Një bashkëbisedim me Satja Grabuloski, mendjen krijuese që qëndron pas gjysmave të reja të Red Bull në Vlae
Ndërsa ekipi Butel 3×3 po përgatitet për finalet botërore të turneut Gjysma e Red Bull në Nju Jork, u ulëm të bisedonim Satya Grabuloski, krijues artistik i dizajnit të ri të fushës së basketbollit në Po bie shi, vendi ku edicioni i dytë i Gjysma e fushës së Red Bull.
Satya Grabuloski është truri dhe krijuesi i pamjes së re të fushës legjendare të basketbollit në Vlae dhe një njeri që la gjurmë të qëndrueshme sportive, artistike dhe kulturore në skenën e basketbollit maqedonas.
Të motivuar nga kjo vepër e bukur arti, vendosëm t'i bëjmë Satya Grabuloskit disa pyetje rreth frymëzimit, motivimit dhe idesë që qëndron pas personazhit dhe veprës së tij.
Përshëndetje Satya, si jeni? Kanë kaluar disa muaj nga hapja zyrtare e fushës së ridizajnuar të basketbollit në Vlae, ku u organizua turneu Red Bull Half Court. Si e përjetoni tani që tashmë është kaq e shkelur? Çfarë ndjenjash ju ngjall?
[Satya] Jam mirë, faleminderit për pyetjen! Turneu - sikur të ishte dje! Ajo që më bën veçanërisht të lumtur, përveç turneut jashtëzakonisht të suksesshëm të Red Bull Half Court, është fakti që fusha është ende në gjendje të shkëlqyer! Si i pari i këtij lloji në vend, mbizotëronte dilema se si do ta pranonte shoqëria/lagja... por, edhe një herë Shkupi tregoi se di të ruajë dhe vlerësojë!
Meqenëse basketbolli i rrugës është më shumë se basketboll, ai është një kombinim dhe simbiozë e shumë gjërave, si arti, muzika, moda, stili i jetesës e të tjera, si lidhet Satya Grabuloski me të? Çfarë përfaqëson për ju arti i rrugës si pjesë e basketbollit të rrugës?
[Satya] Arti i rrugës dhe basketbolli i rrugës janë transformuar që nga mesi i viteve '70, vetëm për të parë një shpërthim krijues në vitet '90 në Amerikë dhe fluturimin drejt rrjedhës kryesore të kulturës street & hoops. Një bollëk i tërë gjenish të basketbollit në vitet '90, falë përzierjes së basketbollit, modës, muzikës, kulturës pop, ndihmuan në ndërtimin e standardeve krijuese të një brezi të tërë – atij, të imi. 🙂
Duke pasur parasysh që kam qenë me një top basketbolli në duart e mia që kur isha fëmijë, së bashku me të gjitha gjërat që vijnë me të (nga një orë e ndezur deri te shikimi i NBA në agim, tek ngjitja e posterave të revistës SLAM në muret e një dhome), kjo gjykatë ishte më shumë se "një projekt tjetër" për mua.
Nga vjen frymëzimi për të vizatuar aka dizajnimin e një fushe basketbolli? Si lindi historia artistike shumëplanëshe që aktualisht “rron” në fushën legjendare në Vlae?
[Satya] Fushat e pikturuara nuk janë të reja, por ato po marrin vrull falë Red Bull Half Court, një turne që, duke kaluar nëpër një numër të madh fushash në mbarë botën, bashkëpunon me artistë vendas në (ri)krijimin e tyre, të klasifikuar si vepra arti.
Sfida më e madhe për mua në këtë rast ishte – si të krijoj 400 metra katrorë art që do të ketë vlerë estetike në 2, 3, 5, 10 vjet? Duke u nisur nga ideja e "përhershmërisë" së tij vizuale, dizajni është vendosur në disa parametra të përgjithshëm estetikë - ai lidh trashëgiminë estetike të familjes Grabul me arkitekturën brutaliste të Shkupit, si dhe artin lokal të rrugës në një përzierje me bukuria e lindjes së diellit maqedonase.
Një falënderim i madh për Red Bull Macedonia për ndarjen e fondeve, ekspertizën dhe vizionin për të lënë gjurmë të qëndrueshme në qytet. Besoj se kjo është dhurata më e madhe estetike që ka marrë Shkupi në 20 vitet e fundit.
Si ka qenë procesi i krijimit të dizajnit në Vlae? Cilat ishin sfidat më të mëdha dhe pse? A është ky projekti juaj i parë i këtij lloji? Nëse do t'ju duhej ta renditnit, ku do të ishte në listën tuaj të projekteve TOP?
[Satya] Teknikisht, sfida më e madhe ishte fakti se askush në Maqedoni nuk kishte zbatuar një projekt të këtij kompleksiteti dhe të përmasave të tilla. Pjesa e dizajnit ishte e para e këtij lloji, por së bashku me ekipin e punuam me shumë pasion. Ishte super argëtuese – nga 10 drejtimet e dizajnit, zgjedhja ra në këtë dhe nuk mendoj se gabuam!
Por sfida e vërtetë ishte ekzekutimi praktik – i gjithë procesi zgjati 7 ditë dhe 56 orë pune, dhe një ekip prej pesë personash punoi për të. Nuk mund të shpreh mirënjohjen e mjaftueshme për Ace-n dhe bashkëpunëtorët e tij - këta janë njerëzit që e transferuan dizajnin nga letra në asfalt dhe në të njëjtën kohë më "duronin" me të gjitha korrigjimet e mia.
Së fundi, do të donim vërtet të ishim dëshmitarë të një numri veprash të reja, të freskëta dhe kreative nga artistë vendas në fusha sportive anembanë vendit.
Për më shumë informacion ndiqni atë faqe zyrtare mbi Red Bull Maqedoni и Profili i Instagramit e Swithadot Studios.