Pepsi ka një logo të re të bërë nga kujtimet e njerëzve

Pepsi të martën zbuloi një logo dhe markë të re që do të dalë në Amerikën e Veriut këtë vjeshtë dhe globalisht vitin e ardhshëm. Duket shumë si versioni i viteve 1990 që njerëzit duket se e mbajnë mend më shumë, por me elementë të rinj për ta bërë atë më modern, duke përfshirë një font dhe ngjyrë të ndryshme fonti dhe një kufi të ri.
Ndryshimet janë krijuar jo vetëm për t'u lidhur më mirë me kujtesën e markës së njerëzve, por edhe për të tërhequr vëmendjen te linja pa sheqer e Pepsi - një pjesë kyçe e planit të rritjes së kompanisë. Nëse dikush ju kërkon të vizatoni logon e Pepsit nga kujtesa, çfarë do të vizatoni? Një rreth, ndoshta, me vijat e kuqe, të bardha dhe blu që janë simbol i markës.
Fjala "Pepsi", ndoshta, në atë rruzull. Emri i markës është në anën, pak i zbutur pranë globit ikonik. Pra, Pepsi po bën një ndryshim.
"Ne nuk mund ta injoronim atë," i tha SNN Mauro Porcini, projektuesi kryesor i PepsiCo, duke shtuar, "Në vend që ta refuzonim atë, ne vendosëm ta përqafojmë", raporton Klix.ba.