Të rinjtë japonezë do të marrin petë falas për të votuar në zgjedhje

Japoni
EPA-EFE / FRANCK ROBICHON

Një nga zinxhirët më të mëdhenj të petëve ramen në Japoni, kompania Ipudo, e shqetësuar për interesin e ulët të të rinjve për zgjedhjet e ardhshme për dhomën e lartë të parlamentit, vendosi të shpërndajë petë falas për të rinjtë, në përpjekje për t'i bërë ato. tregojnë më shumë vullnet për çështjet politike, shkruan Kujdestar.

Të rinjtë në Japoni po tregojnë pak interes për të dalë dhe për të votuar në zgjedhjet e së dielës.

Idupo, e cila ka mbi 50 restorante në të gjithë vendin, ofron sasi të pafundme petë falas dhe u kërkon të rinjve vetëm të konfirmojnë se do të votojnë të dielën.

Japonezët e rinj ankohen shpesh se politikat e politikanëve japonezë fokusohen tek popullata e moshuar. Thonë se ndihen të harruar në shoqëri nga politikanët. Vetë fakti që shumica e deputetëve dhe ministrave në Japoni janë njerëz në moshën e tyre të vjetër i demotivon të rinjtë japonezë nga votimi.

"Politikanët i shohin njerëzit e moshuar, pjesëmarrja e të cilëve është e lartë, si klientë të rëndësishëm nga të cilët mund të fitojnë vota," tha Hiroshi Yoshida, një profesor i ekonomisë në Universitetin Tohoku. “Nga ana tjetër, të rinjtë janë si klientë të rastësishëm, ndaj janë më pak të rëndësishëm, ndaj politikat që favorizojnë të moshuarit marrin në mënyrë të pashmangshme prioritet”.

Nga kompania Ipudo për gazetën japoneze Mainichi Shimbun deklaruan se oferta e tyre "do të bënte të mundur që njerëzit të votonin, edhe pse votimi nuk është zakon i tyre".

Të rinjtë nuk janë të interesuar të votojnë

Pjesëmarrja e të rinjve në zgjedhjet në Japoni ka qenë mjaft e ulët në të kaluarën. Në zgjedhjet e mëparshme të dhomës së ulët të mbajtur në tetor, vetëm 36% e atyre në të 20-at dolën për të votuar, duke i bërë ata grupmoshën më pak të interesuar për të votuar, tregojnë të dhënat nga ministritë japoneze.

Ata nga 18 deri në 19 vjeç treguan shifra pak më të mira në zgjedhje. 43,2% e të rinjve të asaj moshe kanë votuar në zgjedhje.

Numri i të rinjve rreth të 20-ave që kanë dalë për të votuar në zgjedhje të ndryshme në tre dekadat e fundit është pak më pak se 50%.

Me fushatën aktuale zgjedhore të dominuar nga kriza e kostos së jetesës, votuesit e rinj të paangazhuar po dëmtojnë të ardhmen e tyre financiare, thotë një studim i ri i botuar në një gazetë japoneze.

Ata humbasin rreth 78 jen (575 dollarë) në vit për çdo rënie prej 1% në pjesëmarrjen e të rinjve në votime, tha Yoshida, një profesor i ekonomisë në Universitetin Tohoku.

Duke analizuar të dhënat e zgjedhjeve 40-vjeçare, Yoshida arriti në përfundimin se qeveria ka më shumë gjasa të rrisë taksat dhe të emetojë obligacione, duke rritur barrën e ardhshme të borxhit të të rinjve, sa herë që pjesëmarrja në grupin e fundit bie me 1%. Për më tepër, pensionet rriten më shumë se përfitimet për të rinjtë, si shtesa për kujdesin e fëmijëve, në të njëjtat rrethana, tha ai.

Video e ditës