Të paktën pesë orë në ditë të miturit "shërfojnë" në internet, prindërit rrallë instalojnë softuer kontrolli
Tridhjetë e nëntë për qind e të anketuarve të përfshirë në një anketë nga Agjencia për Komunikime Elektronike thanë se të miturit në familjet e tyre shpenzojnë mesatarisht më shumë se pesë orë të lidhur në internet.
-Përafërsisht gjysma e të anketuarve ose 46,3 për qind e dinë se ekziston një program i kontrollit prindëror që do të sigurojë internet të sigurt për personat nën 18 vjeç. Prej tyre, vetëm 10,2 për qind e kanë instaluar tashmë një softuer të tillë, ndërsa nga ata të anketuar që nuk e kanë instaluar një softuer të tillë dhe e dinë se ekziston, rreth 61 për qind do ta instalonin atë. Rreth 10 për qind e të anketuarve që kanë një qëndrim pozitiv ndaj instalimit të softuerit të kontrollit prindëror e dinë se ku mund ta gjejnë atë, sipas gjetjeve kryesore të Raportit të Sondazhit të Opinionit Publik për Mbrojtjen e Përdoruesve të Shërbimeve Elektronike.
Në katër vitet e fundit, thuhet në gjetjet, ka një trend në rritje të numrit të familjeve ku aksesi në internet përdoret edhe nga të miturit. Në vitin 2022, rreth 43,2 për qind e të anketuarve janë përgjigjur se të miturit përdorin internetin në familjet e tyre dhe 85,6 për qind e tyre të mitur përdorin internetin çdo ditë.
Sipas anketës, numri i përdoruesve të shërbimit të internetit në familje është rritur nga 79 për qind në 89 për qind në pesë vitet e fundit. Nga të anketuarit që kanë akses në internet në familjet e tyre, vetëm 29,5 për qind e dinë shpejtësinë e lidhjes në internet që duhet të ofrohet nga operatori, dhe 76,8 për qind e tyre besojnë se marrin shpejtësinë dhe sasinë e pritur të të dhënave nga ofruesi i internetit.
Siç thuhet në gjetjet, në katër vitet e fundit ka pasur një rritje të numrit të të anketuarve që janë përballur me një lloj problemi gjatë përdorimit të internetit në shtëpi, pra në vitin 2022 vetëm 29 për qind e të anketuarve nuk kanë pasur problem. me lidhjen e tyre të internetit në shtëpi. Problemet më të shpeshta me internetin janë shpejtësia e paqëndrueshme e lidhjes (34,2 përqind), ndërprerjet/mosdisponueshmëria e shërbimit (30,6 përqind) dhe problemet me pajisjet teknike.
Për shkak të ndërprerjeve apo mosdisponueshmërisë së shërbimit në 12 muajt e fundit, 38,4 për qind e familjeve kanë kontaktuar ofruesin e internetit dhe për 55,7 për qind e tyre problemi që kanë raportuar është zgjidhur në të njëjtën ditë.
-Rreth 27 për qind e amvisërive me akses në internet janë ankuar me telefon tek ofruesi i tyre dhe 30,7 për qind e të anketuarve janë shprehur se janë plotësisht të kënaqur me përgjigjen që kanë marrë nga ofruesi i internetit. Vetëm 1,6 për qind e familjeve me akses në internet dërguan një ankesë me shkrim te ISP, sipas disa prej gjetjeve kryesore të anketës.
Sondazhi është realizuar nga data 13 prill deri më 15 mars të këtij viti në një kampion të rastësishëm përfaqësues prej 1100 të anketuarve të moshës 18 vjeç e lart, në mesin e përdoruesve të cilitdo prej shërbimeve të komunikimit elektronik: telefonisë fikse, telefonisë celulare, internetit dhe televizionit.
Mostra është përfaqësuese për sa i përket gjinisë, moshës, përkatësisë etnike dhe vendbanimit, në lidhje me të dhënat statistikore zyrtare në kohën e anketimit, të disponueshme në Entin Shtetëror të Statistikave - Të dhënat nga regjistrimi i vitit 2021.