Gjashtë ushqime të neglizhuara që janë burim i shkëlqyer i hekurit

ushqim
Ushqimi / Foto: Pexels / Mariana Medvedev

Hekur është një mineral jashtëzakonisht i rëndësishëm për trupin tonë. Ajo gëlltitet me ushqim dhe është një pjesë thelbësore e hemoglobinës, një proteinë që transporton oksigjenin nga mushkëritë në indet e trupit. Ka disa arsye të tjera pse marrja e duhur e hekurit është thelbësore për një shëndet të mirë.

“Hekuri është i rëndësishëm për shëndetin e indit lidhor, metabolizmin e muskujve dhe shumë procese të tjera në trupin e njeriut. Nëse nuk merrni mjaftueshëm hekur, mund të zhvilloni anemi. “Mund të jetë një gjendje shumë serioze që çon në simptoma të tilla si dëmtim njohës, imunitet i dobësuar dhe lodhje”, tha dietologia Amy Gorin për Men's Health.

Për shkak të menstruacioneve, gratë kanë më shumë gjasa të zhvillojnë anemi sesa burrat. Meshkujt që nuk hanë mjaftueshëm ushqime të pasura me hekur, ata që humbasin gjak për shkak të ulcerës apo edhe pirjes së tepërt, pra për shkak të gjakderdhjes gastrointestinale janë të rrezikuar nga anemia.

Kurdoherë që është e mundur, duhet t'i keni të katër këta komponentë në vend për t'u nisur për të maksimizuar fitimet.

Cilat ushqime përmbajnë hekur?

“Me ushqim ju merrni një shumëllojshmëri të lëndëve ushqyese që janë të mira për trupin tuaj. "Megjithatë, mund të ketë raste kur mund t'ju duhet të merrni një suplement hekuri."

Fasule të zeza

Fasulet e zeza janë të pasura me proteina dhe antioksidantë. Një filxhan fasule të ziera përmban 3,61 miligramë hekur. Ky është një opsion i shkëlqyeshëm për vegjetarianët, të cilët kanë nevojë për dy herë më shumë hekur se ata që hanë mish. Kjo është për shkak se proteinat bimore nuk absorbohen aq lehtë sa burimet shtazore. Fasulet e zeza janë gjithashtu një burim i fibrave të tretshme, të cilat mund të kontribuojnë në humbjen e peshës, sepse ato ngopin dhe parandalojnë ngrënien e tepërt.

Spinaq

Me një filxhan spinaq të gatuar shtoni gjashtë gramë hekur, që është shumë i mirë. Spinaqin mund ta shtoni në omëletë ose sallata.

Mishi i gjelit

Përveçse përmban hekur, ky mish është i pasur edhe me proteina, të cilat, kur janë pjesë e një diete të pasur me perime, shoqërohen me ulje të rrezikut të zhvillimit të obezitetit, diabetit dhe sëmundjeve të zemrës. Mishi i gjelit të detit rekomandohet të hahet i freskët, dhe jo në formë delikatese, pasi në këtë mënyrë shmanget marrja e natriumit, aditivëve dhe konservuesve të panevojshëm.

Fara kungulli

Farat e kungullit janë një burim i mirë i hekurit. Ato janë gjithashtu një nga burimet më të mira të magnezit, i cili relakson muskujt. Njerëzit që përfshijnë mjaft fara kungulli në dietën e tyre janë zbuluar se kanë një rrezik të reduktuar të kancerit të stomakut, gjirit, prostatës, zorrës së trashë dhe mushkërive. Farat e kungullit mund t'i shtoni në smoothie, granola, sallata, kos, supa, makarona, humus dhe guacamole.

Kajsi të thata

Për sa kohë që nuk ka sheqer të shtuar, kajsitë e thata duhet të jenë pjesë e detyrueshme e menusë tuaj. Është fruti që përmban më shumë hekur. Ato janë plot me antioksidantë flavonoide që ndihmojnë në neutralizimin e radikaleve të lira, duke mbrojtur kështu nga sëmundjet, duke përfshirë diabetin dhe sëmundjet e zemrës.

Tofu

Nga gjysmë filxhani tofu merrni tre gramë hekur. Përveç kësaj, ju merrni proteina dhe fibra, të cilat do t'ju ndihmojnë të qëndroni të ngopur më gjatë.

Video e ditës