
A do të jenë rrugët shumë të ngushta për të akomoduar qiramarrësit e ardhshëm të kompleksit “Treska”?
Dy rrugë shumë të frekuentuara, Ruzveltova dhe Mitropolit Teodosij Gologanov, kryqëzohen në cep përballë kompleksit, por Komuna Qendër nuk sqaron se si është planifikuar hyrja dhe dalja në objektet e reja që kjo të mos prishë funksionimin e komunikacionit. Ata thonë se qasja në çdo parcelë ndërtimore përcaktohet ekskluzivisht në përputhje me dispozitat e përcaktuara në DUP.
Ndërtimi në Shkup nuk ndalet, kështu që ndërtesa të reja, madje edhe komplekse të tëra, po mbijnë vazhdimisht në të gjithë qytetin, pavarësisht se mijëra banesa në qytet janë bosh. Qytetarët do të mund të shohin vetë se sa e përshtatshme është infrastruktura e qytetit për një fluks të qiramarrësve dhe automjeteve të reja pasi të përfundojë plotësisht ndërtimi i komplekseve, veçanërisht ato në zonën më qendrore të Shkupit. Të tillë janë, për shembull, kompleksi "Grand" përballë "Holiday Inn", ku do të vendosen tre ndërtesa të larta në ish-parkingun, pastaj "Diamond Skopje" afër Ramstore Mall, ku janë duke u ngritur disa ndërtesa njëzet katëshe dhe, natyrisht, kompleksi "Treska" në vendin e ish-fabrikës së mobiljeve, ku ndërtohet nga katër kate dhe pesë kate plus një objekt prej katër dhe pesë katesh.
Rekomanduar
Infrastruktura e trafikut rreth tyre nuk premton se lëvizja në ndërtesat e reja nuk do të shkaktojë mbingarkesë edhe më të madhe se ajo ekzistuese, sepse rrallëherë dikush përgjegjës shpjegon se çfarë aksesi trafiku është planifikuar për automjetet e qiramarrësve, të cilët janë në numër jo të vogël në komplekse të tilla.

“Limak”, për shembull, për të ndërtuar kompleksin, duhej të ndërtonte një rrugë nëntokësore që më pas do të lidhej me rrethrrotullimet që do të mundësonin qarkullim të shpejtë të trafikut. U ndërtua kalimi nëntokësor, por udhëheqja e qytetit nuk arriti të fillojë as ndërtimin e lidhjeve gjatë gjithë mandatit.
Ndërtimi i objektit të parë filloi vitin e kaluar në zonën afër fabrikës “Treska”, edhe pse publiku dhe shoqatat qytetare kërkuan që kjo pjesë e Qendrës të mos betonohet.
Kryetari i mëparshëm, Sasha Bogdanoviq, premtoi se nuk do të lejojë që këtu të ndërtohen ndërtesa "gjysmë të holla", siç ishte paraparë me DUP-in e vitit 2012, madje vendosi një moratorium në plan dhe shpalli konkurs ndërkombëtar për zgjidhje konceptuale. Plani gjeti rrugën edhe para Gjykatës Kushtetuese, e cila vendosi se nuk kishte bazë për të nisur procedimin. Pra, DUP-ja kontroverse Bunjakovec 2 u aktivizua sërish dhe Komuna Qendër filloi ta zbatojë, përkatësisht të lëshojë leje ndërtimi.

Ndërtimi është duke u ndërtuar nga kompanitë “Golden Art” dhe “Mega Acoustics”, dhe apartamentet tashmë janë në shitje. Investitorët thonë se kompleksi do të jetë modern me pajisje urbane dhe gjelbërim të rregulluar, me fusha sportive dhe parqe ndërblloqe. Është planifikuar një zgjidhje trafiku midis blloqeve të banimit me parking nëntokësor, shtigje për këmbësorë dhe trotuare me llamba moderne, si dhe pajisje të tjera urbane që do të sigurojnë akses të papenguar në banesat për qiramarrësit e rinj.
Sipas të dhënave të publikuara nga nisma qytetare “Shans për Qendër”, më shumë se 30 mijë banorë do të zhvendosen në kompleksin e ndërtesave.
Mund të ketë mbi 1 milion m2 bruto sipërfaqe të ndërtuar për banim në Bunjakovec në vend të 400.000 të lejuar nga GUP; mbi 60 për qind zhvillimi i banesave në vend të 22 për qind të lejuar nga GUP; mbi 33.000 banorë në vend të 12.500 të lejuarve nga GUP; mbi 9.300 numri mesatar i familjeve në vend të 3.400 që lejon GUP-i dhe 0.36 m2 gjelbërim për frymë apo diçka tjetër – ka reaguar Nisma ndaj vendimit të Gjykatës Kushtetuese.
Kjo do të thotë më shumë se 8.000 makina, nëse marrim mesatarisht një makinë për katër persona, që do të thotë se mund të jetë shumë më tepër. Të paktën gjysma e tyre duhet të largohen nga kompleksi në mëngjes për të shkuar në punë dhe më pas të kthehen në shtëpi.

Duke pasur parasysh faktin se kjo hapësirë gjendet në mes të dy rrugëve shumë të frekuentuara, Ruzveltova dhe Mitropolit Teodosij Gologanov, të cilat kryqëzohen në cepin përballë kompleksit, kërkuam sqarim nga Komuna Qendër se si është planifikuar hyrja dhe dalja në objektet e reja në mënyrë që të mos pengohet funksionimi i komunikacionit. Por nuk morëm shpjegim.
Qasja në çdo parcelë ndërtimore përcaktohet ekskluzivisht në përputhje me dispozitat e përcaktuara në DUP, në këtë rast DUP Bunjakovec 2 - ishte përgjigja e shkurtër nga Qendra, që nuk do të thotë asgjë për asnjë nga qytetarët që lëvizin çdo ditë në këto rrugë, sepse nuk thotë asgjë.

Nga ajo që shihet nga DUP Bunjakovec 2, qasja nga Bulevardi Metropolitan Teodosij Gologanov do të bëhet përmes rrugës së re rezidenciale të projektuar 13 korrik, e cila shkon paralel me Hristo Smirenski ekzistues dhe e cila më tej kryqëzohet me rrugën Borka Taleski, e cila do të zgjerohet deri në Ruzveltova. Gjithashtu do të jetë e mundur të dilni në Ruzveltova nga rruga ekzistuese Vladimir Polezhanovski, ish rruga Ivan Milutinovic. Janë të gjitha rrugë banimi me një korsi në të dy drejtimet, tre metra gjerësi.

Nëse do të mjaftojnë që qiramarrësit e rinj të lëvizin lirshëm në trafik apo do të ketë “dhimbje koke” të përditshme për shkak të mbipopullimit, do të shihet pas disa vitesh kur pritet të përfundojë i gjithë kompleksi.