Krijime për një audiencë me një sy kureshtar dhe një mendje të hapur: Marka e modës Rosica Mrшиiви feston ditëlindjen e saj të 12-të

rosca мрshiq
Foto: arkivi privat

"Pop-up Showroom" i sapohapur i Rosica Mrшиiќ në East Gate Mall është vendi i ri ku mund të gjeni një përzgjedhje të pjesëve të saj më të kërkuara të modës 'më të shitura' nga koleksionet më të fundit, duke e sjellë Mrшиiќ më afër të gjithë dashamirëve të modës dhe ndjekës..

Se ky është një talent i jashtëzakonshëm dhe një vlerë e re në skenën e modës maqedonase, është bërë e qartë që nga koleksioni i diplomimit me të cilin Rosica Mrшиi се lansua si një emër i ri stilist. Edukimi i saj në Shkollën e Arteve Vizuale dhe Dizajnit në Utrecht, Holandë dhe në Shkollën e Institutit të Artit në Çikago, SHBA, u vu në dukje menjëherë si një shprehje autentike e dizajnit, stil delikate avangarde dhe koherencë në shprehje. Marka e saj me të njëjtin emër ishte një përgjigje ndaj nevojës së skenës së modës maqedonase për një markë të freskët dhe moderne, urbane dhe kozmopolite që punon mbi parimet e modës së qëndrueshme.

rosca мрshiq
Foto: arkivi privat

Sot, Rosica Mrќiќ është një stiliste e njohur ndërkombëtarisht, estetika e së cilës njihet nga nënshkrimi i saj i guximshëm, por femëror, me mjeshtëri të saktë dhe elegancë të relaksuar që pasqyron vizionin e saj për gra të forta dhe të pavarura, të prirura ndaj estetikës novatore, të rafinuar por të përjetshme. në çmime ndërkombëtare. dhe njohje.. Prej 12 vitesh Rosica Mrќi është në linjën e krijimit të pjesëve unike në seri të kufizuara për ta bërë çdo femër të ndihet e veçantë. Këto ditë ai feston jubileun e punës së tij të suksesshme.

rosca мрshiq
Foto: arkivi privat

Cila është ndjesia pas një kohe të gjatë për të ekspozuar krijimet e tyre para një publiku të gjerë?

Pandemia ndikoi në ndryshimin e mënyrës së promovimit të koleksioneve nga të gjithë stilistët dhe shtëpitë e modës. Prej gati dy vitesh jemi dëshmitarë të promovimeve të ngrira, eventeve të shtyra të modës, mënyrave alternative të prezantimit të koleksioneve, javëve virtuale të modës. Puna dhe koleksionet e mia, në periudhën e kaluar pandemike, vazhduan të krijoheshin me ritmin e zakonshëm dhe gjetën një mënyrë për të arritur audiencën e tyre. Jo në mënyrën e zakonshme përmes prezantimeve dhe eventeve, por duke i ekspozuar koleksionet në show room-in e tij si dhe në pikat e tjera të shitjes së markës në Shkup dhe Sofje. Mundësia dhe ftesa për të ekspozuar punën time dhe për të hapur 'pop-up showroom'-in e ri në qendrën e sapohapur East Gate Mall gjatë kësaj periudhe, është për gëzimin tim të madh për adresimin dhe prezantimin e koleksioneve të mia për një audiencë më të gjerë të modës dhe dashamirës të dizajnit. shprehje.

rosca мрshiq
Foto: arkivi privat

Sa është një privilegj dhe sa sfidë për të ekspozuar një markë dizajni ndaj një oferte kaq të madhe të markave të konsumatorit? A janë këto kategori të ndryshme konkurrencë?

Ajo që bën marka Rosica Mrшиi б çdo sezon janë koleksione të kufizuara, me cilësi të lartë të stilistëve, të cilat krijohen në vend në studion e stilistit, sipas nevojës dhe të përshtatura për klientin, dhe secila pjesë krijohet vetëm pasi të jetë porositur dhe në një sasi shumë të vogël. numri i mostrave. Kjo qasje e veçon dhe dallon markën nga markat komerciale të konsumatorit dhe i lejon çdo klienti të shijojë pjesën e tij unike të modës të përshtatur. Bazuar në parimet e modës së ngadaltë dhe modës së qëndrueshme, marka feston dhe respekton ndërgjegjësimin mjedisor të klientëve dhe me punën e saj nuk ndikon në mjedis, si dhe nevojën për stilin e tyre dhe individual kundrejt pamjes uniforme të modës së markave komerciale. .

rosca мрshiq
Foto: arkivi privat

Sa njohuri fitohen në këtë periudhë të shkurtër përvoje se si reagojnë konsumatorët ndaj produktit të projektimit. A dinë ata të njohin ndryshimin, i cili është më i dukshëm në një plejadë të tillë?

Gjithmonë ka një audiencë me një sy kureshtar dhe një mendje të hapur. Ai që kërkon estetikën jashtë kutisë dhe që kërkon autenticitet dhe eksperienca të ndryshme në zgjedhjen e tij. East Gate Mall është destinacioni i ri i qytetit ku ndërthuren shijet e vizitorëve dhe blerësve dhe secili prej tyre bën zgjedhjen ku e gjen veten.

 

Materialet cilësore dhe dizajni unik dhe sigurisht marketingu i mirë ju kanë lejuar të depërtoni në tregun ndërkombëtar. Çfarë u desh për të mbijetuar në skenën vendase lokale?

Për të hyrë në tregun ndërkombëtar, fillimisht duhet të jeni prezent dhe të mbijetoni me sukses në shtëpi. Formula ime personale për prezencën afatgjatë në tregun tonë është kuptimi dhe përgjigjja ndaj nevojave të grave moderne, vendosja e një estetike kozmopolite dhe të sofistikuar që ka njohjen dhe karakterin e saj, prania e vazhdueshme me shprehje të reja në koleksionet e modës dhe aksesorët, bashkëpunimet me industrisë dhe angazhimit dhe vizionit vendor për të zhvilluar një produkt cilësor dhe inovativ.

rosca мрshiq
Foto: arkivi privat
Video e ditës