
Këto janë kufijtë e zinxhirëve kroatë të shitjes me pakicë: ja kush i shqyen më shumë qytetarët
Portali kroat "Danica" kërkuan shpejt pasqyrat financiare të disponueshme të zinxhirëve të shitjes me pakicë për 2022 dhe 2023 (nuk ka asnjë për vitin e kaluar) dhe doli me disa shifra interesante.
Rekomanduar
Për zinxhirët e mëdhenj të shitjes me pakicë që operojnë në Kroaci, janë marrë të dhëna për shitjen totale të mallrave dhe kostot e blerjes së të njëjtit mall. Ajo që fitohet është marzhi bruto i shitjeve (jo fitimi) nga i cili çdo tregtar paguan të gjitha shpenzimet e tjera: pagat, qiranë, shërbimet komunale, flotën... Zinxhiri më i madh i shitjes me pakicë në Kroaci, Konzum, vitin e kaluar kishte një marzh bruto prej 37,9 për qind, që është pak më pak se një vit më parë. Lidl arriti një diferencë prej 34,9 për qind, që është pothuajse në të njëjtin nivel si gjatë vitit 2022. Vitin e kaluar, i njëjti zinxhir pati fitimin neto më të lartë në industri – deri në 56,6 milionë euro.
Ndërmarrja simotër Kaufland, nga ana tjetër, punoi me një marzh bruto prej 38 për qind (pak më pak se një vit më parë). Në veçanti, fitimi neto i Plodyne Rijeka shpërtheu vitin e kaluar: ai arriti në 52 milionë euro, që është pothuajse 60 për qind më shumë! Zinxhiri i shitjes me pakicë Pevex regjistroi një diferencë bruto prej 37,3 përqind vitin e kaluar, që është afërsisht një përqind më e ulët. Në Spar, marzhi është afërsisht 40 përqind.