Simptomat që tregojnë mungesën e kalciumit në trup

Foto: Profimedia

Mungesa e kalciumit mund të shkaktojë probleme me kockat, muskujt dhe sistemin nervor.

Mënyra më e sigurt dhe më e lehtë për të trajtuar ose parandaluar një mangësi kalciumi është të shtoni më shumë kalcium në dietën tuaj.

Hipokalcemia, e njohur edhe si sëmundja e mungesës së kalciumit, shfaqet kur kemi nivele të ulëta të kalciumit në gjak. Mungesa e zgjatur e kalciumit mund të çojë në ndryshime të dhëmbëve, katarakte, ndryshime të trurit dhe osteoporozë, e cila i bën kockat të brishta. Mungesa e kalciumit mund të mos shkaktojë simptoma të hershme, por pa trajtim mund të bëhet kërcënuese për jetën.

Simptomat e mungesës së kalciumit

Kalciumi është thelbësor për shumë funksione trupore, kështu që një mungesë mund të ketë pasoja të gjera, duke përfshirë për muskujt, kockat dhe dhëmbët, si dhe për shëndetin mendor. Nëse marrja e ulët e dietës është përgjegjëse për mungesën, zakonisht nuk ka simptoma të hershme. Në planin afatgjatë, një person mund të përjetojë osteopeni ose densitet të ulët kockor. Pa trajtim, kjo mund të çojë në osteoporozë ose kocka të brishta. Megjithatë, ushqimi zakonisht nuk është përgjegjës - mungesa e kalciumit është kryesisht rezultat i problemeve shëndetësore ose trajtimeve, të tilla si dështimi i veshkave, bypass-i i stomakut ose përdorimi i disa medikamenteve, si diuretikët.

Probleme me muskujt

Njerëzit me mungesë kalciumi në trup shpesh mund të përjetojnë simptoma kalimtare që mund të jenë kalimtare, të tilla si dhimbje muskujsh, ngërçe, dhimbje në kofshë dhe krahë kur ecin ose lëvizin, mpirje dhe ndjesi shpimi gjilpërash në krahë, këmbë dhe këmbë dhe përreth. goja..

Lodhje ekstreme

Nivelet e ulëta të kalciumit mund të shkaktojnë lodhje ekstreme, e cila përfshin mungesën e energjisë dhe një ndjenjë të përgjithshme letargjie, si dhe probleme me gjumin. Lodhja nga mungesa e kalciumit mund të përfshijë dhimbje koke të lehta, marramendje dhe shikim të paqartë – të karakterizuara nga mungesa e fokusit, harresa dhe konfuzioni.

Simptomat e lëkurës dhe thonjve

Nëse trupi ka mungesë të kalciumit për një kohë të gjatë, mund të shfaqen simptoma të tilla si lëkura e thatë, thonjtë e brishtë, alopecia, ekzema, psoriasis.

Osteoporoza

Kockat ruajnë mirë kalciumin, por kanë nevojë për nivele të larta për të qëndruar të fortë. Kur nivelet totale të kalciumit janë të ulëta, trupi mund të ridrejtojë pjesën që duhet të shkojë tek kockat, duke i bërë ato të brishta dhe të prirura ndaj lëndimeve. Me kalimin e kohës, shumë pak kalcium mund të shkaktojë osteopeni, një rënie në densitetin mineral të kockave. Kjo mund të çojë në osteoporozë, e cila shkakton hollimin e kockave dhe ndjeshmërinë ndaj frakturave. Mund të duhen vite që të zhvillohen osteoporoza dhe komplikime të tjera të shkaktuara nga mungesa e kalciumit.

Simptomat premenstruale (PMS)

Nivelet e ulëta të kalciumit shoqërohen me një formë më të rëndë të sindromës premenstruale (PMS). Pjesëmarrësit e studimit në 2017 raportuan përmirësim të humorit dhe ulje të niveleve të mbajtjes së lëngjeve pas marrjes së 500 mg kalcium në ditë për 2 muaj. Në vitin 2019, studiuesit arritën në përfundimin se nivelet e ulëta të vitaminës D dhe kalciumit në gjysmën e dytë të ciklit menstrual mund të kontribuojnë në simptoma më të forta të PMS.

Probleme me dhëmbët

Kur trupit i mungon kalciumi, ai e merr atë nga burime të tilla si dhëmbët. Kjo mund të çojë në probleme dentare, duke përfshirë prishjen më të shpeshtë të dhëmbëve, brishtësinë, mishrat e irrituar ose dobësimin e rrënjës së dhëmbit.

Depresioni dhe mungesa e kalciumit

Disa prova sugjerojnë se mungesa e kalciumit është shpesh e lidhur ngushtë me çrregullimet e humorit, duke përfshirë depresionin. Kushdo që dyshon se mungesa e kalciumit kontribuon në simptomat e depresionit duhet të konsultohet me një mjek. Pasi të keni kontrolluar nivelet tuaja të kalciumit, mjeku juaj mund të rekomandojë një suplement kalciumi.

A është e zakonshme mungesa e kalciumit?

Ndërsa ekspertët e shëndetit ende nuk kanë përcaktuar se sa e zakonshme është kjo gjendje, njerëzit në rrezik më të lartë për këtë mungesë minerali janë gratë pas menopauzës, gratë me amenorre ose mungesë menstruacionesh, njerëzit me intolerancë ndaj laktozës dhe njerëzit në një dietë vegjetariane ose vegane.

Në Shtetet e Bashkuara, për shembull, hulumtimi ka treguar se vajzat mbi 4 vjeç, dhe veçanërisht adoleshentët, dhe djemtë midis moshës 9 dhe 18 vjeç, ose të dy gjinitë mbi moshën 51 vjeç, mund të jenë gjithashtu në rrezik më të madh nga kequshqyerja. kalcium. Sipas vlerësimeve të publikuara në vitin 2015, 3,5 miliardë njerëz në mbarë botën janë në rrezik të mungesës së kalciumit për shkak të marrjes së ulët dietike. Ndërkohë, në vitin 2013, studiuesit nga Mbretëria e Bashkuar raportuan se mungesa e kalciumit ishte ende e zakonshme tek njerëzit me sëmundje kronike. Tre vjet më vonë, studiuesit në Pakistan raportuan se midis 252 pjesëmarrësve të moshës 18 deri në 51 vjeç, 41 përqind raportuan mungesë të kalciumit dhe vitaminës D, dhe 78 përqind raportuan simptoma në përputhje me këto mangësi, duke përfshirë dhimbjen e shpinës, këmbëve dhe kyçeve. Në përgjithësi, gratë kanë më pak gjasa të marrin mjaft kalcium nga dieta e tyre sesa burrat. Shumë gra kanë nivele të ulëta pa e ditur këtë.

Trajtimi dhe parandalimi

Mënyra më e sigurt dhe më e lehtë për të trajtuar ose parandaluar mungesën e kalciumit është të shtoni më shumë kalcium në dietën tuaj. Disa ushqime të pasura me kalcium janë produktet e qumështit si qumështi, djathi dhe kosi, fasulet, fiqtë, brokoli, tofu, qumështi i sojës, spinaqi, drithërat, arrat dhe farat, duke përfshirë bajamet dhe farat e susamit.

Megjithatë, bisedoni me mjekun tuaj përpara se të merrni suplemente kalciumi. Marrja e tepërt e kalciumit, nga ana tjetër, quhet hiperkalcemia dhe mund të rrisë rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare, gurëve në veshka dhe problemeve të tjera serioze shëndetësore. Kur mungesa është e rëndë ose kur suplementet dhe rregullimet dietike nuk funksionojnë mjaft mirë, mjeku juaj mund të përshkruajë injeksione kalciumi.

Video e ditës