FMN: Transparencë e lartë në operacione dhe besim i publikut në Bankën Popullore

Banka Kombëtare e RSM
Banka Kombëtare e RSM / Foto: Free Press Arkivi

Banka Kombëtare zbaton praktika të avancuara në lidhje me transparencës dhe kënaqet besimi i lartë i publikut, falë udhëzimeve të politika të qëndrueshme të cilat mundësojnë stabiliteti makroekonomik, thuhet në Raporti i misionit të Fondit Monetar Ndërkombëtar (FMN), i zbatuar sipas Kodit të Transparencës dhe i publikuar më 28 janar 2022.

Banka Kombëtare është banka e dytë qendrore në botë, për të cilën FMN-ja ka bërë një vlerësim të praktikave të transparencës të aplikuara, me parimet e parashikuara në Kodin e Transparencës të rishikuar të FMN-së, miratuar në korrik 2020.

- Ky vlerësim është bërë me iniciativën e Bankës Popullore, e cila konfirmon përkushtimin e vazhdueshëm të bankës për të përmirësuar transparencën në punë. FMN-ja kreu një mision në të cilin shqyrtoi në detaje vendosjen e praktikave dhe proceseve që mundësojnë transparencën e Bankës Popullore në aspektin e operacioneve, komunikimit të politikave, aktiviteteve, rezultateve, si dhe në aspektin e marrëdhënieve afariste. Gjithashtu, në kuadër të misionit, përfaqësuesit e Fondit zhvilluan disa intervista me disa palë të interesuara, si institucione të tjera shtetërore, përfaqësues të ofruesve të shërbimeve financiare dhe media, thuhet në njoftimin e Bankës Popullore.

Sipas gjetjet nga Misioni i Fondit, nga gjithsej 90 parime për transparencë, për 42 parime Banka Popullore zbaton praktika më gjithëpërfshirëse sesa kërkohet., ndërsa 32 parime janë brenda kërkesave të Kodit. Parimet tjera, siç thuhet nga Misioni, nuk ishin në kuadër të vlerësimit, duke qenë se transparenca në sektorin bankar dhe infrastrukturën e tregut vlerësohet me standarde të tjera, ndërsa parimet për mbrojtjen e konsumatorit Banka Popullore ende nuk ka mandat ligjor.

Pajtueshmëria e lartë e praktikave të aplikuara nga Banka Popullore me dispozitat e Kodit, është një konfirmim domethënës i përpjekjeve të Bankës Popullore në periudhën e kaluar për përmirësimin e komunikimit, transparencës në operacione dhe rrjedhimisht besueshmërisë së institucionit ndaj publike. Komunikimet janë të larta në prioritetet e funksionimit modern të bankave qendrore, sepse sa më lehtë të kuptohen vendimet e politikës monetare, aq më i madh është efikasiteti dhe efektiviteti i realizimit të synimeve të përcaktuara.

Prandaj, Banka Popullore, në përputhje me Planin Strategjik 2022-2024, si një nga qëllimet strategjike e ka identifikuar ndërmarrjen e vazhdueshme të aktiviteteve për informim në kohë për vendimet, aktivitetet, perceptimet dhe vlerësimet e Bankës Popullore, të cilat janë të rëndësishme për ekonominë. subjektet dhe qytetarët, duke përfshirë proceset e vendimmarrjes.

Në këtë drejtim, është planifikuar të zbatohet një Projekt për Promovimin e Transparencës dhe të Informacionit të Disponueshëm për Funksionet, Aktivitetet dhe Operacionet e Bankës Popullore, në përputhje me rekomandimet e misionit të FMN-së, si dhe të kryhet një anketë për Strategjia dhe organizimi i komunikimit të Bankës, seminare dhe takime të shkurtra me gazetarë, thuhet në deklaratë.

Video e ditës