Pas një vakti të pasur festash, është koha për ushqime më të lehta: Këto ushqime pastrojnë trupin nga yndyra!

tryezë
Foto: Pexels

Pushime është një kohë për të shijuar "të rëndaDhe i yndyrshëm ushqim. Ditët e fundit në tavolina dominojnë ushqimet me kalori – mishi, ushqimet e ndryshme, ëmbëlsirat, por edhe sasitë më të mëdha të alkoolit se zakonisht.

Për shumë, e gjithë kjo nënkupton konsumimin e sasive të mëdha të ushqimit dhe për të zgjidhur problemin e yndyrës së grumbulluar në trup, është e nevojshme të pasurohet menyja me ushqime që do t'i neutralizojnë.

Nutricionistët pohojnë se këto ushqime janë shumë të dobishme në neutralizimin e yndyrës së trupit.

Panxhar

panxhar

Kjo perime lidhet kryesisht me trajtimin e anemisë, sepse përmban një sasi të madhe hekuri. Megjithatë, panxhari është një aleat i madh për pastrimin e trupit nga yndyra, sepse ka një efekt të fortë antioksidues. Përbërësi i panxharit është betaina, e cila është veçanërisht e mirë për shëndetin e mëlçisë. Panxhari gjithashtu rregullon sistemin tretës dhe nutricionistët rekomandojnë ta hani të freskët. Përgatitni një sallatë panxhari, grini karotat e freskëta, të cilat do t'i rregulloni me limon dhe vaj ulliri. Po aq efektiv është edhe lëngu i panxharit, të cilin mund ta bëni në shtrydhëse frutash e perimesh.

Qepë

лук

Ky ushqim i njohur, për shkak të vetive shëruese, ndihmon shumë në pastrimin e trupit nga depozitat e yndyrës pas një vakti të pasur festash. Përveçse njihet si një antibiotik natyral për shkak të vetive të tij antibakteriale, ai ka veprim antiinflamator, përmban komponime kimike aktive, duke përfshirë antioksidantë që reduktojnë ngarkesën në qelizat e njeriut.

Brokoli

brokoli
 

Nutricionistët rekomandojnë që brokoli të përfshihet në meny pas pushimeve. Kjo perime jeshile është e pasur me lëndë ushqyese të dobishme me veprim antioksidues. Brokoli është një ushqim me pak kalori i pasur me vitamina C, A dhe B6, si dhe me hekur, kalcium dhe magnez. Disa studime kanë treguar se brokoli parandalon akumulimin e yndyrës në mëlçi.

Lakër

lakër

Lakra e freskët është një burim i njohur i vitaminës C, por konsiderohet gjithashtu një ushqim dietik shumë i vlerësuar. Është gjithashtu i pasur me vitaminë E, beta-karoten, magnez dhe hekur. Konsiderohet si një ushqim që stimulon tretjen dhe pastron mëlçinë nga toksinat.

 

Video e ditës