Turqia e mbyll vitin me fluturimin e parë të avionit të saj luftarak të gjeneratës së pestë

Turqi /Foto EPA-EFE/SEDAT SUNA

Turqia po përgatitet t'i japë fund vitit 2023 për sa i përket përparimeve në platformat e mbrojtjes, duke vendosur avionin e saj luftarak vendas të gjeneratës së pestë dhe dronin e saj të parë me krahë fluturues të destinuar për sulme në qiell të thellë.

Fillimi i vitit ka parë tashmë një numër fluturimesh të para, duke përfshirë atë të avionit të parë luftarak pa pilot të Turqisë, Kizilelma, avionit të lehtë luftarak Hurjet, si dhe avionin e ri luftarak pa pilot Bayraktar TB3, të përshtatur për aeroplanmbajtësen e ri të vendit. .

Në ditët e mbetura të vitit 2023, Industria Turke e Aviacionit (TAI) është planifikuar të kryejë fluturimet inauguruese të avionit luftarak vendas të gjeneratës së pestë, të quajtur KAAN, dhe dronit të ri luftarak Anka-3.

KAAN, i cili u zbulua në fillim të këtij viti, është një nga projektet më të rëndësishme në historinë e Turqisë. Avioni ushtarak bëri debutimin e tij në pistë dhe përfundoi me sukses testin e tij të parë në mes të marsit.

Platforma e bën Turqinë një nga vendet e pakta me infrastrukturë dhe teknologji për të prodhuar një avion luftarak të gjeneratës së pestë. Ai synon të zëvendësojë flotën e vjetër të F-16 në inventarin e Komandës së Forcave Ajrore, e cila është planifikuar të hiqet gradualisht duke filluar nga vitet 2030. Projekti filloi në vitin 2016.

Projekti ka ndihmuar Turqinë të avancojë fushat e teknologjisë si dukshmëria e ulët, hapësirat e brendshme të armëve, manovrimi i lartë, ndërgjegjësimi i përmirësuar i situatës dhe shkrirja e sensorëve, të gjitha karakteristikat e nevojshme për një gjeneratë të re avionësh.

Sa i përket Anka-3, platforma ka pësuar përmirësime të dizajnit, strukturore dhe të nënsistemit dhe pritet të ketë disa avantazhe si dukshmëria e ulët e radarit, shpejtësia e lartë dhe kapaciteti i konsiderueshëm i ngarkesës.

Anka-3 pritet të jetë në gjendje të fluturojë në një lartësi operative deri në 40.000 këmbë dhe të mbajë një fluturim deri në 10 orë në 30.000 këmbë. Ai do të ketë një peshë maksimale ngritjeje prej 6.500 kilogramë dhe një ngarkesë praktike prej 1.200 kilogramë.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË