Shkencëtarët zbulojnë: Ecja zvogëlon rrezikun e diabetit të tipit 2 dhe shpejtësia juaj mund të ndikojë në të

Foto: Pexels / Daniel Reche

E para globale studimi zbuloi se ecja e shpejtë lidhej me një rrezik të reduktuar ndjeshëm të zhvillimit të diabetit të tipit 2, shkruan ai Kujdestar.

Diabeti i tipit 2 është një nga kërcënimet më të mëdha shëndetësore, i cili sipas OBSH-së është rritur ndjeshëm në tre dekadat e fundit.

Më shumë se 537 milionë njerëz janë diagnostikuar me diabet të tipit 2, por miliona të tjerë besohet se nuk janë në dijeni se e kanë problemin. Kjo sëmundje është shkaku kryesor i verbërisë, dështimit të veshkave, sulmit në zemër, goditjes në tru dhe amputimit të gjymtyrëve të poshtme.

Studiuesit e kanë ditur prej vitesh se ecja dhe ecja e shpeshtë lidhet me një rrezik të reduktuar të zhvillimit të diabetit të tipit 2. Megjithatë, deri më tani nuk ishte e qartë se çfarë shpejtësie ecjeje ishte e nevojshme për të ulur rrezikun, por tani dihet se sa të rritet ritmi i efektit do të ishte pozitiv.

Një analizë mbarëbotërore zbuloi se ecja e shpejtë është më e mirë për të reduktuar rrezikun sesa ecja e ngadaltë.

Studiuesit zbuluan se njerëzit që ecnin me një shpejtësi prej 3 kilometrash në orë kishin një shans më të ulët për t'u prekur nga kjo sëmundje, ndërsa ata që ecnin më shpejt, më shumë se 6 kilometra në orë, ulnin rrezikun me 39 për qind.

Megjithëse aktiviteti fizik dihet se zvogëlon rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2, studiuesit nga Imperial College London, Universiteti i Shkencave Mjekësore i Iranit dhe Kolegji i Ri Universitar i Oslos donin të zbulonin se cila është shpejtësia optimale e ecjes për këtë.

Ekipi shqyrtoi 10 studime të botuara midis 1999 dhe 2022 që ndoqën njerëz për 3 deri në 11 vjet, duke përfshirë gjithsej 508.121 njerëz nga Britania, Japonia dhe Shtetet e Bashkuara.

Krahasuar me një ecje të lehtë prej 3 kilometrash në orë, një shpejtësi prej 3 deri në 5 kilometra në orë e zvogëlon rrezikun me 15 për qind, pavarësisht nga koha e ecjes. Rreziku zvogëlohet ndjeshëm, me 24 për qind, me përshpejtim ndërmjet 5 dhe 6 kilometra në orë, ndërsa në ata që shkojnë më shpejt se 6 kilometra në orë ulet me 39 për qind.

“Edhe pse strategjitë aktuale për të rritur kohën e ecjes janë të dobishme, mund të jetë e arsyeshme të inkurajohen njerëzit të ecin më shpejt për të rritur përfitimet e ecjes”, thanë studiuesit.

Ekzistojnë gjithashtu disa kufizime për këtë hulumtim – shkencëtarët thonë se është shumë e mundur që njerëzit që ecin më shpejt të jenë fizikisht më të aftë dhe të kenë më shumë masë muskulore, gjë që çon në shëndet më të mirë. Por ata besojnë se ka shpjegime për zbulimin e tyre. Shpejtësia e ecjes është një tregues i rëndësishëm i shëndetit.

“Studimi thekson atë që ne tashmë e dimë, se aktiviteti fizik, i cili mund të përfshijë ecjen e shpejtë, mund të zvogëlojë rrezikun e zhvillimit të diabetit të tipit 2 dhe rritja e intensitetit, si ecja edhe më e shpejtë, jep rezultate më të mira. Shpresojmë për kërkime të reja për të konfirmuar nëse përshpejtimi është i mjaftueshëm për të zvogëluar rrezikun. Ecja është një aktivitet i lirë dhe i thjeshtë që përshtatet lehtësisht në aktivitetet tuaja të rregullta - tha Neil Gibson, këshilltar i aktivitetit fizik.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës