“Toma” dhe “Gucci” rikthejnë publikun në kinema: Nostalgjia për një film të parë në ekranin e madh ekziston ende!

Toma / Shtëpia e Gucci / Instagram
Toma / Shtëpia e Gucci / Instagram

Megjithëse industria e filmit po rimëkëmbet ngadalë nga efektet e pandemisë (e cila është ende e rëndësishme dhe ka pasur pasoja në kinematë), ka pasur disa ndryshime interesante në interes për filma të caktuar.

Kur mendoj për një kinema, mendoj për shumë njerëz, kokoshka, që mblidhen para dhe pas shfaqjes, duke folur për filmin, duke bërë thashetheme… Por pas pandemisë, disi kultura e filmit vdiq, kryesisht për shkak të protokolleve që domosdoshmërisht kinematë e mbyllura dhe pamundësia për të parë filmat siç duhet, dhe kjo është përballë një ekrani të madh me të gjitha efektet dhe kënaqësitë që sjell kinemaja.

Megjithëse filmat klasikë të suksesshëm vazhdojnë të tërheqin shumicën e shikuesve, "shkëlqimi i vjetër" është rikthyer në kinema dhe publiku dëshiron të shohë diçka tjetër përveç heronjve të Marvel-it, dunave të shkretëtirës, ​​tmerreve dhe efekteve speciale.

Shembujt më të fundit janë dy filma nga bota dhe rajoni, të cilët sipas shikueshmërisë dhe interesit realisht e rikthejnë audiencën në kinema. Ndoshta është ndonjë nostalgji apo lidhje me ato ritualet e vjetra të “shkuarjes në kinema”, kur kjo përvojë ishte vërtet një ngjarje, një ngjarje e vërtetë.

Një shembull i kësaj është filmi Gucci House, me regji të Ridley Scott dhe me aktorë Lady Gaga dhe Adam Driver. Filmi fitoi afro 22 milionë dollarë dhe është drama filmike me fitime më të larta në vite, sipas Box Office. Filmi gëzon një audiencë të madhe dhe arsyeja më e madhe për këtë është roli i Lady Gaga, sipas publikut.

Shtëpia Gucci / Instagram
Shtëpia Gucci / Instagram

Në rajon, audienca ballkanike pati rastin të shohë filmin "Toma", i cili tregon historinë e jetës së një prej bohemëve më të famshëm të Serbisë, këngëtarit Toma Zdravkoviç, të luajtur nga aktori Milan Maric, me regji të Dragan Bjelogrlic. Përveç tërheqjes së një publiku të madh, filmi u shfaq në kinema me një orkestër të përshtatshme në fillim të shfaqjeve për t'u "afruar" me historinë muzikore të skenarit dhe me një efekt të madh - publiku shpërndau video të orkestrës në rrjetet sociale dhe e mirëpriti idenë. Madje filmi u shpërnda në mënyrë të paligjshme në rrjetet sociale për shkak të fluksit të madh të shikuesve që treguan një interes të paparë në ditët e para të premierës.

Njerëzit janë ende të “etur” për përvojën e filmit dhe kinemasë. Mundësia për ta parë filmin në sallë është ndryshe dhe do të thosha një eksperiencë unike kur “ndahet” me spektatorët e tjerë në kinema. Fuqia e magjisë së filmit është unike kur filmi shpërndahet siç duhet - në ekranin e madh dhe me duartrokitje të forta më pas.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës