Këta janë ndikuesit më me ndikim në botë sipas Forbes
Paratë, fama dhe besimi - kjo është ajo që duhet për t'u kualifikuar në renditjen e "Forbes"
për njerëzit më me ndikim në internet.
“Për të ndarë grurin nga byku në një industri të rrënuar nga vetëpromovimi dhe spam, ne vlerësuam secilin krijues në tre kategori: fitime, ndikim dhe sipërmarrje. Të dhënat e fitimeve janë për vitin kalendarik 2021 dhe vlerësimet e Forbes”, shkruan Forbes.
Të gjitha platformat e përdorura nga influencuesit janë matur për numrin e ndjekësve dhe përveç ndjekësve është matur edhe angazhimi në formën e pëlqimeve, share-eve dhe komenteve. Për sa i përket sipërmarrjes, çdo krijues renditej nga 1 deri në 3, dhe çmimi u dedikua njerëzve që themeluan kompanitë e tyre, filluan investime ose strukturuan biznese në mënyra kreative dhe fitimprurëse.
Këto janë 5 ndikuesit më me ndikim sot sipas Forbes:
Jimmy Donaldson i njohur si "MrBeast"
Shiko këtë post në Instagram
Fitimet në 2021: 54 milionë dollarë
Totali i ndjekësve: 162 milionë
Vlerësimi i Sipërmarrjes: 3
Sfidat e shumta të rrjeteve sociale të Jimmy Donaldson i kanë sjellë të ardhura vjetore prej 54 milionë dollarësh. Se si është të varrosesh për së gjalli për 50 ditë ose të vuash nga uria për 30 ditë, janë vetëm disa nga mashtrimet që i sollën vlerësime të larta. Ai fitoi shumicën e parave të tij nga reklamat në videot e tij në YouTube. Koncepti i tij i restorantit MrBeast Burger shtoi ndikimin e tij.
Charlie D'Amelio
Shiko këtë post në Instagram
Fitimet në 2021: 17,5 milionë dollarë
Totali i ndjekësve: 203,7 milionë
Vlerësimi i Sipërmarrjes: 3
Charlie ishte TikToker me fitimet më të mëdha vitin e kaluar, dhe ajo gjithashtu ka markën e saj të veshjeve, Social Tourist. Ajo i kushton një pjesë të madhe të përmbajtjes së saj të mediave sociale promovimit të markave dhe partneriteteve të veta. Me familjen e saj themeloi “444 Capital” – një kompani me kapital 25 milionë dollarë, për të mbështetur startup-et. Gjithashtu, një emision për familjen e saj i quajtur The D'Amelio Show transmetohet në Hulu.
Alexandra Cooper
Shiko këtë post në Instagram
Fitimet në 2021: 20 milionë dollarë
Totali i ndjekësve: 3,6 milionë
Vlerësimi i Sipërmarrjes: 3
Historia e seksit e bëri ish-futbollisten Alexandra Cooper një multimilionere. Ajo filloi podcast-in Call Her Daddy me ish-shoqen e saj të dhomës Sophia Franklin. Ata nënshkruan një marrëveshje prodhimi të podkastit me Barstool Sports dhe pas ndarjes në vitin 2020, Cooper nënshkroi një marrëveshje prej 60 milionë dollarësh për ta sjellë podcast-in në Spotify.
Eliot Tebele i njohur si "FuckJeryy"
Shiko këtë post në Instagram
Fitimet në 2021: 30 milionë dollarë
Totali i ndjekësve: 20,1 milionë
Vlerësimi i Sipërmarrjes: 3
Prodhuesi origjinal i memeve të tregut masiv është zgjeruar në lojëra, tekila dhe televizion për të qëndruar të rëndësishëm pasi memet ngadalë humbasin popullaritetin e tyre. Dhe ai nuk gaboi. Vitin e kaluar, ky kthesë biznesi i solli atij më shumë se 20 milionë dollarë fitime. Ai gjithashtu krijoi lojën me letra What Do You Meme, e cila aktualisht është loja e 17-të më e njohur e tavolinës në Amazon.
Ema Chamberlain
Shiko këtë post në Instagram
Fitimet në 2021: 12 milionë dollarë
Totali i ndjekësve: 27,6 milionë
Vlerësimi i Sipërmarrjes: 3
Ema është një nga njerëzit më me ndikim në Instagram, veçanërisht kur bëhet fjalë për angazhimin e audiencës së saj. Ajo njihet për humorin e saj, i cili e ka ndihmuar të bëhet një vlogere e njohur. Ajo është gjithashtu themeluese e Chamberlain Coffee, një markë premium kafeje dhe çaji që shet një ton mallra.
Këtu mund ta shihni të gjithë listën.