Madhëria e Tij - Biçikleta: Kthimi i Madh i automjetit të preferuar

biçikletë
Foto: Printscreen / Instagram / Arkivi privat

Pavarësisht nëse ngasni një model më të vjetër ose të krijuar posaçërisht për ju, për rekreacion, sport apo modë, biçikleta sot e ka tejkaluar statusin e një automjeti dhe është kthyer në një ikonë.

Në vitin 1884, i famshëm Mark Twain, në fund të të dyzetave, vendosi të mësojë të ngasë një biçikletë. Me kalimin e kohës, ai ia del mbanë. Pavarësisht lëndimeve të tij, Twain promovoi një sport të ri: "Merr një biçikletë", u kërkoi ai lexuesve. "Nuk do të pendoheni nëse jetoni vërtet!"

Gjatë dekadës së ardhshme, miliona amerikanë të të gjitha moshave dhe profesioneve do të kthehen në pedalime. Ata themeluan klube biçikletash, mblodhën pajisje, kompozuan këngë, korrigjuan edhe modën e grave dhe rishikuan rregullat e sjelljes shoqërore.Ndikimi i biçikletave në emancipimin e grave nuk është i papërfillshëm.

 

Shiko këtë post në Instagram

 

Një postim i shpërndarë nga Cacá Strina (@cacastrina)

Biçikleta u dha grave një lëvizshmëri të paharrueshme, duke kontribuar në pjesëmarrjen e tyre më të madhe në jetën e kombeve perëndimore. Në fund të shekullit të 19-të, gratë përqafuan lirinë e tyre të shtuar, kështu që mënyra e veshjes do të ndryshonte. Fundet e gjata i pengonin të kthenin pedalet dhe korset i pengonin të lëviznin. Fundet u shkurtuan, dhe pjesët e sipërme u bënë më të gjera dhe të bëra me materiale më të lehta.

 

Sot, biçikletat konsiderohen si zgjidhje për shumë sëmundje të ashtuquajtura sociale: ndotja e ajrit, ngrohja globale, obeziteti, bllokimi. Është sigurisht një nga mënyrat më të pastra të transportit. Është afërsisht 50 herë më efikas në energji sesa drejtimi i një makine dhe katër herë më efikas se ecja në këmbë. Sekreti i suksesit të tij si një automjet koncept është se pranon me kënaqësi të gjitha ndikimet dhe risitë, duke mbetur autentike dhe lehtësisht e dallueshme.

Çiklizmi nuk është më vetëm një çështje rekreative apo sportive - është zyrtarisht elegant. Ai u promovua gjithashtu nga modelet e famshme (Engines Dane, Erin O'Connor, Carly Kloss) dhe stilistë të famshëm (Vivienne Westwood). Në vitin 2007, shtëpia e modës Chanel lëshoi ​​​​një biçikletë të kufizuar për një 6.000 3.400 marramendëse. Ajo u pasua nga shtëpia e modës Gucci me një seri të kufizuar koshash biçikletash të kuqe, të frymëzuara nga Pekini, për XNUMX dollarë.

Nëse dëshironi të dukeni retro, biçikleta është pjesë e stilit të përgjithshëm. Edhe Vogue promovoi çiklizmin e modës, nën sloganin se çiklizmi është stili i ri i rrugës. Ata u ofruan lexuesve të tyre ide për kombinime veshjesh sipas biçikletës që ngasin. Subkultura hipster promovon gjithashtu biçikletën si aksesorin e detyrueshëm të saj, të ashtuquajturat pajisje fikse (fikse - pa kuti marshi, me një lidhje të ngushtë midis rrotës së pasme dhe kutisë së marsheve).

Shumë qytete dhe vende sot mbështesin kulturën e çiklizmit. Vende të tilla si Danimarka, Holanda, Gjermania, Belgjika, Suedia, Kina dhe Japonia, ndërkohë që pranojnë se janë "miqësore për biçikletat", nënkuptojnë se kultura e çiklizmit është një pjesë integrale e peizazhit. Kjo do të thotë se kanë një infrastrukturë të zhvilluar mirë biçikletash, shtigje të veçanta për çiklistët, magazina dhe parkingje, të specializuara për këtë mjet transporti. Qyteti më i famshëm pas tij është Amsterdami, ku 63% e holandezëve përdorin biçikleta çdo ditë.

Fatmirësisht, kjo tendencë po bëhet gjithnjë e më e theksuar në vendin tonë, ndaj shohim gjithnjë e më shumë kolegë dashamirës të çiklizmit, duke përfshirë shumë personazhe të njohur:

 

Zorica Crnosija

Kam më shumë se 30 vjet që ngas biçikletën, 26 prej të cilave janë saktësisht e njëjta biçikletë. Dy kosha; njëra përpara për një çantë, tjetra mbrapa për laptop ose pajisje tjetër, çanta për blerje, pajisje parku për fëmijë, shishe uji, ushqime, akoma… e adhuroj sepse është një mjet transporti i lirë, lehtësisht i aksesueshëm dhe unë mos bini kurrë në trafik me atë të mbingarkuar. Është ekologjik, përveç efekteve të mira në shëndetin tim, është i mirë edhe për të gjithë planetin. E përdor për transport dhe transport të gjërave, bëj pazar me të kur më duhet të tërheq produkte të rënda nga tregu deri në shtëpinë time, derisa para disa vitesh pata një ndenjëse për fëmijë mi Është pjesë e përditshmërisë sime, e përditshme. rutinë, nevojat e mia të përditshme. Dhe në Shkup, si qytet i projektuar në mënyrë të papërshtatshme dhe i paplanifikuar, jam i bindur se më së paku kohë dhe shqetësime kaloj në trafik vetëm nëse jam me biçikletë. Një makinë në Shkup është një zhgënjim i madh.

zorica crnoshija
Foto: Zorica Crnosija / Burimi: Arkivi Privat

Kostadin Surbanovski

Biçikleta është një buzëqeshje. Ai është shoku dhe shoku im më i ngushtë. Ai është me mua kudo që shkoj në qytet. Sado patetike që tingëllon, vërtet nuk mund ta imagjinoja jetën time pa të. Njerëzit në këtë qytet nuk e kuptojnë kurrë se një makinë është një aksident. Trafiku dhe personal. Unë kam një makinë dhe e ngas vetëm kur duhet, si mjet i fundit. Aty është i parkuar, i mbuluar me gjethe, gjë që flet shumë se sa shumë e dua. Qyteti, edhe pse në thelb egocentral, po bëhet gjithnjë e më i pamundur dhe i padurueshëm për makinat. Për të mos përmendur parkimin. Biçikletat, nga ana tjetër, më në fund po përjetojnë një rilindje në vendin tonë, që është një trend i madh. Është pasojë e pandemisë që ka përshpejtuar shumë procese në shoqëri, por edhe e kushteve të përmirësuara për këtë aktivitet, për të cilin ndoshta më të përgjegjshëm janë aktivistët e disa nismave për biçikleta që do të theksoja “Në timon”. që frymojnë me zell, mjeshtëri e pandërprerë.në qafën e baballarëve dhe nënave të qytetit e komunës... për të mirën e përbashkët!

Kostadin Surbanovski
Foto: Kostadin Surbanovski / Burimi: Tomislav Georgiev

 

 

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës