Rishikimi: Udhëtimi i stuhishëm nga Moska në Siberi në "Ndarjen numër 6"

Kupa nr 6
Ndarja numër 6 / Instagram

Nuk mund të mos i rikthehem debutimit të dyshes Juho/Jani nga viti 2016 kur filmi i tyre "Dita më e lumtur në jetën e Olli Mäki" fitoi kategorinë prestigjioze në Festivalin e Filmit në Kanë, "Një vështrim i caktuar", po atë vit kinematografi Jani Peteri-Passi mori dhe Kamera e Artë 300 në Manastir.

Për "Olli Mäki" më pas shkrova: “Çfarë e bën të shkëlqyeshëm këtë film të vogël? Personazhi i Ollit duket jashtëzakonisht i reduktuar në aspektin e introversionit, qetësisë, provincializmit, ndrojtjes nga të gjitha modelet dhe klishetë e filmave që marrin temë sportin. Nuk ka skena spektakolare të luftimeve rraskapitëse të pamëshirshme në ring, nuk ka pamje nga afër të fytyrave të deformuara nga lufta, nuk ka dhjetë raunde rraskapitëse, nuk ka hakmarrje në ring, nuk ka emocione, thjesht rutinë dhe… të jesh më i mirë se kundërshtari, nëse është e mundur. Jarko Lahti i kap me mjeshtëri të gjitha këto kushte. Pothuajse nuk jemi dëshmitarë të bëmave të tij në boks, por edhe se si e ndjejmë zemrën e tij të madhe. “Nuk është një instrument i jashtëm që regjistron ngjarje, ai regjistron situata, shumë intime, të brendshme, karakteristike”.

Ndarja numër 6 vetëm konfirmon rrugën lart të regjisorit dhe kameramanit, pjekurinë dhe talentin e tyre të jashtëzakonshëm.

 

Marrëdhënie verbale autentike, pa asnjë grimë trivialiteti dhe patosi

 

Ne do ta quajmë atë "Në rrugën e trenit" një film në të cilin destinacioni është Moskë-Murmansk (1486 km dhe 35 orë udhëtim) ​​në Rusinë dekadente por krenare të viteve '90.

Laura është e interesuar për arkeologjinë dhe vendos të udhëtojë në Siberi për të parë petroglifet në shpellat atje. Joha, nga ana tjetër, shpreson për një jetë më të mirë duke punuar në një kompani minerare në Lindjen e Largët. Ajo është nga Finlanda me rezidencë në Moskë, ai është një rus “gjak të pastër”, që “hyn” mirë në film. Intoleranca e zgjatur e ndërsjellë dhe konflikti i mundshëm janë në horizont. Lidhja e tyre e detyruar nuk premton shumë. Por udhëtimi është i gjatë dhe gjërat po ndryshojnë. Të dy zbulojnë se imazhet fillestare nuk janë përfundimtare, zbulojnë edhe disa personalitete të ndryshme si tek pasagjeri ashtu edhe tek ata. Vrazhdësia shndërrohet në mirësjellje, mirësi, besim dhe në fund dashuri. Jo, me këtë nuk e zbuloj fundin e filmit, thjesht ndjek drejtimin në të cilin lëvizin dy personazhet. Sekreti dhe emocioni qëndron tek mënyra se si ndërtohen marrëdhëniet mes tyre. Nëse keni qenë ndonjëherë adhurues i një lidhjeje filmi për të “suksesuar”, së shpejti do të vishni fanellën e “Kpartamentit Numër 6”

Tingëllon shumë romantike? Ju siguroj se këtu nuk ka asnjë grimcë trivialiteti dhe patosi, nuk ka dialogë klishe të zbehur “perëndimor”, ka një marrëdhënie verbale autentike mes dy personazheve, reagime të natyrshme njerëzore, situata reale dhe humor të shëndetshëm.

 

"Apartamenti numër 6" lidh konventat e zhanrit duke ndërtuar emocione të pazakonta dhe të sinqerta

 

Padyshim, merita i takon depërtimit të regjisorit në ndërtimin e një përshtatjeje të skenarit (ndryshe bazuar në një roman të Rosa Lixom), dhe sigurisht për aktrimin e jashtëzakonshëm të dy protagonistëve. Seidi Haarla me këtë rol të parë kryesor sjell freski dhe tekste të pabesueshme në film dhe Yuri Borisov, tashmë një yll i madh në ekranin e madh, është unik. Dhe ndoshta më e rëndësishmja është kimia e tyre e ndërsjellë në shumëllojshmërinë e madhe të emocioneve në procesin e vetë-zbulimit.

Nga ana tjetër, dyshimet se sipas rrëfimit do të marrim një imazh steril, klaustrofobik nga një rrugëtim i mërzitshëm dhe i gjatë, i hedh poshtë kamera e Jani Peteri-Passi. Me ato pak ndalesa treni, ai sjell ngrohtësi të mrekullueshme nga i ftohti i fushave të gjera të Rusisë dhe bora siberiane. Në një mënyrë të çuditshme Ndarja numër 6 lidh disa konvencione zhanre duke ndërtuar emocione të pazakonta dhe të sinqerta.

Kupa nr 6
Ndarja numër 6 / Instagram

"Kpartamenti numër 6" fitoi Çmimin e Madh në Festivalin e Filmit në Kanë këtë vit dhe Çmimin Ekumenik të Jurisë, ndërsa kineastja Jani Peteri-Passi fitoi Kamera e Artë 300 për herë të dytë, pas asaj të vitit 2016. Për kuriozitet publiku i Kanës e shpërbleu pas shfaqjes Ndarja numër 6 me një ovacion prej 10 minutash.

Dikush e quajti këtë film (edhe pse me shaka) "Titaniku i vogël rus në binarë". Krejt gabim! Madje më duket fyese.

Vlerësimi 4+

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës