Për herë të parë në 35 vjet, u shitën më shumë pllaka gramafoni se CD
Disqet e gramafonit janë bërë gjithnjë e më të njohura në mesin e dashamirëve të muzikës vitet e fundit. Megjithëse muzika dixhitale, veçanërisht shërbimet e transmetimit të muzikës me prekjen e një ekrani ose klikimin e mausit, ofrojnë akses në të gjithë muzikën në botë, për disa adhurues të vërtetë të muzikës, një kënaqësi shumë më e madhe është të vendosësh një disk dhe të dëgjosh tingujt e vjetër që ishin të njohur më parë, dekada, shkruan ai Insider.
Se cili është popullariteti i pllakave të gramafonit tregojnë tani të dhënat e Shoqatës Amerikane të Industrisë së Regjistrimit për vitin e fundit. Gjegjësisht, në vitin 2022 shitja e disqeve ka tejkaluar shitjen e CD-ve. Bëhet fjalë vetëm për tregun amerikan dhe vitin e kaluar janë shitur rreth 41 milionë disqe në krahasim me 33 milionë CD.
Gjithashtu, ky ndryshim është edhe më i madh nëse shikoni të ardhurat në këtë treg sepse disqet janë më të shtrenjta se CD-të. Kështu, adhuruesit e disqeve kanë shpenzuar 1,2 miliardë dollarë për disqe vitin e kaluar, ndërsa të ardhurat nga shitja e CD-ve janë rreth 480 milionë dollarë.
Edhe pse disqet po bëhen gjithnjë e më të njohura, pjesa e tyre në tregun total të muzikës është ende mjaft e vogël dhe mediat dixhitale dominojnë. Kjo mënyrë e shpërndarjes së muzikës vitin e kaluar zuri mbi 92% të tregut, me të ardhura gati 16 miliardë dollarë.
Pjesa e muzikës dixhitale që është në një negative të vazhdueshme është blerja e këngëve dhe albumeve, pra shkarkimi i tyre në pajisjet tuaja, dhe jo përmes shërbimeve të transmetimit. Një pjesë e tillë ra me 20% krahasuar me vitin 2021 dhe 84% krahasuar me peshën më të madhe që kishte në vitin 2012. Të ardhurat nga kjo mënyrë e shpërndarjes së muzikës tani janë më pak se 500 milionë dollarë.
VIDEO: Vinyl është në modë, pllakat gramafoni të njohura me të rinjtë në Shkup