Dallimi mes ekspertizës makinerike dhe superekspertizës është vetëm konkluzioni, gjithçka tjetër është njësoj, thotë avokati i të dëmtuarve për Laskarcin.

Është përmbysur autobus i Durmo-tureve pranë Laskarcit
Përmbys autobus i Durmo-tureve pranë Laskarcit / Foto: EPA-EFE / GEORGI LICOVSKI

Avokatët e viktimave në çështjen gjyqësore “Laskraci” reagojnë ndaj deklaratave pas ekzaminimit të ekspertëve, pjesë e ekipit që përgatiti ekspertizën makinerike.

Në një prononcim për media, avokati Vladimir Nikolovski theksoi se, sipas tij, ka dështuar përpjekja e superekspertëve që të gjithë fajin t'ia bartin të pandehurit të gjashtë, shoferit dhe të anashkalojnë të gjitha dështimet e tjera kumulative të të tjerëve. . Ai beson se ndryshimi midis ekspertizës së makinës dhe superekspertizës është vetëm përfundimi, gjithçka tjetër është e njëjtë.

- Thonë se i kanë shfrytëzuar të gjitha ato gjetje nga ekspertiza mekanike e përgatitur në Fakultetin e Inxhinierisë Mekanike, dallimi është vetëm në përfundim, përndryshe çdo gjë tjetër është e njëjtë. Përgjegjësia është vetëm e shoferit, nuk është mbi dështimet e tjera, është e qartë që faji të bartet vetëm tek shoferi. Unë kam njohuri si në ekspertizën mekanike ashtu edhe në këtë superekspertizë. Besoj se vetëm konstatimi është i njëjtë dhe përfundimet janë të ndryshme. Më vjen keq pse jemi përballur kur një përfaqësues i ekipit që përgatiti superekspertin që ka gradën më të lartë të titullit Doktor i Shkencave i përgjigjet pothuajse çdo pyetjeje të prokurorit me “nuk e di”, “nuk më kujtohet”. ", "Nuk mund ta përcaktoj", "Nuk e kuptoj pyetjen" dhe prandaj mendoj se përpjekja e këtyre superekspertëve për t'ia bartur të gjithë fajin vetëm të pandehurit të gjashtë - shoferit, dhe për të shpërfillur të gjitha dështimet e tjera kumulative të të pandehurve të tjerë, dështuan. Deri më tani nuk ka pasur përgjigje konkrete për pyetjet e thjeshta që kanë të bëjnë me ekspertizën e makinerive, tha Nikolovski.

Bllagojçe Trpeski, babai i njërit prej të ndjerit, tha se personi që dëshmoi, i cili është duke u ekzaminuar, nuk i di gjërat elementare për karakteristikat themelore të autobusit, si ka ndodhur aksidenti, çfarë dëshmish kanë marrë, kështu që siç ai thotë, nga aeroplani shihet se bëhet fjalë për superekspert të porositur dhe se nuk ka asgjë kontestuese mes ekspertit të bërë më parë nga prokuroria dhe mbrojtja.

Ai i ka kërkuar gjyqtarit të çështjes si prindër, si i dëmtuar, që të dëgjojë të gjitha provat dhe faktet përkatëse që i janë bashkangjitur nga supereksperti dhe se kjo nuk ka lidhje me atë që ka ofruar supereksperti.

- Pra, kjo farsë duhet të marrë fund, sepse nëse gjykata tashmë ka urdhëruar superekspertin, do të thotë që superekspertët duhet të jenë të ditur dhe pas gjithë faktorëve përkatës të ballafaqohen me faktet nga ekspertiza e prokurorit, mbrojtjes. dhe të dalë në një përfundim se ku është faji dhe cili është faji. Jeni deshmitare, jeni prezent ne gjyqin e dyte, Doktor i shkencave per pyetjet me elementare te prokurorit, ketu do te theksoj edhe nje nga ato te seances se kaluar, pyet superekspertin se cfare sistemi frenimi ka autobusi. në fjalë kishte. Mund ta imagjinoni një super ekspert, eksperti në fjalë nuk e di se çfarë sistemi frenimi ka autobusi në fjalë, nëse ka pasur hidraulik, automatik apo ajër. Pra, për çdo pyetje të prokurorit, ai rendit anët e atij raporti superekspert, është 50-60 faqe, ka më shumë foto dhe përfundimi reduktohet në disa faqe. Tregon se ky superekspertim i urdhëruar nga gjykata dhe veçanërisht mbrojtja ka rënë mbi maska ​​dhe personat që e kanë kryer këtë krim – 16 të vdekur dhe shtatë të plagosur rëndë duhet të kuptohen nga publiku dhe gjykata, veçanërisht gjykata. Shihni, gjyqtari që drejton këtë proces lejon fjalë për fjalë gjithçka që kërkon mbrojtja, pra mbrojtësit e të akuzuarve me kundërshtime nuk e lejojnë prokurorin të bëjë asnjë pyetje për përgjigje. Jemi dëshmitarë edhe një herë që ky kthehet në një cirk Monty Python. Gjykatësi lejon që gjykimi të shkojë në drejtimin e gabuar. Kërkojmë edhe një herë si prindër, si të dëmtuar, të dëgjojmë të gjitha provat dhe faktet përkatëse që janë paraqitur nga superekspertiza, edhe pse kjo nuk ka të bëjë me atë që ka ofruar superekspertiza, tha ai.

Ai deklaroi se qëllimi i superekspertit ka qenë të bëjë dallimin mes ekspertizës së prokurorisë dhe ekspertizës së mbrojtjes.

Ekspertiza nga Byroja e Ekspertizave, me urdhër të Gjykatës, ka mbërritur në fund të dhjetorit të vitit të kaluar dhe i është dorëzuar prokurorit dhe të pandehurve përmes avokatëve të tyre.

Paraprakisht, Gjykata ka marrë vendim që pas pëlqimit të të gjitha palëve, për shkak të ekonomizimit dhe përshtatshmërisë së procedurës, të lexohen të gjitha provat e deritanishme dhe procedura të vazhdojë me kontrollin e superekspertëve.

Superekspertiza e urdhëruar nga Gjykata në dhjetor të vitit 2021 është refuzuar nga fakultetet e vendit, me arsyetimin se ekspertët e tyre tashmë kanë marrë pjesë në ekspertizën e mëparshme, ndërsa Fakulteti Teknik në Manastir, në të njëjtën kohë, ka njoftuar gjithashtu se. ata e kthyen çështjen sepse ekspertët e tyre të licencuar të inxhinierisë mekanike janë ekspertë vetëm në energji dhe nuk mund të ekspertojnë mjetet motorike. Nga Kriviçeni kanë bërë të ditur se kanë kontaktuar Universitetin e Shtipit dhe Fakultetin Mekanik në Shkup, nga ku janë njoftuar se nuk kanë mjaftueshëm ekspertë të licencuar për automjete në komunikacion të cilët nuk kanë marrë pjesë në ekspertizën e mëparshme. Pas refuzimit të fakulteteve, lënda është dërguar në Byronë e Ekspertizës Ligjore, e cila ka aftësinë të formojë një ekip ekspertësh të licencuar që do të kryejnë një superekspertizë.

I akuzuar në rastin e aksidentit në afërsi të Laskarcit, i ndodhur më 13 shkurt 2019, ku humbën jetën 16 persona dhe mbetën të plagosur rëndë mbi 30, është Durmish Beluli, pronari i kompanisë “Durmo Tours”, personi përgjegjës për transportin në Kompania Ramzi Miftari dhe shoferi i autobusit Manoil Trifunovski, të cilët akuzohen për kryerjen e veprave të rënda kundër sigurisë së njerëzve dhe pronës në komunikacion, ndërsa tre punonjësit e stacionit të kontrollit teknik, Igor Gjorgjievski, Goran Dukovski dhe Jane Bovarski, akuzohen për bashkëpunim. në të njëjtin krim.

Procesi gjyqësor për aksidentin që filloi në shtator të vitit 2019 udhëhiqet nga gjyqtarja Diana Gruevska Ilievska, ndërsa prokurorinë e përfaqëson prokurori publik Darko Jakimovski. Gjyqi rifillon pas pushimit.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës