Sushi - Një kategori e veçantë e fshehur në rrotulla

sushi
Foto: Pixabey

Pavarësisht nëse e hani në restorantin më të mirë ose e blini në një supermarket - të dyja përvojat me siguri meritojnë kohën dhe vendin e tyre. Sa kushton dhe a është fare i shëndetshëm sushi?

Ekziston një besim i përgjithshëm se sushi është i shëndetshëm - dhe se këto rrotulla përmbajnë "ton" lëndë ushqyese, por a është vërtet kështu?

Disa preferojnë të shkojnë në një restorant të lartë dhe të kalojnë orë të tëra duke shijuar një pickim të disa prej peshqve më të freskët dhe më të shijshëm në botë, ndërsa të tjerët ulen në një restorant të vogël në rrugë dhe porosisin rrotulla të panumërta të bëra nga të gjitha llojet e përbërësve - nga toni pikant te karkaleca. . tempura tek djathi i karkalecave. Çfarëdo që preferoni, të dyja këto përvoja sigurisht që meritojnë kohën dhe vendin e tyre, dhe lind pyetja:

Sa ushqyes është sushi?

Profili i lëndëve ushqyese të sushit - domethënë kombinimi i makronutrientëve (proteina, karbohidrate dhe yndyrna) dhe mikronutrientëve (vitamina dhe minerale) - varet vërtet nga përbërësit e përdorur. Por në përgjithësi, një vakt sushi "garanton" disa gjëra: Ngrënia e sushit mund të jetë një mënyrë e shkëlqyer për të marrë yndyrna të shëndetshme (si acidet yndyrore omega-3), proteina me cilësi të lartë, selen dhe shumë lëndë të tjera ushqyese kryesore.

Salmoni dhe skumbri janë burimet kryesore të dy prej tre acideve yndyrore më të zakonshme omega-3: acidi eicosapentaenoic (EPA) dhe acidi docosahexaenoic (DHA). Konsumimi i të paktën 1,6 gram acide yndyrore omega-3 në ditë (për meshkujt mbi 18 vjeç) ndihmon në mbështetjen e zhvillimit të shëndetshëm të qelizave dhe mund të zvogëlojë rrezikun e sëmundjeve kronike - të tilla si sëmundjet e zemrës dhe disa lloje kanceri. .

Të porosisni lloje të ndryshme peshku kur merrni sushi do të thotë të hani lëndë ushqyese të ndryshme. Për shembull, rreth 85 gram ton i verdhë përmban 92 mikrogramë selen, që është 167% e dozës së rekomanduar ditore. Seleni vepron si një antioksidant dhe është i rëndësishëm për riprodhimin, prodhimin e hormoneve tiroide dhe sintezën e ADN-së. Konsumimi i sushit garanton ushqim shtesë me alga deti. Për shembull, alga e detit leshterik, e cila përdoret në sallata, është e pasur me antioksidantë si vitamina C, mangan dhe zink, të cilat mund të reduktojnë stresin oksidativ dhe të përmirësojnë shëndetin e zemrës. Përveç kësaj, disa lloje sushi bëhen me nori, një algë që është një burim natyror i jodit.

 

Shiko këtë post në Instagram

 

Një postim i shpërndarë nga Szilvia Szépe (@szepeszilvi)

A ka sushi shumë karbohidrate?

Nëse keni frikë të hani sushi për shkak të karbohidrateve - veçanërisht kokrrat e rafinuara të orizit të bardhë - nuk keni nevojë të shqetësoheni

Orizi i bardhë ka fituar një reputacion të mirë me kalimin e viteve, por orizi mund të jetë një pjesë e shëndetshme e dietës së përgjithshme. Orizi është një burim i karbohidrateve dhe i siguron trupit shumë energji. Në varësi të llojit, mund të pasurohet me lëndë ushqyese të rëndësishme si acidi folik dhe vitamina të tjera B.

Për shkak se ju hani oriz me proteina të cilësisë së lartë dhe yndyrna të shëndetshme (të dyja nga peshku), nuk ka gjasa që sheqeri në gjak të rritet shumë.

Sa i ngopur është sushi?

Ndërsa kombinimi i karbohidrateve, proteinave dhe yndyrave mund t'ju mbajë padyshim të ngopur, sugjerohet të kombinoni sushi me sallatë (alga deti ose të tjera) ose perime. Ato janë të pasura me fibra që ndihmojnë në ngopjen, si dhe me vitamina dhe minerale shtesë.

A ka ndonjë rrezik shëndetësor të lidhur me thatësirën?

Disa lloje peshqish mund të përmbajnë sasi të mëdha të metilmerkurit, një metal i rëndë që është lidhur me disa efekte anësore të pakëndshme kur konsumohet në sasi të mëdha. Prandaj, zgjidhni specie që përmbajnë më pak merkur si salmoni dhe karkaleca për të zvogëluar këtë rrezik. Për shkak se sushi në përgjithësi përmban peshk të papërpunuar, freskia është gjithashtu thelbësore. Sigurohuni që sushi juaj të jetë i freskët dhe nga cili restorant vjen. Nëse ju duket e dyshimtë, mos merrni rrezik. Pra, nëse peshku nuk është i freskët, dhe shenja e dallueshme është një ngjyrë e shurdhër dhe një erë e fortë peshku - mos e hani atë rastësisht!

Video e ditës