Çfarë hanë kardiologët për një zemër të shëndetshme? Pesë sende ushqimore që janë gjithmonë në kuzhinën e tyre

Foto: Profimedia

Hidhini një sy zakoneve të shëndetshme të mjekëve që dinë më së miri të kujdesen për shëndetin e zemrës.

Duke qenë se është një nga komponentët më të rëndësishëm për shëndetin e përgjithshëm, është e rëndësishme të hani ushqime të shëndetshme.

Nëse po pyesni se cili nga këto ushqime bën pjesë në kategorinë e “të mirave për shëndetin e zemrës”, Shoqata Amerikane e Zemrës këshillon DASH dhe dietën mesdhetare. Fokusi është në një shumëllojshmëri ushqimesh të freskëta, drithëra, arra, peshk, pulë dhe gjeldeti dhe produkte qumështi me pak yndyrë. Ajo që mund t'ju habisë është se sa pjata të shijshme fshihen në këtë listë.

Duke qenë se shëndeti i zemrës është gjithmonë prioritet, disa kardiologë veçojnë ushqimet që kanë gjithmonë në kuzhinë, të cilat ndihmojnë në përgatitjen e ushqimeve të shijshme dhe të shëndetshme në një kohë të shkurtër.

1. Ullinj

Ju ndoshta keni vaj gatimi, por a keni ullinj në formën e tyre origjinale?

“Ullinjtë janë plot me antioksidantë, me pak karbohidrate dhe acide yndyrore të pangopura shumë të shëndetshme. “Janë të gjitha cilësi që mund të ulin kolesterolin e keq, por rrisin nivelin e kolesterolit të mirë dhe ulin rrezikun e sëmundjeve të zemrës”. Satit Busri, një kardiolog nga Nju Jorku. I ka gjithmonë në kuzhinë dhe i pëlqen t'i hajë si meze ose t'i shtojë në pjata të ndryshme.

2. Salmon

“Hani peshk”, këshillon ai Dr Leonard Pjanko, një kardiolog në Qendrën Kardiovaskulare në Florida.

Salmoni është gjithmonë në kuzhinën time dhe është një nga ushqimet që gjithmonë ua rekomandoj pacientëve me kënaqësi sepse është i mirë për ruajtjen e shëndetit të zemrës dhe gjithashtu është shumë i shijshëm”, shtoi ai.

Por salmoni nuk duhet të jetë i vetmi peshk që hani, çdo acid yndyror omega-3 është i mirë për shëndetin e zemrës. Hulumtimet tregojnë se ushqime të tilla ulin rrezikun e inflamacionit kronik dhe për rrjedhojë një rrezik më të ulët të zhvillimit të sëmundjeve të zemrës”, shpjegoi Pjanko.

3. Perime me gjethe jeshile

Nga lakra jeshile te spinaqi, nuk mund ta teproni me këto ushqime.

“Kjo perime është plot me fibra dhe mund të shtohet pothuajse në çdo vakt, që nga supat, sallatat e deri tek sanduiçet dhe mund të hahet e gjallë dhe e gatuar”, shton kardiologu. Dr. John Osborne.

4. Bishtajoret

Përveç perimeve me gjethe jeshile, Osborne ka gjithmonë shumë bishtajore (fasule, bizele, thjerrëza) në kuzhinë dhe përpiqet t'i shtojë ato në shumicën e vakteve për të zëvendësuar ushqimet me më shumë kalori si mishi dhe yndyra. Përveçse janë lehtësisht të disponueshme, ato do të shtojnë një sasi të mirë proteinash në çdo vakt dhe mund të përgatiten si zierje, sallata dhe salca. Ato janë të ulëta në kalori, por të larta në fibra, minerale dhe vitamina dhe fitonutrientë të tjerë dhe do të ndihmojnë në uljen e kolesterolit dhe kontrollin e presionit të gjakut, duke reduktuar rrezikun e zhvillimit të sëmundjeve të zemrës.

5. Arra dhe fara

Ashtu si frutat dhe perimet, trupi juaj do të marrë shumë lëndë ushqyese duke konsumuar këto ushqime.

“Kam gjithmonë fara, bajame, arra dhe tërshërë në shtëpi”, thotë kardiologia Elizabeth Clodas.

Ai shpesh i kombinon këto ushqime me fruta dhe rezultati është një vakt i mbushur me fibra, acide yndyrore omega-3, antioksidantë… Për të përfituar sa më shumë prej tyre, duhet t'i konsumoni gjatë gjithë ditës dhe më pas t'i shtoni në të paktën dy vakte. .

 

Video e ditës