Linja të reja sezonale, fluturime të rregullta për në Split dhe Beograd: Fillon orari veror i fluturimeve në aeroportet maqedonase

Fluturimet e reja dhe linjat e reja ajrore nga aeroportet vendase janë paralajmëruar gjatë sezonit veror. Orari veror i fluturimeve fillon të zbatohet nga sonte në mesnatë. Nga TAV Maqedoni tha për MIA se presin një sezon veror të suksesshëm dhe se ky vit do të jetë vit i rimëkëmbjes së plotë pas pandemisë.
- "Lufthansa" do të fillojë të fluturojë në linjën Frankfurt-Shkup-Frankfurt nga 23 prilli, me dhjetë fluturime në javë. Një destinacion i ri, Spliti, do të prezantohet nga Croatia Airlines nga Aeroporti i Shkupit. Linja ajrore do të fluturojë ndërmjet kryeqytetit të Maqedonisë së Veriut dhe qendrës turistike të Dalmacisë gjatë sezonit veror, nga 12 maji deri më 14 tetor 2023, dy herë në javë. Një tjetër risi vjen nga aeroporti i Ohrit dhe kompania ajrore Air Serbia, e cila do të rinovojë linjën Beograd-Ohër nga qershori 2023. Qendra turistike dhe kulturore maqedonase Ohri do të lidhet me aeroplan me Beogradin katër herë në javë, tha për MIA-n për TAV Maqedoni.
Ashtu si në sezonet e kaluara verore, edhe këtë, do të ketë fluturime sezonale nga aeroporti i Shkupit drejt destinacioneve verore si Antalia, Izmiri, Bodrumi, Hurghada dhe Tunizia (Monastir/Enfida). Këto fluturime sezonale zakonisht fillojnë në fund të majit deri në tetor.
- Sigurisht, ne gjithashtu presim më shumë pasagjerë nga linjat sezonale të Aeroportit të Ohrit sesa destinacionet/vendet tradicionale që fluturojnë nga/drejt gjatë sezonit të verës, si Holanda (Amsterdam dhe Mastriht) dhe Polonia (Varshavë dhe Katovicë). . Me këtë, TAV Maqedoni pret një sezon veror të suksesshëm dhe pret që ky vit të jetë vit i rimëkëmbjes së plotë pas pandemisë, thonë nga TAV Maqedoni.

Sipas planit aktual të fluturimeve për aeroportin e Shkupit, 20 linja ajrore fluturojnë në gjithsej 44 destinacione, ndërsa gjashtë linja ajrore fluturojnë në nëntë destinacione nga aeroporti i Ohrit. Megjithatë, siç thekson operatori i aeroportit, rendi i fluturimeve mund të pësojë gjithmonë ndryshime, pra pasi marrin informacionin nga kompanitë ajrore. Kjo është arsyeja pse TAV Macedonia gjithmonë këshillon udhëtarët që të monitorojnë faqet e internetit të aeroportit të Shkupit dhe Ohrit për përditësime në kohë reale dhe, natyrisht, të kontrollojnë me kompaninë ajrore me të cilën po udhëtojnë.
Sipas TAV Maqedoni, në përgjithësi, sezoni dimëror mund të konsiderohet i suksesshëm, veçanërisht, siç theksojnë ata, nëse kemi parasysh faktin se ende jemi në një farë mënyre tranzit nga periudha e krizës dhe përpiqemi të tejkalojmë shifrat e vitit 2019.
Operatori i aeroportit thekson se dy aeroportet e Maqedonisë, Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit dhe St. Apostol Pavle Ohri pati një vit të suksesshëm 2022 me një rikuperim të ndjeshëm të trafikut ajror të pasagjerëve, duke arritur rreth 2,4 milionë pasagjerë ose gjithsej 2.371.423 pasagjerë dhe 19.448 fluturime të realizuara.
-Nëse merren parasysh vetëm shifrat për sezonin dimëror, 2022/2023, ose periudhën 30 tetor 2022 deri më 26 mars, rezultatet ndjekin ritmet pozitive të rimëkëmbjes së trafikut ajror pas krizës. Përafërsisht 340 pasagjerë udhëtuan nga dy aeroportet, Shkupi dhe Ohri, në nëntor dhe dhjetor. Megjithatë, ajo që na gëzon veçanërisht është se vitin 000 e filluam me trend rritës, ose dy muajt e parë tregojnë rezultate pozitive në raport me vitin 2023 dhe 2022 si vit referencë, thekson TAV Maqedoni.

Në aeroportin e Shkupit dhe të Ohrit në janar dhe shkurt ka pasur gjithsej 310 pasagjerë, që është një rritje prej rreth 127 përkatësisht 35 për qind. Krahasuar me vitin 56, janari i këtij viti ka një rritje të numrit të pasagjerëve me tre për qind, ndërsa shkurti është pothuajse në të njëjtin nivel me shkurtin e 2022-ës.
- Një tendencë e mirë pozitive tregojnë edhe shifrat për numrin e fluturimeve të realizuara, ku gjithsej fluturimet në periudhën nëntor-shkurt arrijnë në 5480, që sërish në nivel mujor, individualisht shënon rritje të numrit të lëvizjeve të avionëve. Trafiku i mallrave për të njëjtën periudhë prej katër muajsh është 1133 tonë. Duke qenë se sezoni i dimrit është ende duke vazhduar, ne nuk kemi ende shifra për statistikat dhe shifrat e trafikut për muajin mars, megjithatë, duke pasur parasysh se si ka nisur viti, kemi besim se shifrat do të tregojnë një rritje të trafikut të pasagjerëve dhe fluturimeve, tha MPB nga TAV Maqedoni.
Linjat e reja ajrore në vend priten me thirrjen për subvencione. Më 1 mars të vitit të kaluar përfundoi e fundit nga tre kontratat për fluturime të subvencionuara me kompaninë ajrore hungareze me kosto të ulët “Wiz Air”. Thirrja aktuale për subvencione pasoi anulimin e asaj të mëparshme të shpallur nga Ministria e Transportit dhe Post-Telekomunikacionit, në të cilën aplikuan linjat ajrore “Wizz Air”, “Lufthansa” dhe “Aegean Airlines”, por Komisioni Vlerësues konstatoi se nuk kanë dorëzuar. dokumentacionin e plotë të përcaktuar.
Nga TAV Macedonia, të pyetur nga MPB-ja se si reflektohet kjo rrjedhë në subvencionimin e kompanive ajrore, thonë se si operator aeroporti me kënaqësi do t'i mirëpresin dhe mirëpresin linjat e reja ajrore dhe se do të vazhdojnë të bëjnë përpjekje dhe të investojnë në të shkëlqyera. shërbimet e aeroportit.
- Subvencionet e dhëna për kompanitë ajrore janë një instrument i shkëlqyer për shtetin për të tërhequr linja të reja ajrore që të fillojnë të operojnë nga aeroporti i Shkupit ose i Ohrit. Linjat ajrore të reja sjellin gjithmonë destinacione të reja, rritje të frekuencave dhe konkurrencës, dhe së fundi, njerëzit mund të zgjedhin nga një përzgjedhje më e gjerë në hartën e rrjetit të destinacionit dhe do të planifikojnë udhëtimin e tyre me ofertën dhe fluturimin më të mirë. Shtimi i linjave të reja ajrore dhe krijimi i linjave të reja ajrore janë gjithashtu të dobishme në rritjen e mundësive për pasagjerët vendas dhe ndërkombëtarë që udhëtojnë nga aeroportet tona, për komunitetin e biznesit dhe gjithashtu për rajonin, pasi pasagjerët nga zona e gravitetit do të tërhiqen më tej për të udhëtuar nga aeroportet tona.. Një përfitim tjetër është gjithashtu se mund ta bëjë tregun tonë të aviacionit të njohur në rajon me një rrjet të gjerë destinacionesh, thekson operatori i aeroportit.
Thirrja aktuale për subvencione jep mbështetje financiare për linjat e reja ajrore për periudhën 2023-2025. Shuma e subvencioneve për këtë vit është 1,1 milionë euro.
Mbështetja financiare do të jepet sipas kritereve për renditjen e destinacioneve të reja në këtë rend: periudha e funksionimit të destinacionit, numri i fluturimeve javore, atraktiviteti i aeroportit në të cilin operon dhe numri i vendeve të ofruara për shitje.

Mbështetja do të jetë shtatë euro në denarë për pasagjer në nisje të transportuar nga Aeroporti Ndërkombëtar i Shkupit dhe 4,5 euro në denarë për pasagjer që niset i transportuar nga St. Apostull Pal - Ohër.
Të gjitha linjat ajrore të interesuara që plotësojnë kriteret mund të aplikojnë në thirrjen publike: kanë një certifikatë operimi të lëshuar nga një shtet anëtar i Bashkimit Evropian në përputhje me rregulloret për lëshimin e certifikatave të operimit për transportuesit ajror, kanë transportuar të paktën 10 milionë pasagjerë në 2019, kanë realizuar të paktën 25 milionë euro fitim në vitin 2019 dhe kanë paraqitur një deklaratë noteriale se destinacioni për të cilin merr mbështetje financiare nga shteti dhe pas përfundimit të mbështetjes financiare vazhdon ta operojë atë për periudhën për të cilën ka marrë. subvencionet. Përndryshe, ai do të jetë i detyruar të kthejë të gjithë shumën e mjeteve që ka marrë si mbështetje financiare.
Ofertat në thirrje mund të dorëzohen deri më 31 të këtij muaji, ndërsa hapja është caktuar për 3 prill të këtij viti në ora 12:XNUMX.