Pasagjerët zbresin nga automjetet e tyre, të frikësuar nga taksitë

Makinë taksi te porta e Maqedonisë / Foto: "Sloboden Pechat" - Dragan Mitreski

Duke qenë se kryeqyteti po jeton në një kaos të paparë trafiku, puna e shoferëve të taksive është shtuar, por udhëtarët nuk janë të kënaqur me udhëtimin e gjatë deri në destinacion. Sasho Rajçanovski, kryetar i Grupit Taksi Transport – Shkup, thotë për “Sloboden Pechat” se po ndodh gjithnjë e më shpesh që pasagjeri të futet në automjet dhe të dalë prej tij vetëm pas disa qindra metrash. Llogaritjet e përafërta tregojnë se nëse ngeceni në një radhë si kjo nga Aeroporti deri në Qendër, do të duhet të shpenzoni deri në 1.000 denarë, thonë disa nga taksiistët, duke kujtuar se ka pasur ditë kur për 15 minuta ka kaluar dhjetë metra. .

-Meqenëse nuk ka autobusë privatë, duhet t'i kemi duart plot, por imagjinoni si ishte për ne këto ditë, kur nuk kishte "mëshirë" as për autoambulancat. Disa nga kolegët nuk pranuan turne, sepse ishte e pamundur të kalonte kaosin - thotë një taksisti nga Shkupi.

Me deklaratën se prej kohësh ka kaos në komunikacion pajtohet edhe kryetari i Grupit të Taksi Transportit, i cili thotë se kryetares Danela Arsovska do t'i paraqesin propozim me zgjidhjen më të thjeshtë për transport me taksi, por nuk zbulon detaje të tjera. As qytetarëve, as neve si biznesmenë, nuk është e lehtë këto ditë, shton Rajçanovski.

- Nëse dikush ka planifikuar të shpenzojë, për shembull, 200 denarë për transport me taksi deri në destinacionin e fundit, dhe taksimetri fillimisht ka rënë 70-80 denarë, është e qartë se nuk do të shkojë larg në këtë kaos në komunikacion. Bllokimi, mosdrejtimi i autobusëve privatë, bllokadat dhe protestat janë “shkatërruese” për biznesin, por edhe për xhepat e qytetarëve. Situata të tilla janë bërë më të shumta këtë vit, ndaj pasagjerët kanë nisur të largohen edhe pse nuk kanë kaluar as një të tretën e udhëtimit me taksi. Kjo do të thotë se kolegët duhet të qëndrojnë në trafik dhe turnet e tyre dështojnë me këtë lloj vozitjeje bosh. Dhe tani imagjinoni sa të durueshëm duhet të jenë kolegët që sigurojnë jetesën si taksistë, kur qëndrojnë të ngujuar me orë të tëra në rrugë”, shpjegon Rajçanovski.

Edhe sikur të mos ishin çmimet e larta të karburanteve, rrugët e gërmuara dhe bllokimet e rrugëve, çështja e automjeteve pa taksime pa leje dhe taksistëve të paregjistruar ka mbetur e pazgjidhur prej vitesh.

“Nëpër rrugët e Shkupit për momentin qarkullojnë 4.000 vetura dhe një përqindje shumë e vogël e tyre janë të licencuara. Numri i të punësuarve është disa herë më i ulët se numri aktual i taksistëve që punojnë ilegalisht. Atëherë pse kemi ligje, vendime, rregullore që rregullojnë transportin me taksi, nëse nuk respektohen - pyet Rajçanovski.

Fjala vjen, pas 11 vitesh, që nga gushti, shkupjanët përdorin taksi më të shtrenjta. Tarifa e parë është 40 denarë në fillim, 25 denarë për çdo kilometër të kaluar dhe 300 denarë për pritjen në vend për një orë. E dyta është 50 denarë duke filluar, 30 denarë për çdo kilometër të kaluar dhe 420 denarë pritje në vend për një orë dhe tarifa e tretë është 60 denarë duke filluar, 35 denarë për çdo kilometër të kaluar dhe 420 denarë pritje në vend për një orë.

Video e ditës