Pas tetë vitesh dhe 600 milionë eurosh, Bochvarski paralajmëroi hapjen e seksionit të parë të autostradës Kërçovë-Ohër në gusht.

Pjesa e djathtë e autostradës nga Trebenishta në Ohër pritet të përfundojë plotësisht dhe të lirohet në fillim të gushtit, ndërsa e majta deri në fund të vitit, njoftoi sot ministri i Transportit dhe Lidhjeve. Blagoj Bochvarski.

Ai inspektoi aktivitetet ndërtimore të nënndarjes, 8,5 km para Ohrit dhe informoi se punimet përfundimtare të asfaltimit janë në proces. Sot do të vendosen 320 tonë asfalt – shtresa e parë, ndërsa nesër do të intensifikohen punimet e asfaltit duke vendosur 900 tonë asfalt në ditë. Aktivitete të tilla do të vazhdojnë gjatë gjithë sezonit të ndërtimit në të gjitha 57 kilometrat e autostradës, me vlerë 598 milionë euro. Në terren, përgjatë gjithë trasesë, siç tha Boçvarski, janë më shumë se 700 punëtorë dhe mbi 280 makina ndërtimore. Progresi total i punimeve të ndërtimit është 70 për qind.

Ministri i Transportit tha se duhet të respektohet afati për ndërtimin e autostradës, duke theksuar se vazhdimisht kanë takime me kontraktorin dhe mbikëqyrjen, koordinojnë dhe ndërmarrin të gjitha aktivitetet, të cilat, siç tha ai, ngadalë po i afrohen afateve. -Dëshiroj të siguroj të gjithë opinionin se ky segment autostrade është prioritet kryesor dhe nuk ka kalkulime, as unë, as Qeveria, as Ministria e Transportit dhe Post-Telekomunikacionit dhe as Ndërmarrja Publike për Rrugët Shtetërore, nuk pranojmë vazhdimin e mëtejshëm. afatet e ndërtimit. Kemi një afat dhe duhet të respektohet nga kontraktorët, tha Boçvarski. Sipas tij, po punohet në mënyrë aktive edhe për nënndarjet e tjera të nyjeve dhe tunelit, i cili është në fazën përfundimtare. Është bërë një riprojektim i plotë i 25 për qind të gjithë trasesë dhe Ministria ka miratuar 70 projektet e nevojshme infrastrukturore dhe tani, theksoi ai, kemi një fushë të pastër për punë.

Po ashtu, theksoi ministri, po kryhen procedura dhe po ndërtohen rrugë paralele hyrëse me lidhje me objektet ekzistuese në një gjatësi prej rreth 30 km. Në të gjithë trasenë po ndërtohet një qendër kontrolli me pajisje të kompletuara sinjalistike rrugore, në mënyrë që puna të mos ndalet askund, po ndërtohet vazhdimisht për të ndërtuar një autostradë moderne dhe të sigurt. “Jemi të vetëdijshëm se ka reagime nga qytetarët, por besojmë se jemi maksimalisht të përkushtuar dhe jemi në komunikim dhe koordinim të përditshëm që të zgjidhim çdo problem të vetëm të kësaj autostrade që të ndërtohet tërësisht me të gjitha elementet që qytetarët të jenë të sigurt në lëvizje. tha ministri i Transportit.

Sipas tij, për momentin nuk mund të thuhet nëse do të realizohen njoftimet apo parashikimet për rritjen e vlerës së të gjithë projektit për shkak të rritjes së çmimit të materialeve ndërtimore.

- Çmimi i kostos është vendosur 598 milionë euro. Jemi dëshmitarë të lëkundjeve që ndodhin sipas trendeve botërore në materialet e ndërtimit, por obligimi ynë është që kjo autostradë të përfundojë sa më parë, të jetë e sigurt në përdorim sepse nuk duhet të ketë më përllogaritje nga asnjëra anë në këtë procedurë ndërtimi, tha. Bochvarski në përgjigje të një pyetjeje gazetare. Siç informoi drejtori i SHPPK-së, Ejup Rustemi, gjatë inspektimit të sotëm në terren është konstatuar se rreth 95 për qind e trasesë është thyer dhe se zgjidhja e një sërë procedurash nga institucionet kompetente është drejt përfundimit. -Sot kërkuam nga kontraktori që të rrisë dinamikën e ndërtimit të autostradës me ritme më të shpejta, po punohet në një sërë avionësh, disa nyje, rrugë aksesi alternative dhe paralele, mure mbajtëse, po punohet për tunele dhe gjithçka tjetër. ofrohet në përputhje me dinamikën e ndërtimit, tha Rustemi.

Ndërtimi i autostradës filloi në vitin 2014, por afati i përfundimit u shty disa herë. Afati i fundit për përfundimin e tij është fundi i vitit 2023.

Video e ditës