Tri herë “jo” për garazhin e ri të montuar në Kapistec, Gerasimovski thotë se Qyteti i Shkupit po e bllokon projektin.
Komuna Qendër ka marrë tre mendime negative nga Qyteti i Shkupit për këtë projekt, me arsyetimin se garazhi do të ndërhyjë në ndërtimin e Bulevardit Maqedonia, i cili është paralajmëruar prej vitesh, edhe pse bëhet fjalë për një objekt të montuar që nëse është e nevojshme. , mund të çmontohet në të ardhmen.
Problemi me mungesën e hapësirave për parkim në lagjen Kapishtec, Komuna Qendër duhet të zgjidhej duke ndërtuar një garazh tjetër parafabrikat përgjatë rrugës Naroden Front, i njëjtë me atë që ishte ndërtuar më shumë se dhjetë vjet më parë përballë pazarit "Beverly Hills". qendër.
Me garazhin e ri do të fitoheshin 260 vende të reja parkimi, të cilat do të ishin shumë domethënëse për banorët e zonës, por edhe për mysafirët e lagjes. Në të njëjtën kohë, avantazhi i garazheve të parafabrikuara është se ato vendosen në të vërtetë mbi një parking tashmë ekzistues, kështu që ju merrni dyfish më shumë vende parkimi në të njëjtën hapësirë.
Edhe dy vite më parë, Komuna njoftoi se është duke u zhvilluar procedura e prokurimit publik për përzgjedhjen e kontraktorit dhe se ndërtimi i tij do të fillojë menjëherë pas përzgjedhjes. Por deri më tani ndërtimi nuk ka filluar dhe nuk dihet se kur dhe nëse do të ndodhë së shpejti. Problemi është se Qyteti i Shkupit nuk jep mendim pozitiv.
Qyteti po frenon disa projekte, projekte kapitale që janë përfshirë në programe, janë ndarë mjete buxhetore dhe po marrim mendime negative nga qyteti. Konkretisht, mund të theksoj se një nga ato projekte është një garazh parafabrikat në lagjen Kapistec, i cili është dashur të realizohet deri më tani, por fatkeqësisht për të tretën herë kemi marrë një opinion negativ për të njëjtin projekt. Arsyeja është fillimi i zbatimit të bulevardit Makedonija, bulevardit të famshëm për të cilin u fol dekada më parë, i cili do të fillojë nga “Limak” dhe do të shtrihet deri në Karposh – thotë kryetari i Komunës Qendër, Goran Gerasimovski.
Në konferencën e fundit për media, ai theksoi se paraprakisht për të gjitha çështjet rreth këtij projekti janë marrë vesh në takime me drejtorin e kaluar të “Parkingjeve të Komunës Qendër”, me kryetaren Danela Arsovska dhe se ekipe nga sektori komunal për urbanizëm dhe ishin të pranishëm edhe planifikimi.
Kemi pasur takime ku janë rënë dakord për të gjitha gjërat për realizimin e këtij projekti. Parkingu i parafabrikuar duhej të kalonte jo vetëm përgjatë Ballit Kombëtar, por edhe mbi parkingun ekzistues të "City Parking" deri në AMSM për të shfrytëzuar sa më shumë hapësira parkimi. Dhe ne marrim një përgjigje negative për gjithçka që është rënë dakord. Dhe plani ishte që të vendosen qeliza fotovoltaike lart për të marrë energji elektrike - shpjegoi Gerasimovski.
Problemi i parkimit në Kapistec do të “lehtësohet” me një tjetër garazh parafabrikate
Në kërkesën e dytë që Komuna ia ka dorëzuar Qytetit të Shkupit, është shtuar obligimi që 30 ditë para se të fillojë ndërtimi i bulevardit, parkingu do të çmontohet dhe do të zhvendoset në një vend tjetër, por mendimi i Qytetit të Shkupit ishte sërish negative. Me kërkesë të Gerasimovskit u organizua një takim tjetër, në të cilin u kërkua që të bëhet një projekt i ri që nuk do të mbulonte sipërfaqet e menaxhuara nga NP “Gradski Parking”, por që garazhi i parafabrikuar të shtrihej përgjatë vijës së rrugës “Naroden Front”.
Pas ndryshimit të projektit dhe insistimit sërish se 30 ditë para fillimit të parkingut nuk do të ndërhyjë, do të dislokojmë parafabrikun tjetër që është përgjatë rrugës, marrim përgjigje negative për të tretën herë. Tani kërkojmë ndihmë nga Ministria e Transportit dhe Lidhjeve për të parë nëse ka mundësi që të na japin leje që të vazhdojmë me projektin – thotë kryetari i Komunës Qendër.
Problemi i parkimit në Kapistec vazhdon prej vitesh, ndonëse në të kaluarën nuk ishte aq i madh, sepse çdo familje kishte një makinë, jo dy apo tre si tani. Problemi më i madh është se edhe atëherë parkingjet nuk ishin plotësisht të planifikuara, siç thotë Gerasimovski – nuk kishte parking nëntokësor për objekte kaq të larta, dhe kapaciteti i rrugëve nuk është i mjaftueshëm për parkim.
Planifikimi urban i paplanifikuar ka sjellë probleme që tani duhet të zgjidhen. Dhe prandaj ne miratojmë rregullore të caktuara në fushën e dhënies së lejeve të ndërtimit, duhet të ketë vende parkimi sa ka apartamente, duhet të ketë një numër të mjaftueshëm vendesh parkimi për biçikletat dhe të mos ketë "kartallëqe" jo popullore. të cilat askush nuk i ka bërë sepse kushtojnë shumë edhe në një numër shumë të vogël objektesh janë futur – sipas kreut të Komunës Qendër.
Qendra ka probleme të mëdha me parkingun, sidomos në Dibër Maalo, Bunjakovec, prapa Universalës, në rrugët rreth sheshit të qytetit dhe në Kapistec. Parkimi rregullohet nga dy kompani, POC dhe "City Parking", çmimet e parkimit janë më të lartat në këtë pjesë, shumica e rrugëve janë bërë njëkahëshe në mënyrë që një korsi t'i kushtohet parkimit, kështu që gjithmonë është pothuajse e pamundur të gjendet një hapësirë të lirë. Kjo është veçanërisht problematike për banorët që përballen me këtë problem në baza ditore.
Në fakt, të gjitha anketat dhe hulumtimet që i bën Komuna në nivel vjetor, me të cilat duhet të përcaktohen problemet dhe nevojat e qytetarëve, kanë treguar se problemi më i madh për banorët e qendrës së qytetit, siç thotë Gerasimovski, është gjithmonë parkimi. .