Mutsunski kundër Mickoski dhe Nikoloski për Korridorin 8
Nuk është aq e thjeshtë të shmanget detyrimi nga Samiti i NATO-s në Uashington, ku Maqedonia e Veriut u pajtua me angazhimet e Aleancës për mobilitet ushtarak në këtë korridor, dhe tani ka arritur në adresën e Ministrisë së Punëve të Jashtme që mund të ketë nuk ka improvizime të tipit të Mickoskit dhe Nikoloskit
Qeveria definitivisht nuk është e koordinuar. Dhe kjo për çështje të rëndësishme gjeostrategjike. Përderisa Mickoski edhe një herë përsëriti dhe përforcoi qëndrimin për anulimin e prioritetit të seksionit hekurudhor të Korridorit 8 dhe e vlerësoi si “çmenduri” investimin në një projekt që përfundon në “ngërç”, miku i tij partiak dhe ministër i Punëve të Jashtme mbajti një deklarata se “Republika e Maqedonisë së Veriut është fuqimisht e përkushtuar për arritjen e synimeve të përcaktuara në kuadër të NATO-s dhe për krijimin e infrastrukturës rajonale, si pjesë e rrjetit evropian të korridoreve, të cilat kanë për qëllim forcimin e ndikimit ekonomik dhe lehtësimin e tregtisë dhe transportit në rajon. ."
Në njoftim thuhet gjithashtu se “Republika e Maqedonisë së Veriut ndërmerr të gjitha aktivitetet e nevojshme për ndërtimin e disa projekteve të mëdha infrastrukturore rajonale që janë me rëndësi të përbashkët strategjike për vendin, rajonin dhe Bashkimin Evropian”.
Për të qenë të moderuar ndaj Sofjes, MPJ maqedonase thotë se “presim sinqerisht që Republika e Bullgarisë të ndërmarrë të gjitha veprimet e nevojshme për përmirësimin e infrastrukturës së Korridorit 8, si dhe përmbushjen e detyrimeve që dalin nga Marrëveshja Bilaterale nga 1993 për ndërtimin e pikës kufitare Berovë – Klepalo”.
Mutsunski është mjaft i qartë dhe i ndryshëm në mesazhet e tij nga Mickoski dhe Nikoloski dhe thekson se "ndërtimi i infrastrukturës rrugore dhe hekurudhore në kornizat rajonale do të realizohet me sukses vetëm nëse të gjitha vendet përgjatë Korridorit 8 vazhdimisht ndërmarrin aktivitete të përbashkëta për zhvillimin dhe modernizimin e tyre".
Ndryshe nga Mickoski dhe Nikoloski, Mutsunski thotë se “është angazhimi ynë afatgjatë, për të cilin po punojmë me përkushtim dhe presim një shkallë të barabartë bashkëpunimi dhe konstruktiviteti nga palët e tjera të përfshira në këtë proces” dhe kështu tregon se kjo çështje duhet të diskutohet. dhe të gjendet një zgjidhje, dhe të mos shpallet kategorikisht se Qeveria e Maqedonisë së Veriut do t'i kërkojë BE-së ripërdorimin e mjeteve nga Korridori 8 për zgjerimin e Korridorit 10.
Është e qartë se ka pasur një komunikim indikativ të marrëdhënieve të BE-së dhe NATO-s me Shkupin që ministri Mutsunski të dalë me një deklaratë të tillë, e cila është kundër Mickoskit dhe Nikollovskit.
Çështja është komplekse, por nuk është aq e thjeshtë të shmanget detyrimi nga Samiti i NATO-s në Uashington, ku Maqedonia e Veriut u pajtua me angazhimet e Aleancës për mobilitet ushtarak në këtë korridor, dhe tani Ministria e Punëve të Jashtme ka marrë një indikacion. se nuk mund të ketë improvizime të llojit të atyre të Mickoskit dhe Nikoloskit.
Po, objektivisht ka sfida reale teknike dhe financiare dhe sfida politike të cilat, përkundër faktit se Bullgaria ka një qeveri teknike, Shkupi dhe Sofja duhet t'i trajtojnë së bashku.
Ajo sfidë zgjidhet me një qasje të mençur edhe në fushën e financimit, siç është shpërndarja e barrës për ndërtimin e hekurudhës “tetë” me mbështetje financiare strategjike shtesë nga BE-ja dhe NATO-ja për të mbuluar kostot e të dyjave. anët.
Është një qasje e mençur, jo një reagim naiv i njëanshëm.
Do të jetë shumë interesante të shihet se çfarë mendojnë PR spinnerët e Mickoski dhe Nikoloski për të dalë nga kjo situatë. Dhe ne mund të presim që Mickoski dhe Nikoloski t'i japin një lopatë Mutsunskit, që ai të gërmojë vetë tunelin e Deve Bair.
Racin.mk
(Autori është gazetar)