Mjeku kardiolog ka veçuar tre ushqime që janë të shkëlqyera për shëndetin e zemrës

Foto: Profimedia

Duket si një pyetje paksa e vështirë, por sipas kardiologut William Davis, ushqimet që zemrat tona i duan janë gjithashtu jashtëzakonisht të mira për të mbajtur një sistem të shëndetshëm tretës dhe se sa ngushtë janë të lidhur truri dhe zorrët, kemi shkruar shumë herë më parë.

Ky mjek beson se të gjithë duhet të dinë se mikrobiomat e zorrëve mund të ndikojnë në imunitetin, funksionin e trurit dhe shëndetin e zemrës. Ai tregon se për çfarë ushqimesh bëhet fjalë.

1. Mishi

Një kardiolog që këshillon mishin? Kjo nuk shihet shpesh sepse ne e dimë se një dietë e bazuar në fruta dhe perime është e lidhur me shëndetin e zemrës. Është interesante se Shoqata Amerikane e Zemrës raporton se njerëzit që ndjekin një dietë të pasur me fruta dhe perime kanë shëndet më të mirë të zemrës deri në 16 për qind. Por Davis nënkupton mishin e rritur në kullota dhe thotë se mishi është një pjesë e rëndësishme e shëndetit të zemrës sonë, veçanërisht pasardhësve, të cilët përmbajnë vitamina, hekur, zink, magnez, selen dhe vitamina të tretshme.

Nëse nuk mund të hani të brendshmet, ai këshillon të hani mish me lëkurë dhe kocka, duke shtuar se njeriu modern ka harruar se gjuha dhe zemra, mëlçia dhe pjesë të tjera të kafshës dikur haheshin, kështu që sot ai vë në dukje (që ai mendon se është një budalla zakon) që blejnë mish dhe kocka pa lëkurë, ndërkohë që harrojnë sa lëndë ushqyese kanë, si kolagjeni dhe acidi hialuronik. Sipas këtij doktori, në fakt kështu hedhim gjithçka që bën mirë për zemrën dhe tretjen.

“Ruani yndyrën, lëkurën dhe kockat dhe bëni supë prej tyre”, këshillon ai.

2. Bishtajoret

Ato janë plot me fibra që do të ulin nivelin e kolesterolit të keq dhe në këtë mënyrë do të mbështesin shëndetin e zemrës, ky mikrob në zorrë gjithashtu do të jetë me përfitim të madh për ta sepse stimulojnë rritjen e baktereve të mira. Por kur nuk ka mjaftueshëm prej tyre, mund të shkatërrojë mukozën që vepron si një shtresë mbrojtëse në zorrët që me kalimin e kohës mund të ndikojë në shëndetin tuaj.

Megjithëse fibra i shtohet pothuajse çdo produkti që mund të blini në dyqan, mënyra më e mirë për të plotësuar këtë lëndë ushqyese është të hani ushqime që janë natyralisht të larta në fibra. Për gratë nën 50 vjeç rekomandohet 25 gram fibra në ditë dhe për ato mbi 50 21 gram. Frutat, perimet, drithërat, buka dhe makaronat, orizi kaf, tërshëra dhe bishtajore (fasulet, bizelet, thjerrëzat) janë të pasura me fibra.

3. Vajra esenciale

Shkenca nuk ka shumë të dhëna për përdorimin e vajrave esencialë, por në shumë kultura ato përdoren për të mbrojtur shëndetin. Davis thotë se janë të mira për tretjen dhe ka studime që kanë treguar se mund të jenë shumë të dobishme për ata që kanë tretje të parregullt. Bëhet fjalë për vajin e mentes, i cili do të qetësojë çrregullimet dhe vaji i portokallit, i cili është treguar i mirë për shëndetin e stomakut dhe zorrëve.

Sigurisht, para përdorimit, duhet të studioni me kujdes se si dhe në cilat situata përdoren dhe nëse ka ndonjë kufizim. Nuk duhet t'i përdorni vetëm, por t'i holloni në ujë pasi mund të jenë të hidhura dhe të tharta. Ka edhe shumë lloje vajrash që nuk duhet t’i konsumoni, ndaj zbuloni se për çfarë bëjnë fjalë.

Video e ditës