Shkoni në vendet e dëshiruara kur flini me ëndrra të qarta

Foto: Wikimedia Commons

Dëshironi të fluturoni apo të rrini me të famshëm? Me teknika të thjeshta mund të mësoni të kontrolloni ëndrrat tuaja, shkruan “The Guardian”.

Po sikur të shkoni në shtrat çdo natë, të bini në gjumë dhe të keni kontroll të plotë mbi ëndrrat tuaja? Kjo është ajo që ndodh kur ju ëndërroni të kthjellët, dhe kur kjo ndodh është si të jeni arkitekti i botës tuaj, regjisori dhe ylli i filmit tuaj.

Mund të ndryshoni peizazhin, të shtoni personazhe dhe të orkestroni ngjarje. Njerëzit thonë se ndihesh sikur je në një lojë kompjuterike. Është një univers alternativ; si Second Life, ku, nëse dini ta kontrolloni, mund të zgjidhni cilindo identitet që dëshironi.

Edhe pse ëndërrimi i kthjellët ka qenë një praktikë e njohur në kulturën budiste për mijëra vjet, ajo është njohur vetëm në kulturën dhe shkencën perëndimore në dekadat e fundit. Studimet e neuropsikologëve Ursula Voss dhe Martin Dressler tregoi se aktiviteti i trurit gjatë ëndrrave të qarta është i ngjashëm me gjumin REM (lëvizja e shpejtë e syve), megjithatë, është i ndryshëm nga një gjendje e ëndrrës ose zgjimit jo të qartë - duke sugjeruar se diçka ndryshe po ndodh.

Edhe pse ëndërrimi i kthjellët mund të ndodhë spontanisht, me pak praktikë është diçka që mund ta kontrolloni. U regjistrova në një kurs të shkurtër në Charlie Morley, një ekspert i ëndrrave të kthjellëta, ofroi këto teknika të thjeshta për t'ju ndihmuar të zotëroni aftësitë:

Mbani një ditar ëndrrash

Kur zgjoheni, shkruani gjithçka që mbani mend. Kjo do t'ju ndihmojë të identifikoni shenjat e ëndrrës - aspekte që do t'ju paralajmërojnë për faktin se jeni duke ëndërruar. Ndonjëherë ëndërroj për babanë tim, të cilin nuk e shoh aq shpesh, dhe Charlie më këshilloi të praktikoja të menduarit: "Herën tjetër që të shoh babanë tim, do të ëndërroj", disa herë gjatë ditës. Ajo funksionoi - herën tjetër që pashë babanë tim, e dija se duhet të ëndërroja.

Kontrollet e realitetit

Ëndërrimtarët e kthjellët shpesh përdorin përkujtues si një mjet për të kontrolluar realitetin. Charlie më rekomandoi të përdorja dorën time, kështu që disa herë gjatë ditës shikoja dorën time dhe pyesja veten: "A po ëndërroj?" Gjatë ëndrrës, dora ime nuk do të dukej e njëjtë dy herë dhe do të më tronditte në kthjelltësi. Një tjetër kontroll i mirë i realitetit është leximi – është pothuajse e pamundur të lexosh në ëndrra, sepse është një aftësi e majtë e trurit dhe ëndërrimi përdor trurin tonë të djathtë. Ëndrrat e mia të kthjellta janë gjithmonë të detajuara dhe shpesh shkruhet një skenar në peizazh, por nuk mund ta lexoj kurrë.

Metoda e butë

Shkencëtari dhe studiuesi i gjumit Steven LaBerge zhvilloi teknikën e ëndrrës së kthjellët të inicuar nga mnemonic (MILD), në të cilën ju përpiqeni të bini përsëri në gjumë dhe në një ëndërr të kthjellët menjëherë pasi keni një ëndërr të gjallë që mund ta mbani mend. Është 'kujtesa jonë e ardhshme' ajo që e bën këtë - nëse ndonjëherë keni shkuar në shtrat të vendosur për t'u zgjuar në një kohë të caktuar, atëherë tashmë e keni përdorur këtë aftësi. Ju mund të gjeni një përshkrim më të detajuar të kësaj në librin e tij Eksplorimi i botës së ëndrrave të kulluara.

Metoda e zgjimit, kthimit në shtrat

Autori i ëndrrave të qarta G Scott Sparrow përshkruan një teknikë që është bërë e njohur si metoda "zgjohu, kthehu në shtrat" ​​dhe është metoda që funksionon më mirë për mua. Hulumtimet sugjerojnë se gjumi, pastaj zgjimi dhe kthimi në gjumë rrit gjasat e kthjelltësisë. Vendosni alarmin tuaj disa orë më herët se zakonisht dhe përfshihuni në aktivitet zgjimi për një orë ose më shumë (unë rekomandoj të lexoni mbi ëndrrat e kthjellta), pastaj kthehuni në shtrat me një qëllim të fortë për të ëndërruar.

Së fundi, një ndryshim delikat në mjedisin tuaj mund të ndihmojë gjithashtu në nxitjen e kthjelltësisë. Charlie sugjeron të lëvizni jastëkun tuaj në anën e kundërt të shtratit për një natë, sepse çdo gjë që prish pak rutinën tuaj, thotë ai, mund t'ju bëjë të "zgjoheni" në gjumë.

argëtohu

Me praktikë, më thotë Charlie, do të jem në gjendje të qëndroj më gjatë në gjendjen e ëndrrave të kthjellëta, por tashmë kam arritur të koreografikoj disa ëndrra të mëdha të kthjellta. E kalova natën tjetër duke u shoqëruar me Tina Fey në xhirimet e 30 Rock në Nju Jork. Arrita të qëndroja aq e kthjellët sa t'i tregoja asaj një shaka që e duk qesharake. Shpresoj se një ditë do të jem mjaft i qartë për të shkruar së bashku Mean Girls 2. Në ëndrrat e mia.

Aplikacionet

Ka shumë aplikacione dhe ndihma për ëndrrat e qarta që mund t'ju inkurajojnë. Shadow, e cila është veçanërisht interesante, ju lejon të ngarkoni regjistrin tuaj të ëndrrave, duke krijuar një bazë të dhënash të madhe ndërkombëtare të ëndrrave.

Rrëfimet e një ëndërrimtari të kthjellët nga Becky Barnicott

Unë kam qenë gjithmonë i magjepsur nga ëndrrat e mia, të cilat shpesh janë epike. Unë notoj me krijesa gjigante deti, shpëtoj nga tornadot ose eksploroj qytete të bëra nga mermeri i shkatërruar.

Në një moment të jetës sime përjetova diçka emocionuese: u bëra i vetëdijshëm se po ëndërroja ndërsa isha në ëndërr. Nuk ishte diçka që kisha planifikuar të bëja; ishte më shumë realizimi se, sigurisht, kjo botë e çuditshme, e përmbysur duhet të jetë një ëndërr.

Pasi e kuptova këtë, gjëja e parë që doja të bëja, natyrisht, ishte fluturimi. Por ndërsa jam në një ëndërr normale, jo të kthjellët, padyshim që fluturoj, me hir dhe lehtësi, në këtë gjendje të re "racionale", e dija se njerëzit nuk mund të fluturojnë. Përpjekja që rezultoi, e cila përfshinte shumë përplasje të dëshpëruara të krahut - ishte paksa si një peshk fluturues.

Por megjithatë, unë fluturova! Dhe në një farë mënyre kufizimet e bënë të ndihej më reale. Nëse do të doja të fluturoja në jetën e zgjuar, do të ishte kështu: punë e pakëndshme, e vështirë, por ende pak magjike.

 

Video e ditës