Mungesa e kësaj vitamine shkakton probleme me zemrën: Sigurohuni që të merrni mjaftueshëm

Foto: Profimedia

Sipas një studimi të fundit të botuar në revistën Nutrients, mungesa e vitaminës B12 mund të çojë në kolesterol të lartë dhe trigliceride.

Vitamina B12 është e rëndësishme për ruajtjen e niveleve të energjisë dhe qëndrueshmërisë. Për të siguruar një sasi të mjaftueshme (2,4 mikrogramë në ditë), shtoni në dietën tuaj produkte shtazore si mishi, peshku, vezët dhe produktet e qumështit. Një studim i fundit në revistën Nutrients zbulon lidhjen midis nivelit të Vitamina B12 dhe profilin e lipideve (llojet e yndyrave që gjenden në gjak).

Studiuesit ekzaminuan 341 gra të shëndetshme të moshës 19 deri në 30 vjeç dhe mblodhën të dhëna për dietën e tyre, aktivitetin fizik dhe nivelet e vitaminave. Ata zbuluan se nivelet e ulëta të Vitamina B12 janë të lidhura me nivele më të larta të kolesterolit total, kolesterolit LDL (të keq) dhe triglicerideve, edhe pas rregullimit të efekteve që kanë në trup indeksi i masës trupore, yndyra e barkut dhe përqindja totale e yndyrës trupore.

Arsyeja është e rëndësishme, tha Liz Weinandy, RD, një dietologe në Qendrën Mjekësore të Universitetit Shtetëror Wexner në Ohio, e cila nuk u përfshi në studim. Ajo tha se për burrat dhe gratë, nivele më të ulëta të B12 mund të shoqërohet me nivele më të larta të një aminoacidi të quajtur homocisteinë në gjak, i cili konsiderohet një shënues për zhvillimin e hershëm të sëmundjeve të zemrës, sepse mund të dëmtojë arteriet dhe venat - duke përfshirë ato rreth zemrës. (Kërkimet e publikuara vitin e kaluar tregojnë se njerëzit mbi 60 vjeç që ushtrojnë në mënyrë të moderuar ose intensive për 20 minuta çdo ditë, kanë dukshëm më pak gjasa të zhvillojnë sëmundje kardiovaskulare).

Për çiklistët dhe njerëzit që merren me sporte të tjera të qëndrueshmërisë, është veçanërisht e rëndësishme që të marrin mjaftueshëm vitamina pasi ato mund të ndikojnë në nivelet e energjisë dhe qëndrueshmërinë. Doza e rekomanduar ditore (RDA) e vitaminë B12 në shumicën e të rriturve të shëndetshëm është 2,4 mikrogramë (mcg) në ditë, por gratë shtatzëna kanë nevojë për pak më shumë, 2,6 mcg.

"Shumica e njerëzve e marrin lehtësisht atë sasi nëse hanë produkte shtazore si mishi, peshku, vezët dhe ushqimet e qumështit," tha Weinandi. Ajo shtoi se njerëzit që mund të mos kenë mjaftueshëm B12 janë veganë, vegjetarianë, njerëz me sëmundje GI (gastrointestinale) (sepse mund të kenë probleme të keqpërthithjes), dhe njerëz që marrin medikamente të caktuara (përfshirë metforminën për sheqerin e lartë në gjak dhe ilaçe që shtypin acidin për sëmundjen e refluksit). Edhe nëse keni probleme me kolesterolin dhe trigliceridet e larta, Weinandy nuk ju rekomandon marrjen B12 me iniciativën e vet nëpërmjet suplementeve dietike derisa të evidentohet realisht mungesa e tij. Ajo tha një mënyrë të mirë për të hyrë B12 është maja ushqimore.

"Nëse një person ka sëmundje të zemrës ose është i shqetësuar për parandalimin, ai duhet të rishikojë marrjen totale të ushqimit, duke përfshirë jo vetëm B12“Por sa yndyrë të shëndetshme dhe jo të shëndetshme konsumon ajo?”, tha ajo.

 

 

Video e ditës