Në vend të Oscars, më shumë se 8 milionë njerëz ndoqën episodin e fundit të serialit hit "The Last of Us"

Seriali "The Last of Us" / Foto: Furnizuar nga LMK / Landmark / Profimedia

Seriali hit i HBO "The Last of Us" theu rekordin e vet të shikueshmërisë me episodin e fundit.

Ata panë episodin e fundit të “The Last of Us”. 8,2 milion njerëz, dhe rezultati është edhe më mbresëlënës po të kihet parasysh se koha kur u shpall përkoi me transmetimin televiziv të Oscars të këtij viti. Me këtë, seriali pothuajse dyfishoi numrin e shikuesve të episodit premierë, të cilin e ndoqën 4,7 milionë njerëz.

Seriali fillimisht mbeti pas hitit të dytë të HBO Shtëpia e Dragoit, megjithatë, arriti 30,4 milionë shikues për episod gjatë sezonit, duke tejkaluar rezultatet e prequel të Loja e froneve. Gjithashtu, shikueshmëria e serialit u rrit me 75 për qind gjatë sezonit të parë.

The Last of Us është një përshtatje e videolojës së vitit 2013 me të njëjtin emër, e cila konsiderohet nga shumë si loja më e mirë e Sony PlayStation e të gjitha kohërave.

Aksioni i serialit zhvillohet 20 vjet pas shkatërrimit të qytetërimit modern dhe ndjek kriminelin Joel (Pedro Pascal), i cili duhet të kontrabandojë një vajzë adoleshente Ellie (Bella Ramsay) nga zona e karantinës.

"The Last of Us": Fantashkencë apo diçka që mund të ndodhë në jetën reale?

 

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës