Thjeshtoni zakonet tuaja

Sa herë e keni gjetur veten në një situatë ku keni harruar portofolin tuaj, e keni lënë në një makinë ose keni shpikur për ta marrë atë dhe keni shkuar për të bërë pazar?
Ne jemi njerëz, momente të tilla ndodhin. Por kjo nuk do të thotë që duhet të shqetësoheni për gjetjen e mënyrave për të thjeshtuar ato situata. Jo vetëm që mund të "kërkoni ndihmë nga një mik", por gjithashtu mund të jeni ai që ndihmon në një situatë ku dikush është në një situatë ku i duhen para.

Shumë banka kanë mundësi dhe shërbime përmes të cilave ju mund të bëni një transaksion që do t'ju lejojë të përdorni shpejt para në dorë pa përdorur një kartë. Një shërbim i tillë është Paraja e mençur, nga Halkbank AD Shkup. Ky shërbim lejon të gjithë individët me llogari aktive të transaksionit dhe kartë debiti të tërheqin para nga të gjitha ATM-të e bankës, pa kartelë. Duke zgjedhur fushën Paraja e mençur përmes bankës elektronike ose aplikacionit celular krijoni kodin 10-shifror që do të përdoret në ATM të Halkbank për një periudhë prej 12 orësh.

Shërbimi është i lehtë sepse mund të përdoret përmes bankave elektronike dhe aplikacioneve mobile. Ju mund t'i përdorni paratë tuaja në një mënyrë fleksibël, dhe gjëja më e përshtatshme është që ju të mund të ndihmoni të dashurit tuaj ose palët e treta kur ata nuk mbajnë një portofol me vete ose thjesht nuk kanë para në këtë moment. Kjo është arsyeja pse banka është këtu për të siguruar akses dhe shërbim të thjeshtë.

Përveç këtij shërbimi, ekziston edhe një mënyrë tjetër për të transferuar fonde, me vetëm një klikim! Dhe jo vetëm kaq - mund të transferoni fonde përmes një kontakti nga drejtoria juaj telefonike e cila ka një llogari aktive në Halkbank AD Shkup, me kusht që shërbimi të aktivizohet - Dërgimi i zgjuar.

Ky shërbim ka për qëllim personat që kanë një llogari aktive transaksioni dhe janë përdorues të bankave elektronike dhe mobile.

1. Duke zgjedhur fushën SmartSend përmes aplikimit bankar elektronik ose celular, ju aktivizoni shërbimin duke konfirmuar llogarinë tuaj të transaksionit dhe numrin e telefonit.

2. Për të bërë një transaksion përmes shërbimit SmartSend, duhet të futni shumën që dëshironi të transferoni dhe të zgjidhni një kontakt nga libri i telefonit dhe të konfirmoni transaksionin.

* Kontakti nga direktoria juaj duhet të ketë një llogari aktive në Halkbank dhe shërbimin e aktivizuar SmartSend me numrin celular që është i lidhur me bankën elektronike për transaksionin për pagesa dhe marrjen e fondeve që të jetë i suksesshëm.

 

Nëse nuk keni krijuar tashmë një profil të e-banking, bëjeni këtë tani dhe thjeshtoni zakonet tuaja të pagesës dhe transferimit. Vetëm për ju, Halkbank AD Shkup ka në dispozicion një aplikacion celular që është në dispozicion të klientëve pa pagesë. Duke pasur parasysh gjithëpërfshirjen e pajisjeve mobile (telefona, tableta) në jetën e përditshme, ky aplikacion ju lejon të shikoni llogaritë tuaja në çdo kohë dhe vend dhe të kryeni transaksione në një mënyrë të shpejtë dhe të thjeshtë.

Video e ditës