Shumëfishohen ankesat për kreditë e shpejta, paralajmërimet për qytetarët nuk duhet të tarifohen
Organizata e konsumatorëve është në komunikim me Ministrinë e Financave dhe nëse është e nevojshme do të fillojë procedura gjyqësore për ndalimin e këtij lloj aktiviteti, thotë kryetarja Marijana Lonçar Velkova.
Maqedonia deri në mesin e vitit të ardhshëm duhet të miratojë Ligjin për padi përfaqësuese, dhe kjo, sipas Marijana Lonçar Velkova, kryetare e Organizatës së Konsumatorëve, nënkupton direktivën e re të BE-së për mbrojtjen kolektive të të drejtave të konsumatorëve. Në verë, ZKM u bë organ i autorizuar për përfaqësimin e interesave kolektive të konsumatorëve, por sipas direktivës së vjetër të vitit 2009, e cila u fut në Ligjin aktual për Mbrojtjen e Konsumatorit.
-Presim që të bëhet një ndryshim në Ligjin për Procedurën Kontestimore dhe pasi të kalojë në Kuvend, do të kemi mundësi të nisim padi kolektive për dëmshpërblimin e konsumatorëve kur të drejtat e tyre dëmtohen masivisht nga ofruesit e shërbimeve, si bankat. , bankat e kursimeve, kompanitë financiare dhe të ngjashme - njoftoi Lonçar Velkova.
Ajo tregon procedurën që ZKM-ja ka nisur me rastin e rritjes së çmimit të autosigurimit.
- Ne konsideruam se rasti i kompanive të sigurimit që rritën çmimet për sigurimin e detyrueshëm të automjeteve është një nga mundësitë për t'u përfshirë. Kemi dërguar një kërkesë në Agjencinë e Mbikëqyrjes, kemi mbledhur të dhëna, njerëzit na kanë mbështetur, kemi hapur një platformë ku bëhen aplikimet dhe tani procedura është në vazhdim. Gjithashtu kemi konstatuar se shoqëritë financiare japin paralajmërime për kreditë e shpejta, të cilat i marrin, gjë që bie ndesh me nenin 36 të ligjit për mbrojtjen e konsumatorit. Jemi në komunikim me Ministrinë e Financave dhe nëse është e nevojshme do të iniciojmë edhe procedura gjyqësore për ndalimin e këtij lloji të veprimit – thekson kryetarja e ZKM-së.
ZKM-ja tashmë ka krijuar një platformë dixhitale, e cila është e disponueshme në uebsajtin e saj, ku konsumatorët mund të shkruajnë një ankesë për problemet që kanë të bëjnë me shërbimet financiare, qofshin ato sigurime, banka, kredi, kompani financiare, leasing...
- Nëse nuk e zgjidhim problemin me bankat dhe me bankat e kursimeve, kontaktojmë NBRSM-në, e nëse është kompani financiare, atëherë përgjegjëse është Ministria e Financave. Nëse bëhet fjalë për kompanitë e sigurimit, atëherë përgjegjëse është Agjencia e Mbikëqyrjes së Sigurimeve. Procedura gjyqësore është hapi i fundit – thekson ZKM për “Sloboden Pechat”. Projekti, për të cilin është marrë mbështetje financiare nga Bashkimi Evropian dhe Organizata Evropiane për Mbrojtjen e Konsumatorit - BEUC, është zbatuar që nga dhjetori i vitit 2023.