Zakone të reja për të ngadalësuar plakjen

Profimedia

Më shumë se kurrë është e rëndësishme të keni një trup të fortë. Zbuloni se çfarë është thelbësore për shëndetin dhe forcimin e imunitetit.

Hidhni sheqerin

Sheqeri është një nga armiqtë kryesorë të shëndetit, por edhe të rinisë, thonë kirurgët plastikë, duke shtuar se një studim tregoi se pijet me sheqer, ndër faktorë të tjerë, shoqërohen me 184.000 vdekje, dhe përveç kësaj mund të rrisin rrezikun e shfaqjes së diabetit. , dhe për shkak të tyre mund të dukesh më e moshuar.

Keni një ylber në pjatë

Frutat dhe perimet me ngjyra janë plot me antioksidantë, dhe ato gjenden në pigmentet që u japin ngjyrë këtyre frutave. Nutricionistët besojnë se kjo dietë do të ngadalësojë plakjen.

Pastroni dhëmbët me fill me fill

Proceset inflamatore janë një nga shkaqet kryesore të plakjes, dhe shoqërohen me sëmundje të zemrës dhe trurit dhe ndikojnë në sistemin imunitar.
Sëmundja e mishit të dhëmbëve është një nga shkaqet më të zakonshme të inflamacionit dhe mund të parandalohet duke pastruar dhëmbët me pe çdo ditë, thonë dentistët.

Largohuni nga stresi

Stresi dhe faktorët që e shkaktojnë atë janë rreth nesh, megjithëse është e vështirë të shmangen, ne mund të ndryshojmë reagimin ndaj tij. Stresi prek të gjitha fushat e jetës sonë dhe manifestohet në mënyra të ndryshme.
Shpesh është më lehtë të tregosh dhembshuri për problemet e të tjerëve duke harruar gjendjen e dikujt. Shtë e rëndësishme të mos mbingarkoheni nga mendime negative dhe të parëndësishme. Mendimi dhe fryma pozitive në radhë të parë. Provoni meditimin.

Merrni vitaminën D.

Mungesa e kësaj vitamine shoqërohet me sëmundje të lidhura me plakjen dhe shumica mund të shkurtojë jetëgjatësinë, sipas një studimi të botuar vitin e kaluar në revistën Aging and Disease.

Kërce!

Kërcimi në një sipërfaqe të fortë 40 herë në ditë do të forcojë kockat tuaja, duke zvogëluar shanset për tu dëmtuar ose për të zhvilluar sëmundje të dobët të kockave.

Eci

Stili i zgjatur i jetës së ulur rrit rrezikun e shfaqjes së shumë sëmundjeve që mund të shkurtojnë jetën. Mjekët besojnë se nuk duhet të uleni për më shumë se 2 orë rresht, por është mirë të ecni të paktën 2 minuta çdo dy orë.

Lënë duhanin

Shtë e qartë se tymi i nikotinës ka qenë i lidhur me zhvillimin e sëmundjeve të caktuara kërcënuese për jetën, të tilla si kanceri, sëmundjet e zemrës ose goditja në tru.

Kujdesuni për qelizat

Ndërsa plakemi, edhe qelizat tona, të cilat janë pjesë e kodit tonë gjenetik. Në fund të secilit kromozom ndodhen telomeret, të cilat mund të krahasohen me mburojat trupore të ADN-së.
Ndërsa plakemi, ato shkurtojnë dhe shënojnë fundin e kromozomit dhe telomeret më të gjata shoqërohen me një rrezik të zvogëluar të kancerit, çmendurisë, diabetit dhe sëmundjeve vaskulare. Ju do të bëni ndryshime pozitive nëse ushtroni, ushqeheni si duhet dhe kontrolloni nivelet e stresit.

Hani vetëm ushqim të mirë

Dieta mesdhetare është plot me vitamina dhe minerale, kështu që njerëzit që e hanë kanë telomere më të gjata.

Pesë gjëra që duhet të shmangni

Këto janë yndyrna të ngopura, yndyrna trans, sheqerna të shtuara, shurupe dhe ushqime të përpunuara.

Kontrolloni shëndetin tuaj

Përveç ekzaminimit të rregullt sistematik, ekzistojnë teste për sëmundje të ndryshme, kështu që nëse jeni në grupin e rrezikut, bëjini ato në kohë për të parandaluar shfaqjen ose zhvillimin e problemeve.

Kujdesuni për të tjerët

Gjyshërit që kujdesen për nipërit e mbesat jetojnë më gjatë sesa ata që nuk pranojnë ta bëjnë këtë, sipas një studimi të botuar në revistën Evolution and Human Behavior.

Video e ditës