Faturat e rrymës udhëtojnë “në këmbë”, EVN fajëson dërgesën postare

Problemi me vonesën e faturave, dërgesave, dërgesave në gjykatë, zgjat shumë, por nuk ka përmirësim, dhe veçanërisht prek qytetarët e moshuar, të cilët nuk kanë as vullnet dhe as njohuri për të punuar në kompjuter për të rregulluar. kostot e shërbimeve.
Qytetarët të cilët i marrin faturat e rrymës në letër ankohen se për muajin mars dhe prill i kanë marrë me vonesë të madhe, ndaj është dashur t'i paguajnë të dyja njëherësh, që të mos u ngarkohet kamata. Problemi me vonesën e faturave, dërgesave, dërgesave gjyqësore ka kohë që vazhdon, por nuk ka përmirësim, e veçanërisht prek qytetarët e moshuar, të cilët nuk kanë as vullnet e as njohuri për të punuar në kompjuter dhe duke rregulluar kështu kostot e shërbimeve.
- Fatura e prillit është dërguar më 8 maj dhe unë e kam marrë në datën 19, sikur ka udhëtuar nga jashtë? Për marsin ishte edhe më drastik, fatura ime erdhi më 2 maj. Kam marrë dy fatura në një javë, por duhet të paguaj që të mos ketë interes - ankohet një banor i Aerodromit.
“Sloboden Pechat” e pyeti EVN Maqedoni se cila është arsyeja për një vonesë të tillë, dhe fajin e kanë vënë në dërgesën nga Posta.
- EVN Maqedoni i shfrytëzon shërbimet e Postës së Maqedonisë për dërgimin e faturave për energjinë e konsumuar tek përdoruesit. Prej disa vitesh me radhë ne ofrojmë shërbime të shumta online të destinuara për përdoruesit, ku pjesë e tyre është edhe dërgimi elektronik i faturave. Në faqen evnonline.mk, në mënyrë shumë të shpejtë dhe të thjeshtë, përdoruesit mund të regjistrohen për të marrë faturat e energjisë elektrike në mënyrë elektronike ose të krijojnë profilin e përdoruesit "My EVN Home" dhe të mund të shkarkojnë faturat në çdo kohë. Me këto shërbime ata do të marrin faturat në kohën e duhur dhe do të shmangin mospranimet apo vonesat. Përveç kësaj, për të marrë një faturë, përdoruesit mund të kontaktojnë qendrat tona për energji të përdoruesve dhe qendrën e kontaktit të EVN Maqedoni - njofton EVN.
Kompania thekson gjithashtu se çmimet e energjisë elektrike janë të përcaktuara nga RKE dhe e fundit daton më 1 janar të këtij viti, në përgjigje të reagimeve të qytetarëve se kanë marrë fatura më të larta në muajt mars dhe prill. Jozyrtarisht ka ardhur për shkak të motit të keq dhe temperaturave të ulëta, të cilat i kanë detyruar qytetarët të ndezin burimet shtesë të ngrohjes.