshëm - interpretues instrumentalë dhe vokalë, dirigjentë dhe kompozitorë - thotë Nevçeva.

Janinka Nevceva - Kohën e lirë e shfrytëzova duke iu përkushtuar sonatave të Bethovenit

Nuk ka asnjë arsye të drejtpërdrejtë për regjistrimin dhe daljen e albumit, por u hap shfaqja e krizës koronare dhe pauza disamujore në punën e projekteve të reja gjatë vitit të fundit në Operën dhe Baletin Kombëtar, ku është e punësuar Nevçeva. mundësia për të shfrytëzuar kohën e lirë për projekte të pavarura.

- Për fat të mirë për mua, pata mbështetjen e madhe të miqve të mi që prodhuan CD-në. Regjistruesi i zërit (Alen Hadzi-Stefanov), producenti (Orce Ickovski) dhe botuesi (Davor Jordanovski), si dhe menaxhmenti i Filarmonisë, i cili më lejoi të regjistroja regjistrimin, janë njëlloj merita që Bethoven-i im të dëgjohet. siç dëgjohet në CD e realizuar në sallën e tyre të bukur, në "Stanway" të tyre fenomenal, të mbajtur nga akorduesit e "Piano Center". Sigurisht, shumë e rëndësishme është edhe mbështetja financiare nga Ministria e Kulturës. Pra, në publikimin e këtij mbartësi të zërit morën pjesë individë të cilët me përkushtimin e tyre kontribuan në përshtypjen e përgjithshme artistike. Dhe për këtë i jam mirënjohëse posaçërisht secilit prej tyre - thotë pianistja Janinka Nevçeva.

(Teksti u botua në “Shtypi Kulturor” nr. 109, në botimin e shtypur të gazetës “Shtypi i Lirë” më 11-12 dhjetor 2021)

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës