Si ta mësoni fëmijën tuaj të hajë perime dhe fruta?

Unsplash
Unsplash

Ju ndoshta tashmë i dini të gjitha përfitimet e ngrënies së frutave dhe perimeve në mënyrë të rregullt, por fëmija juaj nuk dëshiron t'i provojë ato dhe ju nuk keni asnjë strategji. Mos e humbni shpresën, sepse ka disa mënyra se si mund ta ndihmoni veten

Mos u frikësoni në fillim, sepse është e zakonshme që fëmijët të jenë nervozë - ata refuzojnë disa ushqime ose marrin një larmi të mjaftueshme në dietën e tyre. Gjithashtu, fëmija juaj mund të ketë "neofobi ushqimore", e cila është emri për të refuzuar të provojë ushqime të reja. E mira është që kjo është një gjendje kalimtare, ndërsa fëmija rritet. Dhe ndërkohë, ka disa truke që mund të përdorni për të ndryshuar zakonet e tij të ngrënies.

Jini këmbëngulës

Ndonjëherë fëmijët duhet të shohin dhe të njihen me ushqime të reja disa herë para se t'i provojnë ato. Një ditë ata mund të urrejnë një lloj të caktuar ushqimi, dhe ditën tjetër mund ta pëlqejnë, prandaj vazhdoni të prezantoni ushqime të reja. Nëse fëmija juaj nuk i pëlqen karotat dhe as nuk dëshiron t'i provojë, ofrojini përsëri pas dy ose tre ditësh. Për herë të 15-të, do t'i provoni.

Të jetë i qetë

Ashtë një ide e keqe t'i detyroni fëmijët të hanë disa ushqime. Nëse insistoni se ata nuk do të ngrihen nga karrigia e tyre derisa të kenë ngrënë ushqimin, nuk do të arrini ndonjë efekt. Thjesht ofroni me qetësi një larmi ushqimesh dhe një ditë do të provoni. Gjithashtu, ki kujdes se çfarë thua përpara tij. Nëse ai ju dëgjon duke i thënë të dashurës së tij se ai është një "fëmijë specifik" sepse ai nuk dëshiron as të nuhasë një lloj të caktuar ushqimi, fëmija do ta shohë atë si një motivim për të vazhduar me zakonet e tij.

Bëni fruta dhe perime argëtuese

Fëmijët do të hanë perime dhe fruta nëse ato shoqërohen me diçka argëtuese. Provoni idetë e mëposhtme: prerë ato në forma qesharake me ndihmën e formave të tortave. Luaj një lojë "ylber" - sfido fëmijën tënd se sa fruta shumëngjyrëshe mund të hajë në ditë, shkruaj rezultatin dhe bashkëngjiteni në frigorifer me një magnet. Dekoroni sanduiçe me fytyra argëtuese dhe figura frutash dhe perimesh. Përgatitni një gojëmjaltë të shëndetshëm.

Mbani gjithmonë fruta dhe perime lehtësisht të arritshme

Mbani një pjatë me fruta dhe perime të sapo lara brenda një afati të lehtë dhe tregojini fëmijës tuaj se ai mund t'i hajë ato kur të dojë. Gjithmonë keni fruta të copëtuara në frigorifer për një mëngjes të shpejtë, të lehtë dhe të shëndetshëm. Vendosni perime të prera në një gotë "snacks" gjatë drekës ose darkës - fëmijët duan karota të freskëta, tranguj, speca dhe brokoli të servirura në këtë mënyrë. Ju gjithashtu mund të shërbeni fruta dhe perime me çdo vakt dhe ëmbëlsirë në çdo kohë.

Hidhni ushqimet e dëmshme

Nëse fëmijët tuaj janë të rrethuar nga ëmbëlsira, ëmbëlsira, patate të skuqura, ata nuk do të dëshirojnë të hanë fruta dhe perime të shëndetshme. Mos harroni se ju jeni kuzhinier dhe nëse ndaloni të blini ushqim të hedhur, fëmijët do të ndalojnë së ngrëni atë. Bëhuni një shembull për fëmijët. Mos prisni që ata të ushqehen shëndetshëm nëse ju shohin duke bërë të kundërtën.

Përfshini fëmijët në përgatitjen e ushqimit

Fëmijët tuaj do të argëtohen nëse ju ndihmojnë të prisni fruta për palestër dhe përfundimisht ata do të dëshirojnë ta provojnë. Lërini të zgjedhin me cilat fruta ose perime të përgatisin ushqim. Motivojini ata të zgjedhin receta që përmbajnë fruta dhe perime nga revistat ose nga një kuzhinier. Shkoni në treg së bashku dhe zgjidhni se çfarë të blini. Kjo me siguri do t’i bëjë ata të dëshirojnë të provojnë ushqime të reja.

Video e ditës