Media profesionale

Hollivudi e pa atë si Marilyn Monroe e ardhshme, por ajo u tërhoq papritur: Më duhej të largohesha për të mbijetuar.

Ndonëse pati një karrierë të shkëlqyer në Hollywood, Kim Novak vendosi të linte gjithçka pas 30 vjet më parë dhe vetëm dekada më vonë gjeti forcën të fliste për arsyet e vërteta të largimit të saj, në librin e saj "Kim Novak: Arti dhe jeta e saj".

 

Media profesionale

Pasi u largua nga Hollivudi në vitin 1966, shumë njerëz pyetën veten pse u largua, ku ishte dhe çfarë po bënte Kim Novak. i cili sot mbush 92 vjeç. Novak vendosi të kënaqë kureshtjen e fansave që e panë atë si pasuese të Marilyn Monroe dhe ende i shkruajnë asaj, sikur ajo të mos e kishte mbyllur kurrë derën e karrierës së saj filmike në kulmin e famës. Ikona e Hollivudit, e cila luajti me James Stewart, Frank Sinatra, William Holden dhe Jack Lemmon, zbuloi përgjigjet e këtyre pyetjeve në librin e saj. Kim Novak: Arti dhe Jeta e sajMe atë rast, ajo hapi dyert e shtëpisë së saj dhe lejoi që mediat të vështronin në botën e saj.

Bëhet fjalë për një studio pikture në një hapësirë ​​intime, të cilën e ka ndarë me bashkëshortin e saj Robert Malloy, i cili ka vdekur disa vite më parë. Ata bënë një jetë të izoluar, të rrethuar nga natyra dhe kafshët dhe pas vdekjes së burrit me të cilin ndau 44 vite jetë, nga viti 1976 deri në 2020, ajo gjeti ngushëllim në dashurinë e saj të dytë më të madhe, pikturën.

- Për një kohë të gjatë u binda të shkruaj një histori të Hollivudit. Jo se nuk kisha nevojë të ndaja me të tjerët atë që ishte e rëndësishme për mua, por doja ta bëja me fjalët e mia dhe në mënyrën time - fillon rrëfimin e saj aktorja me origjinë Çeke emri i saj i vërtetë është Marilyn Polina Novak.

Kean Novak me Alfred Hitchcock në xhirimet e "Vertigo" / Profimedia

Përpjekja e saj e parë për të shkruar një vepër të tillë dështoi për shkak të një zjarri 21 vjet më parë, kur shtëpia e saj prej druri në Eagle Point në Oregon, të cilën ajo e ndau me burrin e saj, u shkatërrua. Për fat të mirë, ata mbijetuan të padëmtuar, por dorëshkrimi, librat dhe kujtimet e përbashkëta u zhdukën në një zjarr të shkaktuar nga një problem i instalimit elektrik.

Por herën tjetër ajo e mbaroi librin.

- Pse u largova nga Hollywood? Më dukej sikur po humbisja veten, u bë e rrezikshme të isha pjesë e asaj skene. Pikërisht atëherë humba shtëpinë time në Bel Air nga një rrëshqitje dheu, pak pasi e bleva, gjë që e interpretova si shenjë. Thashë me vete: “Ky është shansi im për të bërë lëvizjen e shumëpritur”. - tha aktorja nga filmi "Marramendje" në të cilin ajo luajti me James Stewart.

Skenat nga ai film u bënë motivi në ekranet e saj dhe një depërtim me dhimbje të sinqertë në atë që ajo ndjente atëherë. Ajo thotë se luftonte me një personalitet të dyfishtë: një pjesë e saj ishte aktore, dhe pjesa tjetër donte të pikturonte dhe të jetonte në botën e saj të artit.

- Arti më ka ndjekur që në fëmijëri. Unë isha një student i keq, por arti ishte e vetmja lëndë që më shkonte për shtat. Vite më vonë, arti më tërhoqi edhe më shumë. Duke u përgatitur për rolet, së pari skicova personazhet e mi në letër. Gjëja e parë që bëra mëngjesin e parë pasi u zgjova pas largimit ishte të vendosja kavaletin dhe të shijoja pamjen nga dritarja. Hollywood-i ju ofron para dhe prestigj, por asgjë nuk mund të krahasohet me ndjenjën që pata mëngjesin e parë të kapitullit tim të ri të jetës - zbulon aktoren dhe shton se ajo kurrë nuk është ndjerë rehat në rolin e një simboli seksi. Ajo thotë se ndihmën më të madhe në realizimin e filmave e mori nga kolegu i saj James Stewart, me të cilin u shfaq edhe në filmin “Zile, Libër dhe Qiri”.

- Ai ishte personi më i mirë që kam takuar ndonjëherë. Më ndihmoi shumë. Ai u përpoq të më bënte të ndihesha plotësisht i qetë dhe i mirëpritur ndërsa ishim duke punuar. Më dha besim, por gjithashtu më inkurajoi të vazhdoja të pikturoja – thotë aktorja, e cila në fillim u emocionua të vishej me magjepsje dhe të admironte reflektimin e saj në pasqyrë, por ishte edhe e frikshme. Me kalimin e kohës, ajo pushoi së dashuruari veten. Ajo nuk donte vetëm të ishte e bukur, por edhe të ishte vetvetja.

- Tani jam me e qete. Unë nuk jam më e re dhe joshëse - thotë ajo dhe zbulon se i kuptoi fjalët e Alfred Hitchcock, regjisorit të "Vertigo", vetëm më vonë në "vitet e saj të arta". Kur ajo një herë i kërkoi që t’i shpjegonte diçka në shesh xhirime, ai i tha: ”Shtë një mister“ Ajo nuk e la atë vetëm derisa ai u përgjigj, por manjati i filmit ishte këmbëngulës në interpretimin e tij të filmit.

- Ai kishte të drejtë. Mësova të vlerësoj misterin. Jeta është një mister, dhe misteri u bë pjesë e pikturave të mia. - përfundon Kim Novak.

EPA / Michael Nelson

 

I dashur lexues,

Qasja jonë në përmbajtjen e internetit është falas, sepse ne besojmë në barazinë në informacion, pavarësisht nëse dikush mund të paguajë apo jo. Prandaj, për të vazhduar punën tonë, kërkojmë mbështetjen e komunitetit tonë të lexuesve duke e mbështetur financiarisht Shtypin e Lirë. Bëhuni anëtar i Sloboden Pechat për të ndihmuar objektet që do të na mundësojnë të ofrojmë informacion afatgjatë dhe cilësor dhe Së bashku të sigurojmë një zë të lirë dhe të pavarur që do të jetë GJITHMONË NË ANËN E POPULLIT.

MBËSHTETNI NJË SHTYP TË LIRË.
ME SHUME FILLESTARE 100 DENARË

Video e ditës