Si ka mundësi që një makinë e re nuk lahet, furra nuk piqet dhe kondicioneri nuk fryn?

Një pjesë e mirë e aparateve për pajisje të bardha kanë shfaqur defektin që herën e parë që janë ndezur dhe pas denoncimit të defektit, qytetarët kanë pritur me ditë të tëra ushtarakët. Shumë prej tyre u përballën me instalim jo të duhur të produktit, dhe atyre iu dorëzua një produkt me cilësi të ndryshme nga ai i ofruar, sipas ZKM.
Qytetarët maqedonas luftojnë me lavatriçe të reja, soba, kondicionerë me inverter dhe frigoriferë. Është interesant fakti se një pjesë e mirë e këtyre aparateve për pajisje të bardha kanë shfaqur defektin që në momentin e parë të ndezjes dhe pas denoncimit të defektit, qytetarët kanë pritur me ditë të tëra ushtarakët. Shumë prej tyre janë përballur me instalimin e gabuar të produktit, dhe atyre iu është dorëzuar një produkt me cilësi të ndryshme nga ai i ofruar!
- Problemet më të shpeshta të konsumatorëve me celularët, televizorët dhe kompjuterët laptop janë defektet e fshehura, pritjet e gjata për shërbim dhe mosnjohja e ankesave. Sa i përket mobilieve, qytetarët janë ankuar konkretisht se nuk është respektuar afati i dorëzimit dhe u janë dorëzuar edhe mobiliet e dëmtuara - thanë për “Sloboden Pechat” nga Organizata e Konsumatorëve.
Vitet e fundit qytetarët janë trimëruar dhe kundërshtojnë shoqëritë. Kështu, faturat e larta të energjisë elektrike që konsumatorët besojnë se nuk i kanë shfrytëzuar, si dhe pakënaqësia me furnizimin me energji termike dhe shërbimet e ujit, kanë hyrë në numrin e përgjithshëm të ankesave në ZKM për vitin 2022. Ankesa kanë ardhur edhe për shërbimet e telekomunikacionit, ku janë vërejtur pakënaqësi për uljen e shpejtësisë së internetit, shkëputjen e kanaleve televizive dhe dështimet e rrjetit. Ekspertët e ZKM-së po ashtu kanë vërejtur se vitin e kaluar ka pasur një numër të konsiderueshëm të ankesave për shërbimet turistike (angazhimet e anuluara turistike dhe pakënaqësia me shërbimet e marra turistike), shërbimet e shërbimeve dhe shërbimet arsimore. Në total, nga janari deri në dhjetor të vitit të kaluar janë kryer 1.140 konsultime, prej të cilave 51 për qind elektronike, 41 për qind përmes telefonit dhe 8 për qind në profilin e ZKM-së në Facebook.
-Vitin e kaluar për herë të parë raportet elektronike tejkaluan thirrjet telefonike – 59 për qind. Në çdo aspekt, qytetarët e Shkupit janë më aktivët dhe vitin e kaluar kemi pranuar 86 për qind të ankesave prej tyre, ndërsa pjesa tjetër janë nga Manastiri, Koçani, Shtipi, Ohri dhe Tetova. Sa i përket kategorizimit të ankesave nga pikëpamja e këshillimit të konsumatorëve, mund të konstatojmë se shumica e konsumatorëve ankohen në rubrikën e produktit - theksohet nga ZKM.
Ekspertët e ZKM-së thonë se janë shtuar edhe ankesat për këshillime specialistike (shërbime financiare dhe shëndetësore, banim dhe ushqim). Është e pashmangshme të përmenden problemet me shërbimet nga kompanitë financiare, kryesisht për kostot e larta dhe shumën e interesit për kreditë e shpejta, si dhe probleme kanë lindur edhe me mbledhjen e interesave dhe komisioneve në banka. Sa i përket ushqimeve, konsumatorët janë përballur me blerjen e produkteve ushqimore të skaduara, produkteve me peshë të ndryshme nga ajo e shënuar në paketë, çmime të larta të produkteve ushqimore dhe produkteve pa deklarim. Në banim, ankesat më të shpeshta ishin për menaxhimin në ndërtesa (menaxherët dhe komunitetet e pronarëve) dhe mbledhjen e kostove të përbashkëta. Një numër i vogël ka pasur edhe ankesa për shërbimet shëndetësore, përkatësisht për cilësinë e dobët të shërbimeve të marra dhe tarifat e larta për ekzaminimet e kryera.