Kamionistët maqedonas do të lëvizin pa leje nëpër Serbi, priten leje të tjera edhe për Ukrainën

Nga 1 gushti i këtij viti, transportuesit tanë që kanë licenca për transport ndërkombëtar dhe automjete me standardin Euro nga “Euro 1” në “Euro 6”, për herë të parë që nga ekzistenca e vendit, do të fillojnë transportin e mallrave për në dhe nga. një vend i tretë nga Serbia pa leje transporti
Nga 1 gushti i këtij viti, të gjithë transportuesit tanë që kanë licenca për transport ndërkombëtar dhe automjete me standardin Euro nga “Euro 1” në “Euro 6”, për herë të parë që nga ekzistenca e vendit, do të fillojnë transportin e mallrave drejt dhe nga një shtet i tretë nga Serbia pa leje transporti, që pritet të rrisë transportin në territorin e BE-së, thotë për Sloboden Pechat Biljana Muratovska, sekretare e përgjithshme e “Makam Trans”. Duke shpjeguar se çfarë do të thotë Protokolli për liberalizimin e transportit të mallrave nga dhe në një vend të tretë për të gjitha automjetet ekologjike, Muratovska thekson fleksibilitetin më të madh të transportit, i cili nga ana tjetër do të rrisë shfrytëzimin e flotës së automjeteve, sepse të dyja për transportuesit tanë dhe ata serbë, do të ketë më shumë punë në tregun e transportit në Evropë.
- Deri më tani me Serbinë janë shkëmbyer çdo vit 300 leje ndërkombëtare për transportin e mallrave, nga dhe në një vend të tretë për të gjitha llojet e automjeteve. Është liberalizuar vetëm transporti dypalësh dhe transit për automjetet Eurostandard, dhe për të ashtuquajturat “Automjetet e zeza” janë këmbyer me 5.000 leje. Liberalizimi është në përputhje me parimet e “Ballkanit të Hapur” – shpjegon Muratovska.
Deri në fund të qershorit, Ministria e Transportit dhe Lidhjeve do të organizojë takime edhe me përfaqësues të Ukrainës dhe Turqisë, me qëllim liberalizimin e dërgesave të caktuara të mallrave ose rritjen e numrit të lejeve të transportit ndërkombëtar.
- Konfliktet ushtarake, krizat në ekonomi dhe në sistemin financiar duhet të marrin fund dhe ky është një shans për ne që të transportojmë mallra për sanimin e të gjitha pasojave negative në zonat e shkatërruara. Kushtet duhet të përcaktohen me kohë, që do të thotë se negociatat me Ukrainën janë të rëndësishme për transportet që do të rriten në periudhën e ardhshme dhe do të mundësojnë rritje të vëllimit të punës - shton Muratovska.
Liberalizimi i transportit dypalësh, tranzit dhe nga një vend i tretë do të thotë kursim i kohës dhe kostove për pritjen e ngarkimit të mallrave.
“Nëse Bosnja dhe Hercegovina, Kosova dhe Mali i Zi i bashkohen “Ballkanit të Hapur”, tregu do të hapet edhe më tej dhe shpresojmë se liberalizimi i plotë i transportit do të jetë i mundur edhe me Shqipërinë – thotë Muratovska. Ministria e Transporteve këtë vit intensifikoi takimet dypalëshe për përmirësimin e kushteve për transportin ndërkombëtar të mallrave dhe gjërat nisën me Gjermaninë, e cila ishte vendi i parë që rriti lejet e transportit ndërkombëtar.
Futja e “Euro 7” – një kosto e re për kamionistët
Rregullorja e propozuar për standardet “Euro 7” do të rrisë kostot e prodhimit të makinave, furgonëve, kamionëve dhe autobusëve, raportojnë mediat e huaja. Gjatë jetës së automjetit, kostot e karburantit për pronarët mund të rriten me 3,5 për qind, që do të nënkuptonte 20.000 € shtesë për kamionët me distanca të gjata dhe 650 € për makinat dhe furgonat. Shoqata Evropiane e Prodhuesve të Automjeteve paralajmëron se KE-ja i ka injoruar këto kosto në vlerësimin e performancës së Euro 7 dhe e vërteta është se ato do të sjellin presione financiare shtesë mbi konsumatorët dhe kompanitë në një kohë të inflacionit të lartë dhe rritjes së çmimeve të energjisë.
– Këto janë sfida të reja dhe investime të reja për rinovimin e flotës së automjeteve, një pashmangshmëri që po zbatohet në vazhdimësi. KE kërkon dhe insiston në prodhimin e automjeteve miqësore me mjedisin, të cilat do të kontribuojnë në sigurinë e përgjithshme të trafikut. Nga viti 2013/2014 kur kanë filluar të prodhohen automjetet Euro 6 e deri më sot, standardet e reja Euro janë shfaqur çdo pesë vjet, por standardet më të larta Euro nuk janë futur për dhjetë vjet. Vendimi për të futur në prodhim automjete me standardin "Euro 7" do të thotë se ato do të drejtohen në vendet evropiane, por për të gjithë të tjerët, duke përfshirë edhe transportuesit tanë që lëvizin atje, do të jetë një goditje e re dhe do të arrijmë në kredi të shtrenjta nëse duam. të mos na dështoi puna - shton Muratovska.