Surpriza me borë: Me ski mund të rrëshqasësh në një shkurre dhe me një makinë në një kanal plot borë

Foto: Sloboden pechat/Zoran Dimovski

Pas disa vitesh thatësire, fundjavën e kaluar disa nga qendrat dimërore të Maqedonisë u zgjuan me borë mbi një metër, por shërbimet sërish u befasuan. Ekspertët thonë se është e kotë të ftoni mysafirë të vijnë nëse nuk mund të largohen të sigurt dhe në kohë

Pa logjistikën adekuate dhe mirëmbajtjen e rregullt të rrugëve, turizmi dimëror në vend nuk shkon mirë. Pas disa vitesh thatësire, fundjavën e kaluar disa nga qendrat dimërore të Maqedonisë u zgjuan me borë mbi një metër, por shërbimet sërish u befasuan. Kjo ka rezultuar me ngecje të automjeteve, rëna të pemëve, rrugë të papastruara dhe disa nga qytetarët që të premten kanë shkuar në Nije Pole afër Manastirit nuk kanë mundur të kthehen në shtëpi të dielën. Ajo që është më e nevojshme për turizmin e vërtetë dimëror është bora e mjaftueshme dhe rrugët e mira dhe të mirëmbajtura nuk janë më pak të rëndësishme për të arritur shpejt dhe për t'u larguar me siguri nga qendrat turistike dimërore. Aktualisht, për fat të keq, turizmi dimëror maqedonas është bllokuar në vitet e 80-ta të shekullit të kaluar, thotë Shtypi i Lirë eksperti turistik Ljupço Janevski.

- Qendrat dimërore maqedonase janë në një fazë retro, sepse nuk ka investime serioze që do të ofrojnë qendra të mira skijimi, të cilat do të na afronin me qendrat rajonale. Ne nuk kemi hotele me 5 yje ose kemi shumë pak dhe bukuritë natyrore mund t'i shfrytëzojmë jo vetëm në dimër, por edhe gjatë gjithë vitit. Turizmi dimëror zhvillohet edhe jashtë hoteleve dhe fundjavën e kaluar tregoi se s'ka vlerë të ftoni mysafirë të vijnë nëse nuk mund të largohen të sigurt dhe në kohë. Obligimin për mirëmbajtjen e rrugëve kryesore e ka NP "Rruga e Maqedonisë", ndërsa ato rajonale duhet t'i mirëmbajnë komunat. Që të dyja kanë dështuar rëndë, dhe kjo tregon një pasqyrë të keqe të gatishmërisë së qendrave tona dimërore - thotë Janevski.

Dhe vetëm dy javë më parë, pas takimit koordinues me të gjitha shërbimet, Stojançe Angelov, drejtor i QKM-së, u mburr se “sivjet institucionet kompetente nuk do të befasohen, sepse kapacitetet e Administratës Publike Shtetërore të Rrugëve, si dhe Administrata Publike për Mirëmbajtje dhe Mbrojtje në rrugët kryesore dhe rajonale, janë plotësisht të përgatitura”.

- Kapacitetet tona për heqjen e borës nuk janë aspak për t'u nënvlerësuar dhe nuk janë më të dobëta në krahasim me rajonin - tha Angelov.

Goran Iskov, drejtor i ESM Molika dhe hotel “Molika” në Pelister, thotë për gazetën tonë se fundjavën e kaluar ra borë siç nuk kishte rënë në 20 vitet e fundit. Sipas Iskovit, në terren kanë dalë shërbimet dimërore të JP "Udha e Maqedonisë", ku janë përfshirë edhe kamionët e Niskogradës, por thjesht ka qenë e pamundur pastrimi i rrugëve. Disa nga të ftuarit që morën pjesë në një seminar në hotel u larguan më vonë të dielën dhe deri atëherë ishin transferuar nga shërbimet dimërore në Qafën e Pletvarit dhe Bukovës, ku kishte kamionë të ngecur. Iskov thotë se tani rrugët janë të kalueshme dhe se sezoni dimëror do të fillojë me kohë për gëzimin e skiatorëve.

- Kur pamë situatën me qytetarët e bllokuar, punësuam një kompani private për të na ndihmuar në pastrimin e borës. Edhe pse nuk është përgjegjësia jonë, ne mirëmbajmë parkingun përballë hotelit dhe tashmë kemi mbështetje 24 orëshe në terren nga dy kompani private. Sezoni i skijimit të Pelisterit fillon të shtunën e ardhshme me ski promocionale – shpjegon Iskov për “Sloboden Pechat”.

Mirëpo, ai është pak i shqetësuar nëse deri atëherë ekipet e EVN-së do t'i rregullojnë kabllot elektrike, të cilat u prishën nga bora e lagësht fundjavën e kaluar, në mënyrë që të lëshohet teleferiku i sipërm.
E Ognen Cigovski nga “Ski Maqedonia” shpreson që pas problemeve të shkaktuara nga bora e parë, të mos ketë surpriza të tilla gjatë sezonit të skijimit, i cili, ra fjala, në fundjavën e ardhshme në Mavrovë fillon me skijim falas.

– Kështu është gjithmonë me borën e parë, tani rrugët janë të kalueshme dhe ekipet janë në terren. Besoj se sezoni i skijimit do të kalojë në mënyrën më të mirë - shton Cigovski për gazetën tonë.

Komuna e Mavrovës-Rostushës nuk ka kontratë me një kompani për mirëmbajtje dimërore

Në fundjavën e kaluar, QKUK ka pranuar raportim nga disa persona të cilët kanë ngecur në afërsi të Leunovës në Mavrovë, ku mbulesa e borës ka qenë rreth 80 cm. Aty është vështirësuar edhe më shumë pastrimi i rrugës për shkak të pemëve të rëna. Ekipi i Zjarrfikëses nga Gostivari dhe rreth njëzet automjete të tjera janë bllokuar me një automjet në afërsi të hotelit “Radika”, i cili ka kërkuar nga “Rruga e Maqedonisë” që të intervenojë me makineri. Shtypi i Lirë ka kërkuar përgjigje nga Komuna Mavrovë-Rostushë, kush është përgjegjës për pastrimin e rrugëve dhe pse bora i ka befasuar autoritetet dhe qytetarët kanë ngecur në borë në këtë qendër dimërore?

– Rruga që shpie nga diga e Mavrovës, nëpër fshatrat Mavrovë, Nikiforovë dhe Leunovë rreth liqenit, është rrugë rajonale dhe është nën juridiksionin e NP “Udha e Maqedonisë”. Rrugët lokale që të çojnë në vendbanime të tjera janë nën juridiksionin e Komunës. Komuna i mirëmban rrugët lokale me makineri të veta deri në përzgjedhjen e një kompanie për mirëmbajtjen dimërore. Ditët e kaluara janë pastruar rrugët lokale në fshatrat Vërben, Cerovë, si dhe një rrugë në Leunovë ku kishte një grua të sëmurë. Dje ishin duke u pastruar rrugët për në Duv, Sretkovë dhe fshatra të tjera që nga rruga rajonale të çojnë në hyrje të fshatrave - përgjigjen nga zyra e kryetarit Medat Kurtovski.

“Rruga e Maqedonisë” shërben 37 postblloqe dimërore

Drejtori i "Udha e Maqedonisë" Kostadin Aceski siguron se e gjithë makineria në dispozicion e kompanisë dhe kompanive me të cilat është lidhur kontrata është në dispozicion dhe se nuk do të ketë ndalesë në komunikacion.

Kompania ka 170 automjete, nga të cilat 105 janë palë të treta, pra kompani të jashtme që janë të angazhuara me marrëveshje kornizë. “Rruga e Maqedonisë” shërben 37 postblloqe dimërore, për 35 janë siguruar makina shtesë për heqjen e borës, por për dy pikat Pletvar dhe Presekë nuk ka pasur kompani të jashtme të interesuara dhe këtu përdoren makinat e kompanisë shtetërore.

- Problem në "Rrugën e Maqedonisë" është numri i punëtorëve dhe ekspertëve që mund të dalin në terren sepse mungojnë disa qindra, të cilët në periudhën e kaluar kanë dalë në pension apo janë larguar nga kompania shtetërore - tha Aceski për mediat.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 100 DENARË

Video e ditës