Dhoma e Tregtisë: Lidhja e sistemeve për të pasur një kontroll të vetëm të transportuesve nga "Ballkani i Hapur"

Ballkani i hapur/Foto: MPB

Oda Ekonomike e Maqedonisë së Veriut në takimet e ardhshme të iniciativës “Ballkani i hapur” do të insistojë në lidhjen e kontrolleve që bëhen në korsinë e posaçme që është futur në vendkalimin kufitar “Tabanovc” për kalimin e automjeteve mallrash për operatorët ekonomikë të autorizuar nga “Open Balkan”.për të reduktuar turmat dhe kohën e pritjes.

Biljana Peeva Gjurovska, drejtoreshë operative në Odën, sot në një konferencë për media theksoi se duhet lidhje për të pasur një kontroll dhe se shërbimet maqedonase dhe serbe kanë të dhëna adekuate. Kjo, siç thotë ai, do të reduktojë në mënyrë drastike kohën e pritjes, përkatësisht përpunimin e dokumentacionit dhe kalimin e pikës kufitare.

- Duhet të ketë një lidhje të sistemeve. Tani fizikisht janë kabinë më kabinë, por kjo nuk do të thotë që kontrollin e bëjnë bashkë. Thelbi i zbatimit të kontrolleve të përbashkëta nënkupton se kur ata do të kenë shkëmbyer të dhëna ose kur sistemet e tyre do të lidhen kur të mbërrijë një kamion nëse një shërbim informohet se për çfarë lloj mallrash bëhet fjalë, nën çfarë lloj kontrolli i nënshtrohet etj. ., nese kontrollohet nga nje sherbim, ne varesi te hyrjes apo daljes, nga maqedonase apo serbe, qe te perfundoje procesi, dhe jo edhe pse jane prane njera tjetres, inspektimi te jete nga serbisht dhe maqedonas. anët, tha Peeva.

Monitorimi i qarkullimit të automjeteve në vendkalimin kufitar Tabanovcë i kryer nga Oda në korrik dhe gusht të këtij viti ka treguar se gjatë asaj periudhe ka pasur një frekuencë prej 60.000 automjetesh transportuese, duke përjashtuar mjetet e transportit të mallrave në transit. U zbulua se kolonat e kamionëve ishin të zakonshme, në shumicën e ditëve të gjata rreth dy kilometra, me 30 deri në 40 mjete transporti në vendkalim. Për të hyrë në vend pritja ishte dy deri në tre orë. Korsia e posaçme për automjetet nga “Ballkani i Hapur” nuk ka funksionuar në korrik, ndërsa në gusht ka qenë në funksion me përjashtim të disa ditëve. Përveç procedurave të dyfishta të regjistruara për import dhe eksport në kufirin e Maqedonisë dhe Serbisë për shkak të sistemeve të mospërputhjes, si dhe kontrolleve të dyfishta pranë organeve të punëve të brendshme, probleme me ndërprerje në furnizim me energji elektrike, mungesë shiritash përkatës, mosfunksionim të u përcaktuan edhe peshoret, mospërputhja e orarit të punës së terminalit doganor dhe shërbimeve të inspektimit.

Sipas udhëzimeve të dhomës, korsia e posaçme për kalimin e mjeteve të mallrave për operatorët ekonomikë të autorizuar nga “Ballkani i Hapur”, të ashtuquajturat korridore të gjelbra, e cila në kushte të frekuencës së shtuar, sidomos gjatë verës, përdorej kryesisht. për makinat e pasagjerëve, është vënë plotësisht në funksion për transportuesit e mallrave. Dy korsi që përdoren për dalje nga vendi kur ka turma janë shndërruar gjithashtu për t'u përdorur për hyrjen në vend me makina të pasagjerëve për të mos bllokuar kalimin për funksionimin normal të dy korsive që janë ekskluzivisht të destinuara për transportuesit e mallrave.

Peeva Gjurovska njoftoi se për rreth dy javë problemi me ndërprerjet ditore të furnizimit me energji elektrike në vendkalimin kufitar prej rreth 15 minutash, të cilat bllokojnë të gjithë sistemin, nuk funksionojnë shërbimet e peshimit dhe peshoret, dhe ka realizime, duhet të kapërcehet.nga transportuesit. Jemi duke punuar për ndërrimin e pjesëve dhe vendosjen e funksionalitetit të plotë të nënstacionit. Ata gjithashtu do të organizojnë një takim shtesë me Agjencinë e Ushqimit dhe Veterinarisë dhe Administratën Fitosanitare, shpeditësit dhe eksportuesit për të përcaktuar se cilat janë problemet kyçe për funksionimin e shërbimeve të inspektimit në vendkalimet kufitare, kryesisht në zonën e personelin adekuat, orarin e punës dhe procesin e pranimit dhe përpunimit të dokumenteve.

Dhoma tregon gjithashtu nevojën për të dinamizuar plotësisht procesin e futjes së plotë të transitit direkt nga Shqipëria, e cila nuk e ka përfunduar këtë proces si Maqedonia e Veriut dhe Serbia, gjë që mund të ndikojë ndjeshëm në shpejtësinë e përfundimit të tranzitit.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës