Dëmet janë serioze dhe duhet të hetohen në detaje, paralajmëron Vukan Njagulj, projektuesi i urës së Belasicës.

Vukan Njagulj/ Foto: MPB

Projektuesi i urës së Belasicës, Vukan Njagulj, mendon se dëmet e shkaktuara nga zjarri në urë duhet trajtuar shumë seriozisht dhe se duhet bërë një hulumtim shumë i detajuar. Pasi ka parë urën ditët e fundit, mendimi i tij është se shkalla e dëmtimit është shumë më e madhe se sa ka supozuar në bazë të fotove të disponueshme.

Gjurmët dhe dëmet nga temperatura e lartë e zjarrit nuk ishin të dukshme në foto aq sa janë realisht, thotë Njagulj në një deklaratë për MPB-në.

Ai në organizim të Institutit për Inxhinieri tërmetesh dhe ndryshime klimatike dy ditët e fundit ka qëndruar në Shkup për të inspektuar gjendjen e urës.

Inxhinieri Njagulj tha se dëmet duhet të trajtohen shumë seriozisht dhe se duhen hetime dhe përllogaritje të hollësishme.

Kur isha në urë pata përshtypjen se ajo që pashë kërkonte një qasje shumë më serioze nga sa mendoja. Ky është mendimi im, përshtypja ime. Ura, sipas meje, nuk mund të trajtohet sikur dëmi të ishte i vogël dhe i parëndësishëm, thjesht sepse nuk dihet se çfarë është. Duhet të bëhet një ekzaminim shumë i hollësishëm. Jo vetëm vizualisht, por për të hapur strukturën, ekzaminuar atë, marrjen e mostrave dhe testimin e saj në laborator. Dëgjova intervistën e profesor Markovskit, i cili tha se në Maqedoni nuk keni pajisje për gjithçka që duhet të hetohet. Megjithatë, duhet bërë dhe vetëm atëherë mund të bëhet një vlerësim për gjendjen aktuale të urës, thekson Njagulj.

Sipas tij, nuk bëhet fjalë për dëmtime të zakonshme si korrozioni apo çarje, por për një lloj dëmtimi krejtësisht tjetër dhe për këtë arsye duhen supozime të sakta për cilësinë e materialeve të urës.

Çdo vlerësim tani, pa këto të dhëna është thjesht i pamundur. Dhe jo vetëm kaq, por duhen bërë edhe përllogaritje mbi bazën e të cilave do të shihet gjendja e ndërtimit. Natyrisht, ato llogaritje duhet të futen me supozime sa më të sakta për cilësinë e materialeve që duhet të rezultojnë nga testet që duhen bërë më parë. Vetëm atëherë mund të thuhet - tani duhet të vazhdosh me këtë apo atë, thotë inxhinieri.

Ai vlerëson se ekziston mundësia e dëmtimit të kabllove të zgjatura në bartësit kryesorë.

Jo të dëmtuara si çeliku, por të dëmtuara në raport me kapacitetin e tyre të ngarkesës. Nëse çeliku mbinxehet, humbet karakteristikat që ka, duke përfshirë forcën në të, gjë që ul deri diku besueshmërinë e urës dhe ndryshon stresin në konstruksion, shpjegon Njagulj.

Për problemin e trafikut që u ngrit pas mbylljes së urës, ai tregon se ka zgjidhje, por shton se është e vështirë për t'u zbatuar.

Mendimi im personal është se ndoshta mund të lejohet një lloj trafiku i kontrolluar në këmbë. Por bazuar në përvojën time në raste të ngjashme, unë besoj se lejimi i një trafiku të reduktuar të pasagjerëve mbart me vete njëfarë rreziku. Së fundi, më lejoni të përfundoj. Sipas mendimit tim, të gjitha kërkimet dhe llogaritjet e nevojshme duhet të bëhen përpara se të merret ndonjë vendim. Ura mund të ketë edhe besueshmëri të mjaftueshme sipas disa kritereve, por kjo mund të jetë temë për diskutim vetëm pasi të kryhen testet - thotë inxhinier Njagulj.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës