Në këtë ditë për herë të parë u prodhua "Fico" i preferuar - simboli i automjetit të Jugosllavisë

Zastava 750
Zastava750 / Ekrani i printuar / Wikipedia

66 vjet më parë, për herë të parë në rrugët jugosllave, filloi të voziste automjeti pafundësisht i lezetshëm "Zastava 750", ose i njohur gjerësisht "Fico".

Sigurisht, nuk e mbaj mend “Fico” -n e parë, por e di me siguri se e gjithë lagja në fillim të viteve 80 ’kishte një kopje. Imazhi i një fiku të bardhë është si një kornizë e mbushur me nostalgji jugosllave.

Zastava 750
Flamuri 750 / Ekrani printues / Pinterest

Si filloi historia?

Më 18 tetor 1955, në fabrikën Zastava në Kragujevac, u prodhuan për herë të parë të parët nga gjithsej 923.487 vetura, të cilat shpejt u bënë mjeti i preferuar i transportit në ish -Jugosllavi. Kjo makinë, e cila u shfaq gjatë zhvillimit industrial në ish -Jugosllavi, ishte bërë nën një licencë të Fiat -it italian (ose Topolino), pas së cilës është mbiquajtur.

Fiat 600 i licencuar, me modifikime dhe ndryshime të vogla në prodhim, mbeti i tillë deri më 18 nëntor 1985, kur u prodhua modeli i fundit. Bimët në Kragujevac nuk e kanë bërë këtë makinë të vogël, të bukur për një kohë të gjatë, por shumë shpesh në rrugë mund të shihni një ekzemplar të ruajtur që shumë njerëz ngasin për arsye sentimentale.

"Figo" nuk është vetëm një makinë, është gjithashtu një simbol i rinisë, një herë tjetër, një monument retro për shumë breza shoferësh.

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 60 DENARË

Video e ditës