“Beteja” për autobusët e rinj vijon teksa qytetarët kërkojnë transport normal

Danela Arsovska në seancën e Këshillit të Qytetit të Shkupit / Foto: Sloboden Pechat/Dragan Mitreski

Qyteti i Shkupit sot akuzoi se kryetari i Këshillit, Trajko Sllaveski, në kundërshtim me Rregulloren dhe Statutin, nuk e ka futur në rendin e ditës së seancës së ardhshme propozimin për blerjen e autobusëve të rinj ekologjikë dhe Sllaveski tha se Sloboden Pechat” se Rregullorja e Punës interpretohet nga kryetari i Këshillit dhe se vënia e të njëjtit propozim në rend dite për herë të 18-të është përkufizim standard i çmendurisë kur e njëjta gjë përsëritet me shpresën se rezultati përfundimtar do të jetë. të ndryshme.

Kryebashkiaku Danela Arsovskdhe përsëri në seancën e ardhshme të Këshillit propozon që këshilltarët të votojnë për blerjen e autobusëve të rinj ekologjikë me kredi nga Qyteti i Shkupit në një bankë vendase, propozim për të cilin këshilltarët deri më tani kanë votuar rreth 20 herë dhe nuk votoi. Por, kryetari i Këshillit, Trajko Sllaveski, e mbajti fjalën dhe ky propozim nuk ishte në rendin e ditës për seancën e ardhshme të 49-të, e cila do të mbahet të mërkurën, më 19 qershor.

Pas votimit të fundit në seancën e kaluar, kur për të njëtën herë propozimin e kanë përkrahur vetëm disa këshilltarë, Sllaveski ka thënë kategorikisht se përderisa është kryetar i Këshillit nuk do të lejojë që kjo pikë të jetë në rend dite të një përsëri seancë.

Për qytetin e Shkupit dhe për kryetaren Danela Arsovska, e cila vazhdimisht fajëson këshilltarët e VMRO-DPMNE-së për gjendjen në qytet, kjo paraqet shkelje të rregullores së Këshillit.

 Edhe pse është dorëzuar vendim për autobusët e rinj për seancën e ardhshme, kryetari i Këshillit, Trajko Sllaveski, në kundërshtim me Rregulloren dhe Statutin, pikën fare nuk e fut në rendin e ditës për votim, duke rritur pakënaqësinë. e qytetarëve të Shkupit për shkak të autobusëve të rrënuar. Përgjegjësinë e vetme pas më shumë se dy vitesh për mungesën e autobusëve në transportin publik e kanë këshilltarët nga VMRO-DPMNE, të cilët janë autoritet dhe shumicë në Qytetin e Shkupit dhe nga të cilët varet nëse do të ketë eko autobusë të rinj dhe transport më i mirë - thuhet në njoftimin e Qytetit të Shkupit.

Nga aty pohojnë edhe se Arsovska për t'i inkurajuar këshilltarët nga VMRO DPMNE që të votojnë për realizimin e premtimeve që i kanë dhënë për autobusët e rinj, në çdo seancë u propozon që banka që do ta financojë projektin si dhe Kushtet për prokurim duhet t'i zgjedhin vetë këshilltarët, sepse vetëm ata mund ta marrin këtë vendim dhe t'i ndihmojnë qytetarët e Shkupit që të mos presin as një minutë më shumë në stacionet e autobusëve.

Arsovska nuk tërhiqet: Autobusët do të jenë pika e rendit të ditës në çdo seancë derisa këshilltarët ta votojnë

Pavarësisht pretendimit të qytetit, të gjithë ata që ndjekin seancat e Këshillit e dinë se kryetarja nuk është paraqitur në seancat e fundit, madje edhe më parë ka marrë pjesë shumë rrallë. Shpjegimin e fundit për mënyrën e mundshme të huazimit të autobusëve ai e ka dhënë gati dy vite më parë, kur ky propozim ishte i pari në rend dite.

Trajko Sllaveski thotë se nuk ka shkelje të Rregullores së Këshillit, sepse Rregulloren e punës e interpreton kryetari i Këshillit.

E kam thënë edhe në seancën e kaluar, 18 herë që i njëjti tekst që nuk kalon nga këshilltarët propozohet në rend dite, ky është përkufizimi standard i çmendurisë – të përsëritet e njëjta gjë me shpresën se rezultati do të jetë ndryshe. Deri më tani për këtë pikë janë shprehur vetëm 6-7 këshilltarë dhe ne jemi 45. Për faktin se unë punoj në kundërshtim me Rregulloren, në Rregullore thuhet se kryetarja e Këshillit e interpreton. Rregulloren e Punës, kështu që unë mund të vendos nëse do të gjendet ndonjë pikë në rendin e ditës apo jo. Në seancën e ardhshme, nëse dikush mendon se duhet, mund ta propozojë në rend dite, kështu që nëse e merr mbështetjen e shumicës së këshilltarëve, në atë rast do të jetë pjesë e rendit të ditës - thotë Sllaveski për “Sloboden Pechat”.

Sipas tij, kryetari vazhdimisht akuzon këshilltarët e VMRO-DPMNE-së se nuk votojnë, por as LSDM-ja dhe këshilltarët tjerë nuk votojnë, vetëm një numër shumë i vogël i këshilltarëve e japin mbështetjen e tyre.

Arsovska ka mbetur pa autobusë të rinj, këshilli nuk ka dhënë leje për t'i blerë me kredi bankare

Në vjeshtë, Arsovska u mburr se transporti publik falas i premtuar për të gjithë qytetarët do të përfshihet në buxhetin e vitit 2024. Por kur buxheti është paraqitur në një seancë para këshilltarëve, nuk ka pasur mjete për blerjen e autobusëve të rinj, që është një nga kushtet për të ofruar transport falas.

Nëse Arsovska në buxhetin e vitit 2024 do të kishte paraparë mjete për blerjen e autobusëve, do të kishim votuar. Por ai nuk ka parashikuar - thotë Sllaveski.

Në programin e saj parazgjedhor “Për një Shkup modern”, kryetarja e komunës, përveç transportit falas, premtoi edhe 250 autobusë të rinj miqësorë me mjedisin.

Për të ulur ndotjen e kryeqytetit, parashikojmë kalimin në një transport publik tërësisht ekologjik. Qëllimi ynë është ekzekutimi më efikas i transportit publik, si dhe mbrojtja e mjedisit. Në bashkëpunim me pushtetin qendror dhe partnerët ndërkombëtarë, jemi të përkushtuar për ndryshimin e flotës së autobusëve me gaz natyror dhe autobusë elektrikë miqësorë për mjedisin - thuhet në programin e Arsovska.

Askund në program nuk ishte specifikuar se Qyteti i Shkupit do të blejë autobusë të rinj dhe kjo është huamarrje me kredi dhe nuk përmenden më partnerët ndërkombëtarë.

Megjithatë, menaxhmenti i qytetit edhe një herë e kërkon fajin te VMRO-DPMNE.

Kryetari i VMRO DPMNE Hristijan Mickoski personalisht ka premtuar autobusë të rinj për shkupjanët, për të cilët madje ka njoftuar se është duke negociuar me një kompani për blerjen e 100 autobusëve elektrikë, por deri më tani, për më shumë se 2,5 vjet, ai premtim ka. nuk është realizuar, si dhe premtimi i tij për gjithsej 250 autobusë të rinj nga programi për Shkupin, të cilin ai personalisht në vazhdimësi deklaron se i mbështet - theksojnë nga qyteti.

Në ndërkohë, derisa vazhdon “beteja” e ndërsjellë e kryetarit dhe këshilltarëve, shkupjanët hipin në autobusët e vjetër, të cilët po ashtu janë pa kondicioner, të pista dhe të parregullt. Dhe nuk i intereson kush ka faj apo kush ka të drejtë - ata duan një shërbim normal për paratë që paguajnë çdo ditë për transportin publik. Disa prej tyre ende shpresojnë të marrin transportin falas të premtuar nga Arsovska.

Edhe qyteti i Shkupit kërkon autobusë të rinj dhe futjen e BRT: A ka plan në cilin drejtim do të zhvillohet transporti urban?

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 100 DENARË

Video e ditës