Ky peshk është më i miri për shëndetin e zemrës, hajeni të paktën dy herë në javë

Foto: Profimedia

Ajo që hani ka më shumë ndikim në shëndetin tuaj sesa mendoni, veçanërisht kur bëhet fjalë për shëndetin e zemrës.

Është e rëndësishme të zgjidhni përbërësit më të mirë, me cilësi të lartë dhe proteina e duhur do të sigurojë që zemra juaj të qëndrojë e shëndetshme në planin afatgjatë.

– Proteinat më të mira për zemrën tuaj janë ato që kanë pak yndyra të ngopura. Yndyrnat e ngopura, kur konsumohen rregullisht, mund të kontribuojnë në rritjen e kolesterolit total dhe të keq (LDL) – tha dietologia. Amy Goodson për "Hani këtë."

Një grumbullim i kolesterolit LDL në qarkullimin e gjakut mund të bllokojë arteriet, duke rritur rrezikun e sëmundjeve kardiovaskulare. Mbajtja e ulët e kolesterolit LDL është çelësi për shëndetin e mirë të zemrës me kalimin e moshës, që do të thotë se duhet të zgjidhni rregullisht proteina të ligët që janë të ulëta në yndyrna të ngopura.

Një nga mënyrat më të mira për ta bërë këtë është përfshirja e peshkut në dietën tuaj. Dhe salmoni është zgjidhja më e mirë për të gjitha përfitimet e tij ushqyese.

Foto: Profimedia

– Salmoni përmban proteina të cilësisë së lartë dhe lëndë ushqyese si vitamina D, B6, B12, selen, fosfor dhe kalium, si dhe acide yndyrore omega-3. Peshku i yndyrshëm, si salmoni, e furnizon më së miri trupin me acide yndyrore omega-3, të cilat janë të shëndetshme për zemrën dhe kanë një efekt mbrojtës ndaj saj - shpjegoi Goodson.

Acidet yndyrore omega-3 mund të ndihmojnë në rritjen e niveleve të HDL, ose kolesterolit të mirë. Sipas revistës "Qarkullimi", acidet yndyrore omega-3 gjithashtu mund të ulin nivelet e triglicerideve dhe të zvogëlojnë grumbullimin e trombociteve, gjë që mund të shkaktojë probleme me rrjedhjen e gjakut në zemër. Përveç kësaj, ato kanë një efekt anti-inflamator.

Për të përfituar plotësisht nga të gjitha përfitimet që ofron salmoni për shëndetin e zemrës, Goodson rekomandon ta hani atë dy herë në javë. Shoqata Amerikane e Zemrës rekomandon gjithashtu një shërbim peshku me vaj dy herë në javë. Megjithëse peshqit dihet se janë të ekspozuar ndaj merkurit, Goodson thekson (dhe hulumtimet e mbështesin) se përfitimet e konsumimit të acideve yndyrore omega-3 tejkalojnë çdo rrezik që mund të ketë ngrënia e peshkut, dhe Shoqata Amerikane e Zemrës është dakord.

 

 

Video e ditës